فیلم کارمند صدا و سیما زیبا کنار گیلان چیست؟

3

فیلم مدیر صدا و سیما با کارمند ، فیلم کارمند صدا و سیما زیبا کنار ، فیلم کارمند مجتمع رفاهی زیباکنار ، ماجرای فیلم رابطه سیاه بین مدیر صدا و سیما و کارمند زن

فیلم غیر اخلاقی مجتمع رفاهی زیباکنار صدا و سیما گیلان

روابط عمومی صداوسیما اعلام کرده است که فیلم غیراخلاقی منتشرشده در فضای مجازی “قدیمی” است و فرد مذکور در دوران مدیریت سابق صداوسیما عزل شده است.

در توضیح اداره کل روابط عمومی صداوسیما آمده است: اخیرا فیلمی غیراخلاقی منتسب به یکی از کارکنان مجتمع رفاهی زیباکنار صداوسیما در فضای مجازی منتشر شده، لازم به توضیح است فرد مذکور در دوران مدیریت سابق صداوسیما در سال ۱۳۹۹ عزل شده و اکنون هیچ مسئولیتی در رسانه ملی ندارد. این بازنشرها در راستای تضعیف جایگاه رسانه ملی صورت می گیرد و به هدفی نخواهد رسید.

منبع : جماران

مسئولان صدا و سیما کارمندان صدا و سیما فیلم لو رفته زیبا کنار اخبار گیلان اخبار صدا و سیما

مجتمع آموزشی و رفاهی صدا و سیما در زیباکنار

اداره کل رفاهی و خدماتی مجتمع آموزشی و رفاهی صداسیما ی جمهوری اسلامی یک نهاد دولتی است که مسئولیت ارائه خدمات رفاهی و آموزشی به کارکنان و خانواده‌های آنان را بر عهده دارد. این مجتمع با هدف ارتقای سطح زندگی و رفاه اجتماعی کارکنان و خانواده‌های آنان تأسیس شده است. در ادامه، به برخی از خدماتی که این مجتمع عرضه می‌کند، اشاره می‌کنیم:

خدمات رفاهی: اداره کل رفاهی و خدماتی مجتمع آموزشی و رفاهی صداسیما میزبان یک مجموعه از امکانات رفاهی است که به کارکنان و خانواده‌های آنان ارائه می‌شود. این خدمات شامل تأمین مسکن، سرویس بهداشتی و بهداشتی، سرویس پزشکی، ورزشگاه، باشگاه ورزشی، استخر، سینما، کتابخانه، رستوران و کافی‌شاپ و سایر امکانات تفریحی می‌باشد.

خدمات آموزشی: این مجتمع نیز مسئولیت ارائه خدمات آموزشی به کارکنان و خانواده‌های آنان را بر عهده دارد. این خدمات شامل برگزاری دوره‌های آموزشی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای است که به ارتقای دانش و مهارت‌های کارکنان و اعضای خانواده‌های آنان کمک می‌کند. این دوره‌ها می‌توانند شامل آموزش‌های کامپیوتری، آموزش‌های زبان خارجی، دوره‌های مدیریتی و سایر موارد مفید باشند.

فعالیت‌های فرهنگی و هنری: مجتمع آموزشی و رفاهی صداسیما برنامه‌های فرهنگی و هنری متنوعی را برای کارکنان و خانواده‌های آنان برگزار می‌کند. این برنامه‌ها ممکن است شامل نمایش فیلم، کنسرت، نمایش تئاتر، نمایشگاه هنری و سایر رویدادهای فرهنگی و هنری باشند. این فعالیت‌ها به ارتقای فرهنگ و هنر در میان اعضای مجتمع کمک می‌کند.

پشتیبانی از خانواده‌ها: مجتمع آموزشی و رفاهی صداسیما نیز به خانواده‌های کارکنان توجه وپشتیبانی می‌کند. این پشتیبانی ممکن است شامل ارائه خدمات بهداشتی و درمانی برای اعضای خانواده، پشتیبانی مالی در موارد ضروری، برگزاری برنامه‌های تفریحی و تعاملی برای کودکان و خانواده‌ها، و ارائه مشاوره و راهنمایی در مسائل مربوط به خانواده و زندگی روزمره می‌شود.

مجتمع آموزشی و رفاهی صداسیما با ارائه این خدمات و فعالیت‌ها، سعی در ارتقای کیفیت زندگی کارکنان و خانواده‌های آنان دارد و به عنوان یک نهاد دولتی مسئولیت ایجاد محیطی سالم، فرهنگی و پویا را در اختیار اعضای مجتمع قرار می‌دهد.

مسئولان صدا و سیما کارمندان صدا و سیما فیلم لو رفته زیبا کنار اخبار گیلان اخبار صدا و سیما

مجتمع تفریحی زیباکنار یکی از مکان های دیدنی گیلان و از جمله مناطق گردشگری خاص در این استان می باشد. این مجموعه تفریحی در دل جنگل های سرسبز و زیبای شمال و در نزدیکی دریای زیبای خزر واقع است. مجتمع تفریحی و گردشگری زیباکنار در ۳۷ کیلومتری شمال شرق رشت واقع است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 3 )
  1. جلال می گوید

    پس فیلم … قدیمی هست جدید ها رو بزارید

  2. علی می گوید

    همچین میگن قدیمی انگار رو این موضوع که رابطه نامشروع بوده سرپوش میذاره….آقای مسعودیان چوب خدا صدا نداره چه روزهایی که بخاطر خانم بیتا علیزاده بقیه رو توبیخ میکردی!

  3. لادن می گوید

    همچین میگن قدیمی انگار قبل از انقلاب بوده!! چرا حکم رابطه ی نامشروع برای آقای مسعودیان اجرا نمیشه؟ چون مدیر بوده از هر حکمی مبرا شده!