قیمت کاهش رتبه کنکور چقدر است | مگر میشود رتبه کنکور را تغییر داد!

0

در فضای مجازی آگهی تغییر رتبه کنکور متشر شده است با مضمون زیر که خیلی جالب است و ادعا کرده اند که می توانند رتبه کنکور را کاهش دهند ، به نظر شما مگر میشه رتبه کنکور را دستکاری کرد؟

قیمت تغییر رتبه کنکور بر اساس رتبه ها :

رتبه های ۱۰۰تا ۵۰۰ (۴۰۰ملیون)
رتبه ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ (۳۵۰ ملیون)
رتبه ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ ( ۳۰۰ملیون)
رتبه ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ هزار (۲۵۰ ملیون)
رتبه ۲۰۰۰ هزار تا ۲۵۰۰(۲۳۰ملیون )
رتبه ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ هزار (۲۰۰ ملیون)
رتبه ۳۰۰۰  تا ۴۰۰۰ هزار (۱۸۰ملیون)
رتبه ۴ تا ۶هزار (۱۶۰ملیون)
۶ تا  ۸ هزار (۱۴۰ملیون)
رتبه ۸ تا ۱۲ هرار (۱۰۰ملیون)
رتبه ۱۲ الی ۱۵ هزار (۵۰ملیون)

شرایط استفاده از خدمات تغییر رتبه

مورد اول :
حتما حتما باید در کنکور سراسری ۱۴۰۲ شرکت کرده باشید
و امکان تغییر برای رشته دیگر وجود ندارد یعنی شما کنکور انسانی داده باشید و بخواین رتبه‌تون جز تجربی ها محسوب شود ( این امکان وجود ندارد) فقط تغییر در رشته فعلی انجام خواهد شد

مورد دوم :
جهت اعتماد سازی شما عزیزان اگر قصد رزرو دارید نصف هزینه اعلام شدهرا به عنوان پیش پرداخت دریافت خواهیم کرد و نصف دیگر بعد از اتمام کار

 

مورد سوم:
زمان تقریبی برای انجام کار حدودا ۸ الی ۱۰ روز میباشد
یعنی به محض رزرو و ارایه مدارک هاتون هشت الی ده روز بعد کارتون انجام خواهد شد

 

مورد چهارم :
شاید برای شما این سوال مطرح باشد که چطور میتونیم اعتماد کنیم ؟

چند راه اعتماد وجود داره مثل

۱) بررسی لینک های پخش کنکور سراسری ۱۴۰۲ (قبل جلسه) جهت شفاف سازی و مشاهده نفوذ تیم
۲) قرار دادن بعضی از کارنامه هایی که توسط تیم ما رتبه هاشون تغییر کرده که ما براتون قرار میدیم تا به وضوح مشاهده کنید در صورت رضایت مشتری

رتبه کنکور تغییر رتبه کنکور اخبار کنکور 1402

تغییر رتبه کنکور به ۵۰۰ با پرداخت ۱۰ میلیون

بسیاری از این کلاهبرداران شناسایی و دستگیر شدند و برخی دیگر هنوز در حال ماهی گیری از آب گل آلود هستند. بسیاری از آن‌ها تغییر کاربری دادند و حالا بعد از برگزار شدن کنکور اقدام به تبلیغاتی با محتوای «تغییر رتبه» کرده اند. این فروشندگان سوالات کنکور که حالا رنگ و لعابی جدید به دکان خود داده اند ادعا دارند که می‌توانند رتبه کنکور را با پرداخت فقط ۱۰ میلیون به ۵۰۰ تا ۲ هزار برساند تا داوطلب قبولی آسانی در کنکور داشته باشد.
یک دلال کنکور در این مورد می‌گوید: شرایط تغیر رتبه به این صورت است که باید حتما کنکور داده باشید و حاضری خورده باشید. دارای مدرک دیپلم باشد و نیاز به احراز هویت کامل است. پرداخت به این صورت است که هزینه کل ۱۰ میلیون است و ۳ میلیون اول پرداخت می‌شود و ۷ میلیون بعد از اعلام نتایج پرداخت می‌شود. پرداخت ها نیز به صورت کد ووچر و یا بیت کووین است.

او در ادامه می‌گوید: این تغییر رتبه ربطی به رتبه داوطلب در کنکور ندارد و ما با دریافت این پول رتبه را به بین ۵۰۰ تا ۲ هزار کاهش می‌دهیم و فقط برای ۱۵ نفر این تغییر رتبه انجام می شود.

تغییر رتبه کنکور امکان پذیر است؟

درست است که حنای فروش سوالات دیگر رنگی ندارد، اما داوطلبان کنکوری که جیب‌های پر پولی دارند این روز‌ها در دام این فروشندگان می‌افتند. یکی از افرادی که ادعا می‌کند می‌تواند رتبه را تغییر دهد به خبرنگار ما می‌گوید فقط ۴ نفر دیگر ظرفیت داریم و نمی‌توانیم برای افراد بیشتری تغییر رتبه انجام دهیم.

اقدامی که در چند روز مانده به کنکور بازار داغ  و مشتریان زیادی پیدا کرده است. سخنگوی سازمان سنجش در این مورد به خبرنگار دانشگاهی ما گفت: دست بردن در رتبه های کنکور و تغییر آن ها به هیچ وجه امکان پذیر نیست. با توجه به سخنان معاون فناوری های نوین بانک مرکزی درباره قابل ردیابی نبودن این واریزها و شگرد این کلاهبردارن، باید به افرادی که به تازگی سودای پایین آوردن رتبه را در سر می پرورانند  توصیه کنیم آگاهانه تر و با چشمانی بازتر اقدام کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ