فردا و پس فردا تعطیل است | تعطیلی چهارشنبه و پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۲

0

فردا و پس فردا تعطیل است | تعطیلی چهارشنبه و پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۲

سخنگوی دولت از موافقت دولت با تعطیل شدن رسمی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۱ و ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ در سراسر کشور خبر داد. اگر می خواهید بدانید که آیا کارکنان و کارمندان بخش خصوصی هم تعطیل هستند یا نه با ساتین همراه باشید.

علی بهادری جهرمی اعلام کرد: با توجه به گرمای بی‌سابقه هوا در روزهای جاری، به‌منظور حفظ سلامت شهروندان، هیئت دولت با پیشنهاد وزارت بهداشت مبنی بر تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه در سراسر کشور موافقت کرد.

بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت روز گذشته پیشنهاد تعطیلی آخر هفته را داده بود.

او گفته بود:در هر شرایطی که عوامل محیطی سلامت مردم را دچار مشکل کند وزارت بهداشت وارد می‌شود و با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی برای گرمای آخر هفته که احتمال می‌دهیم درجه حرارت بالا رود ما پیشنهاد تعطیلی را به هیئت دولت دادیم که برای سلامت مردم هر وقت درجه حرارت بالا رود تعطیلی لازم است و امیدواریم پیشنهاد ما را بپذیرند که این موضوع بسته به پیش‌بینی سازمان هواشناسی تا آخر هفته برای مناطق مورد نیاز مشخص می‌شود. مبنای درنظر گرفته شده دمای هوای بالاتر از ۴۰ درجه است. در هر شرایطی که عوامل محیطی سلامت مردم را دچار مشکل کند وزارت بهداشت وارد می‌شود و با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی برای گرمای آخر هفته که احتمال می‌دهیم درجه حرارت بالا رود ما پیشنهاد تعطیلی را به هیئت دولت دادیم که برای سلامت مردم هر وقت درجه حرارت بالا رود تعطیلی لازم است و امیدواریم پیشنهاد ما را بپذیرند که این موضوع بسته به پیش‌بینی سازمان هواشناسی تا آخر هفته برای مناطق مورد نیاز مشخص می‌شود.

وی گفت: مبنای درنظر گرفته شده دمای هوای بالاتر از ۴۰ درجه است.

فردا تعطیل است یا نه تعطیلی بانکها فردا تعطیلی ادارات فردا تعطیلی ادارات امروز

چهارشنبه و پنجشنبه ۱۱ و ۱۲ مرداد بانکها تعطیل است

بانک مرکزی از تعطیلی بانک‌ها در تاریخ ۱۱ و ۱۲ مرداد در سراسر کشور خبر داد.

شبکه بانکی موظف شد شعبات کشیک منتخب خود را دایر و به اطلاع عموم برساند.

فردا و پس فردا ساتنا و پایا نکنید

بانک مرکزی با تاکید بر تعطیلی شعب بانک ها در روزهای ۱۱ و ۱۲ مرداد ماه اعلام کرد: در بازه زمانی ذکر شده سامانه های ساتنا و چکاوک تعطیل بوده و دستور پرداخت و پردازش چک در این سامانه ها انجام نخواهد شد.

بخش خصوصی هم فردا و پسفردا تعطیل است

بهادری جهرمی، سخنگوی دولت:

با‌توجه افزایش دمای هوا، برای حفظ سلامت شهروندان، هیئت دولت با تعطیلی چهارشنبه و پنج‌شنبه در سراسر کشور موافقت کرد.
فردا و پس فردا دمای هوا به طور بی سابقه افزایش پیدا می‌کند. این ابلاغیه شامل همه بخش‌های خصوصی و عمومی می‌شود.
موارد خاصی که نیاز به خدمات عمومی هست باید مجوز از استانداری یا وزارت مربوطه بگیرند.

وضعیت تعطیلی فروشندگان طلا و جواهر

اتحادیه طلا و جواهر با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: واحدهای صنفی تحت پوشش این اتحادیه هم در روزهای ۱۱ و ۱۲ مرداد ملزم به تعطیلی می باشند.

طرح ترافیک فردا اجرا نمی‌شود

به دنبال افزایش دمای کم سابقه تهران و با دستور هیات دولت ادارات پایتخت فردا تعطیل است و به دنبال این اتفاق و با توجه به تعطیلی رسمی پایتخت، طرح ترافیک خودروهای تهران ۱۱ مرداد اجرا نمی‌شود.

‌بازار تهران فردا تعطیل نیست

مهر به‌نقل از اتاق اصناف تهران نوشت: به منظور حفظ سلامت شهروندان، اتاق اصناف و همه اتحادیه‌های صنفی تهران چهارشنبه تعطیل است، اما این تعطیلی شامل بازار تهران نمی‌شود و اصناف به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

البته ساعاتی قبل بود که «اتحادیه طلا و جواهر» با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: واحدهای صنفی تحت پوشش این اتحادیه، تا شنبه ملزم به تعطیلی هستند؛ اطلاعیه‌ای که نشان از آن دارد که احتمالاً تعطیلی یا دایر بودن بعضی اصناف، به تصمیم اتحادیه‌ها بستگی دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ