سیل زنجان امروز / عکس و فیلم سیل وحشتناک زنجان

0

سیل زنجان امروز/ عکس و فیلم سیل وحشتناک زنجان خرداد ۱۴۰۲

وضعیت خیابان شهرک رجایی و خیابان خرمشهر زنجان پس از بارش امروز

احتمال ریزش کوه در مسیر تهم – چورزق افزایش یافت

سیل زنجان سیل امروز حوادث زنجان اخبار زنجان

رییس پلیس راه استان زنجان:

با توجه به بارندگی‌های اخیر و سست شدن لایه‌های سنگی کوه واقع در مسیر تهم – چورزق شهرستان طارم، احتمال ریزش کوه در این محور افزایش یافته است.

مسافران عبوری از جاده تهم – چورزق به هیچ عنوان در این مسیر توقف نکنند

سیل ماشین ها را برد!!

این اتفاق امروز ساعت ۱۳:۳۰ روبروی باشگاه پرورش اسب کالسکه طلایی ضلع شمالی اتوبان زنجان تبریز رخ داد!

اداره هواشناسی استان زنجان از شنبه این هفته اعلام کرده بود که طی روزهای یکشنبه تا پنجشنبه هفته جاری بارش‌های پراکنده و رگباری در نقاط مختلف استان رخ خواهد داد و لازم است مسئولان مربوطه در این راستا تدابیر لازم را بیاندیشند.

در همین راستا از شب گذشته در برخی نقاط استان بارش‌های پراکنده‌ای انجام شد ولی اوج این بارش‌ها پیش از ظهر امروز بود که در حدود یک و نیم ساعت ، ۲۳ میلی‌متر بارش در شهر زنجان، ۱۲ میلی متر بارش در سلطانیه و ۴ میلی متر در چورزق طارم رخ داد.

سیل زنجان سیل امروز حوادث زنجان اخبار زنجان

صفی الله کرامتی مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: بارش امروز در چندین سال گذشته در زنجان بی سابقه بوده است چرا که در این بازه زمانی، بارش ۲۳ میلی متر در عرض ۹۰ دقیقه بی سابقه بوده است.

وی گفت: این بارش‌ها که بسیار تند و رگباری بود سبب شد آبگرفتگی زیادی در شهر زنجان رخ دهد که خوشبختانه مسئولان شهرداری با تدابیری که انجام دادند،  آبگرفتگی ها به حداقل رسید. معمولاً پس از این بارش‌های رگباری، آبگرفتگی در نقاط پایین دست رخ می‌دهد که بده هم اکنون در منطقه خیام زنجان هستم مشکل حادی وجود ندارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان با بیان اینکه این بارش‌ها در سه شهرستان زنجان، طارم و سلطانیه رخ داد، گفت: خوشبختانه این بارش‌ها در نقاط شهری بیشتر بود و در روستاها بارش‌های رگباری رخ نداد چرا که اگر این بارش‌هایی که امروز در شهر زنجان رخ داد، در روستاها رخ می‌داد قطعاً شاهد سیل در روستاها بودیم.

وی با اشاره به اینکه وضعیت استان در حد مطلوب است و هیچ سیلی در نقاط روستایی رخ نداده است ، گفت: به فرمانداران آماده باش‌های لازم داده شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ