بغداد بونجاح در پرسپولیس

0

بغداد بونجاح در پرسپولیس

همزمان با جدایی کمال کامیابی نیا از پرسپولیس دوباره شایعه مذاکره رضا درویش با ایجنت بغداد بونجاح به گوش رسید! در فصل نقل و انتقالات تابستانی گمانه‌زنی درباره حضور این بازیکن در پرسپولیس وجود داشت، اما طبق اعلام باشگاه السد این بازیکن به حضورش در تیم ادامه خواهد داد. روزنامه الرای اعلام کرد که بونجاح به اردوی السد در اتریش اضافه شده است و فصل بعد هم در لیگ ستارگان قطر به میدان خواهد رفت و به این ترتیب او راهی پرسپولیس و یا تیم دیگری نخواهد شد. تیمی که محمدامین حزباوی پدیده فوتبال ایران را نیز فصل آینده در اختیار خواهد داشت.

نقل و انتقالات پرسپولیس لیست خرید پرسپولیس ۱۴۰۲ ۱۴۰۳ بغداد بونجاح

هواداران پرسپولیس در فضای مجازی به شدت از خرید بغداد بونجاح ستاره الجزایری السد قطر استقبال کرده و حتی پیش بینی کردند او پیراهن شماره ۱۱ پرسپولیس را خواهد پوشید. پیراهن شماره ۱۱ در ۸ سال گذشته متعلق به کمال کامیابی نیا بوده که با توجه به علاقه بغداد بونجاح به این شماره، هواداران پرسپولیس تصور کرده اند، او در پرسپولیس شماره ۱۱ می پوشد! نقل و انتقالی که با توجه به قیمت ستاره الجزایری تقریبا غیرممکن به نظر می رسد.

بغداد بونجاح متولد ۳۰ نوامبر ۱۹۹۱ بازیکن فوتبال اهل الجزایر است. او هم‌اکنون در تیم السد قطر بازی می‌کند. او همچنین سابقه بازی در تیم ملی فوتبال الجزایر را دارد.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ