هوادار متمول استقلال کیست

0

هوادار متمول استقلال کیست

در ادامه خبر استقلالی شدن بیرانوند آمده که یک هوادارا متمول قصد دارد برای ۲ فصل به این دروازه‌بان مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان پرداخت کند.

این ادعای جذاب درحالی مطرح شده که باشگاه استقلال تا کنون نتوانسته حتی یک دلار برای پرداخت به باشگاه‌های شباب الاهلی و سانتاکلارا پرداخت کند تا رضایتنامه مهدی قایدی و محمد محبی را بگیرد.

سوالی که ذهن بسیاری از هواداران استقلال را پیرو انتشار خبر پرداخت دستمزد بیرانوند توسط یک هوادارا متمول در برد گرفته این است که چرا هوادارا مورد نظر که مشخص نیست چه کسی است، همین مبلغ را هزینه رضایتنامه مهدی قایدی و محمد محبی نمی‌کند تا سازمان هجومی استقلال حفظ شود؟!

استقلال مشکلات بسیاری دارد و هر اندازه که جذب احتمالی بیرانوند جذاب باشد اما منجر به حل مشکلات فنی این باشگاه نخواهد شد، ضمن اینکه اساسا جذب دروازه‌بانی با این رقم دستمزد موجب برهم خوردن بالانس مالی در باشگاه استقلال خواهد شد و مشکلات متعددی را در طول فصل ایجاد خواهد کرد.

بدون شک اگر استقلال بخواهد بیرانوند را جذب کند، آن هم با چنین دستمزدی، باید فکر تقویت دیگر خطوط خود نیز باشد.

هواداران استقلال هوادار متمول

در هفته‌های اخیر که علیرضا بیرانوند مشکلاتی را با مدیران باشگاه پرسپولیس داشت و این موضوعات عملا حل نشد، مدیران باشگاه استقلال به بیرانوند یک پیشنهاد نجومی دادند تا او را به خدمت بگیرند. نکته جالب در این میان این است که عصر روز شنبه بعد از جلسه درویش و بیرانوند، باشگاه پرسپولیس رسما اعلام کرد او در تمرینات این تیم حاضر خواهد شد اما بیرانوند که همچنان پرونده مشکلاتش با پرسپولیس را باز می‌دید، بعد از جلسه با درویش به دیدار حجت کریمی رفت و مذاکرات جدی برای پیوستن به استقلال انجام داد.

دیروز در این زمینه ایسنا در خبری اختصاصی پرده از پیشنهاد ۹۵ میلیارد تومانی استقلال به بیرانوند برداشت اما رقم سنگین این پیشنهاد به حدی بود که تردیدهایی درباره نحوه پرداخت آن از سوی باشگاه استقلال مطرح کرد.

حالا پیگیری‌های خبرنگار ایسنا در این زمینه نشان می‌دهد، یک هوادار متمول استقلالی که رابطه خوبی هم با بیرانوند دارد، از هفته‌ها قبل پیشنهاد پیوستن این دروازه‌بان به استقلال را مطرح کرد و حتی دیشب (یک‌شنبه) هم جلسه‌ای با بیرانوند برگزار کرده تا خیال او درباره نحوه پرداخت پیشنهاد مالی استقلال راحت کند.

صبح امروز بیرانوند قرارداد خود را با پرسپولیس فسخ کرد و موضوع پیوستن او به استقلال وارد راه جدی‌تری شده است. حالا باید دید واکنش باشگاه پرسپولیس به موضوع چیست.

گفته می‌شود مبلغ این پیشنهاد نزدیک به ۱۰۰ میلیارد تومان برای ۲ فصل است که یکی از هواداران متمول استقلال اعلام کرده که این مبلغ را برای استقلالی شدن بیرانوند می‌پردازد.

حسین خبیری، عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اولین شخصی از این باشگاه بود که به صورت رسمی به این اتفاق واکنش نشان داد. خبیری بدون نام بردن از بیرانوند، در صفحه شخصی خود خود نوشت: «هواداران عزیز پرسپولیس که نگران شایعات اخیر بودید، وقتی شما نگران و مضطرب باشید، خواب بر ما هم حرام است. ما هم مثل شما تا صبح نخوابیدیم و ماجرا را پیگیری کردیم. حتماً با همه وجودم شرافتا تلاش می‌کنم این اتفاق نیافتد.»

خبیری در ادامه به افرادی اشاره می‌کند که زیر پای بیرانوند نشسته بودند تا او را از پرسپولیس جدا کنند و همچنین کد‌هایی در این خصوص از یک شرکت هواپیمایی که در این ماجرا دخیل بوده است، می‌دهد: «اما بعدش رفتار آن دو سه نفر که با روح و روان هواداران عزیز ما بازی کردند رو بی پاسخ نمی‌گذارم. بازی با احساسات میلیون‌ها هوادار عاشق و مظلوم تاوان دارد. بترسید از تحریم و ورشکستگی شرکت‌های هواپیماییتون.»

به نظر می‎رسد این استوری خبیری کنایه به ۲ نفر از مالکان دو شرکت هواپیمایی است که گفته می‌شود در چرخش بیرانوند به سمت استقلال نقش پررنگی داشته‌اند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ