چرا برجستگی مچ پا برای پسرا جذابه

0

دلیل جذابیت برجستگی مچ پا برای پسران ، مچ پای کلفت زنان نشانه چیست ، سایز مچ پای زنان چه اهمیتی دارد

چرا برجستگی مچ پای دخترا برای پسرا جذابه

زیبایی می تواند به طور خاص برای هر فردی معنای متفاوتی داشته باشد. بعضی مردان عاشق چشم های یک زن می شوند، برخی دیگر به انحنای یک زن توجه می کنند، برخی دیگر فقط با صدا می توانند آن علاقه را احساس کنند.

جذب مرد به زن می تواند در سطوح مختلف اتفاق بیفتد و این دقیقاً همان چیزی است که این احساس را ایجاد می کند که این عنصر است که مسئول مرحله بعدی روابط و ایجاد پیوندهای طولانی مدت است.

علاقه به پاهای زنان در بین همه مردان وجود دارد، همانطور که علاقه به سایر قسمت های بدن زن که ممکن است در چشم مردان زیبا باشد، وجود دارد. بنابراین تا زمانی که علاقه به پاهای زنان به حدی نرسد که مرد دیگر اعضای بدن را رها کند و بیش از حد معمول به پاها توجه کند، جای نگرانی نیست.

علاقه مردان به پای زنان موضوع عجیب و غریبی نیست . منتهی زیاده روی در این علاقه باعث ایجاد یه سری دردسرها میشه . وقتی مردی بیش از حد به این علاقه فکر کنه و اغلب فانتزی های جنسی اون پاهای زن باشن کم کم بحث فیتیش پیش میاد . در چنین وضعی علاقه به پای زن ، کم کم به وسایلی که به پای زن مربوط میشه هم سرایت میکنه . مثلا علاقه به کفش زنانه و تحریک شدن با اون !

این علاقه اگه کنترل نشه کار به جایی میرسه که مرد تمایل به برده شدن پیدا میکنه و از نظر شخصیتی و اقتدار در حد نگران کننده ای پایین میاد .

از طرف دیگه یه زن نمی تونه به چنین مردانی تکیه کنه و به چشم یک حامی به این مردان نگاه کنه . البته زنانی هم هستند که به خاطر یه سری عوامل از این برده بودن مردان استقبال می کنن . این زنان حقیر کردن مردان لذت میبرند .

علاقه به پاهای زن در بین همه ی مردان وجود داره ، مثل علاقه به سایر نقاط بدن زن که ممکنه از نظر یک مرد زیبا باشن . بنابراین تا وقتی علاقه به پای زن به حد افراط نرسیده به طوری که یه مرد سایر اندام ها رو رها کنه و به پاها بیشتر از حد معمول توجه کنه ، جای نگرانی نیست .

روانشناسی مردان جذابیت زنان از نگاه مردان پای زنان خوشگل

چند نکته مهم

اولا هر کسی که علاقه به پا داره به این معنا نیست که مبتلا به فیتیشه. فیتیش شامل علاقه جنسی به اجزای غیر زنده، بوی پا و مورد تحقیر قرار گرفتن هم میشه ولی خیلی از کسانی که علاقه به پا دارن از پا های کثیف متنفرند و تحقیر رو نمی پذیرن.

دوما اینکه مسائل جنسی و بیماری دونستن یا ندونستن اون ها خیلی از اوقات یک موضوع دو نفره و به افرادی که خارج از اون حلقه هستن ربطی نداره.

سوما اینکه ما ایرانی ها باید احترام متقابل رو یاد بگیریم؛ همونطور که یه خانم تو رابطه عاطفی و جنسی از مرد انتظار پاسخ به نیاز هاش رو داره و دوست نداره نیاز هاش رو مسخره کنن، خودش رو هم باید موظف به پاسخ دادن به نیاز های مرد بدونه و مرد رو به خاطر نیازهاش تحقیر نکنه. / خانواده برتر

محققان کالج ولزلی و دانشگاه کانزاس، حرکات چشمی ۱۰۵ دانشجوی ناهمجنس‌خواه را هنگام تماشای تصاویر مردان و زنان مورد بررسی قرار دادند و از آنها سوال‌هایی در مورد اینکه آیا علاقه‌مند به ملاقات رمانتیک با این افراد غریبه هستند یا اینکه صرفا مایلند دوست شوند، پرسیده شد.

اگر کسی به پاهای شما نگاه می‌کند، یعنی مایل به دوستی باشماست، نه برقراری رابطه‌ی عاشقانه.

دانشمندان دریافتند مردان و زنان بسته به نوع رابطه‌ای که به طور بالقوه مایل به برقراری آن هستند، به نواحی مختلفی از بدن نگاه می‌کنند.

آنجلا جِی بانز، یکی از محققان و استادیار دپارتمان روانشناسی در کالج ولزلی می‌گوید: «ما از نظر رابطه‌ی دوستی و رابطه‌ی عاشقانه، تفاوت‌هایی در نحوه‌ی رفتارها میان دو جنس زن و مرد پیدا کردیم که برخی از این تفاوت‌ها مربوط به نواحی از بدن می‌شود که افراد هنگام روبرو شدن با هم، طبق قصدی که در ذهن خود دارند به آن نگاه می‌کنند.»

مردها و زنها وقتی که می‌خواهند فرد مقابل را به عنوان یک دوست بالقوه مورد ارزیابی قرار دهند، از نظر نگاه کردن به بدن، شبیه هم عمل می‌کنند، یعنی هر دو بیشتر به پاهای فرد مقابل توجه دارند. اگر شما به پاهای طرف مقابل‌تان نگاه کنید، این احتمال که در حال برآورد کردن او جهت برقراری یک رابطه‌ی عاشقانه هستید، بسیار کم است. یعنی در واقع این علامت‌ها (نگاه کردن به پاها)، بیانگر ارزیابی جهت رابطه‌ی عاشقانه و رمانتیک نیستند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ