منتظر محمد کیست +آمار عملکرد و پست تخصصی منتظر محمد

0

منتظر محمد کاپیتان تیم ملی زیر ۲۳ سال عراق و بهترین بازیکن جام ملت‌های زیر ۲۳ سال غرب آسیا به استقلال پیوست تا جایگزین یاسین سلمانی در لیست این تیم شود.

باشگاه استقلال تهران که شرایط عجیبی را در پیش فصل لیگ ۱۴۰۳_۱۴۰۲ تجربه کرد مدت‌ها به دنبال خرید یاسین سلمانی پدیده جوان فوتبال ایران و کاپیتان تیم المپیک ایران بود اما بدقولی‌های سلمانی و میل او به بازی در خارج از کشور سبب شد تا استقلال به جای او به سراغ منتظر محمد برود و او را به خدمت بگیرد.

محمد منتظر ۲۲ ساله در مسابقات جام ملتهای زیر ۲۳ سال غرب آسیا کاپیتان تیم عراق بود که موفق شد در خانه جام این مسابقات را با برتری در ضربات پنالتی برابر تیم رضا عنایتی بالای سر ببرد و عنوان بهترین بازیکن جام را نیز به خود اختصاص داد.

نکته جالب آنکه در آن مسابقات محمدرضا خالدآبادی گلر تازه پیوسته به استقلال دروازه‌بان تیم ملی بود و در ضربات پنالتی نیز برابر منتظر محمد مغلوب شد.

این بازیکن ۲۲ ساله سابقه بازی در تیم‌های الکرخ، نیروی هوایی، الزورا، نفت و التعاون عراق را در کارنامه دارد.

یاسین سلمانی منتظر محمد محمدرضا خالدآبادی لیست خرید استقلال تهران بیوگرافی منتظر محمد بازیکن جدید استقلال تهران

منتظر محمد به استقلال پیوست

اما باشگاه استقلال که به خرید منتظر محمد بسیار می‌یابد در معرفی خرید جدید خود با عنوان بهترین بازیکن زیر ۲۳ سال آسیا اینجاست به نوعی به یاسین سلمانی که مدت‌ها استقلال را معطل خود کرد کنایه زد.

همچنین باشگاه استقلال در کلیپی کوتاه که در ادامه خواهید دید به معرفی بازیکن جدید و عراقی خود پرداخت؛ استقلال سابق بر این بازیکنان عراقی همچون همام طارق و کرار جاسم را در تیم خود داشت که همواره بحث موضوعات با رعایت نظم توسط آنان چالشی بزرگ برای استقلال بوده است هرچند هوار ملا محمد بازیکن عراقی سابق استقلال از این قاعده مستثنی بود و خاطرات خوبی را برای آبی‌ها رقم زد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ