سامانه بوستان دانشگاه بین المللی امام خمینی (لینک سایت)

0

سامانه بوستان دانشگاه بین المللی امام خمینی

سامانه یکپارچه خدمات الکترونیک دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) – سامانه بوستان

لینک ورود به سامانه بوستان : stu.ikiu.ac.ir/foodlog.aspx

دانشگاه بین المللی امام خمینی

سایت بوستان دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین

اطلاعیه های مهم حوزه معاونت دانشجویی:

قابل توجه دانشجویان مقطع کارشناسی ورودی جدید

ضمن عرض تبریک به مناسبت حضور شما در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) به  اطلاع می‌رساند جهت استفاده از خدمات رفاهی دانشگاه، دانشجویان عزیز می‌بایست ۴ اقدام زیر را انجام دهند.

  1. ثبت نام خوابگاه در سامانه گلستان، دانشجویان عزیز می‌بایست همزمان با ثبت نام در سامانه گلستان، نسبت به فعال نمودن گزینه خوابگاه اقدام نمایند.
  2. ثبت نام در سامانه بوستان به آدرس http: //stu.ikiu.ac.ir ، (لازم به ذکر است کلیه خدمات حوزه معاونت دانشجویی اعم از خدمات خوابگاهی و تغذیه از طریق این سامانه صورت می‌پذیرد).
  3. تکمیل مراحل ثبت نام در سامانه بوستان.

دانشگاه بین المللی امام خمینی

الف- پرکردن کامل اطلاعات مورد نیاز در سامانه و ثبت درخواست خوابگاه

دانشجویان با ورود به سامانه بوستان می‌بایست نسبت به ثبت درخواست خوابگاه خود  اقدام و مدارک را جهت بررسی در سامانه فوق بارگذاری نمایند و در هنگام مراجعه حضوری در دانشگاه حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ مدارک خود را به کارشناسان اداره خوابگاهها تحویل نمایند.

ب- تکمیل پرسشنامه پیشینیه ورزشی

۴- ثبت نام در سامانه های وزارت علوم:

الف-  صندوق رفاه دانشجویان :

دانشجویانی که به طور قطعی متقاضی درخواست وام می‌باشند می بایست قبل از مراجعه به صندوق و ثبت درخواست وام با کارشناسان صندوق رفاه تماس حاصل نمایند و همچنین دانشجویان متقاضی خوابگاه، پس از دریافت قطعی خوابگاه، می‌بایست به صندوق رفاه دانشجویان مراجعه و تشکیل پرونده بدهند.

ب-  ثبت نام و تکمیل کارنامه‌های سلامت جسم و روان در سامانه سجاد:

براساس بخشنامه وزارت علوم، کلیه دانشجویان ورودی و شاغل به تحصیل موظف هستند نسبت به تکمیل کارنامه سلامت جسم و سلامت روان اقدام نمایند و پس از حضور در دانشگاه کدپیگیری خود را به مرکز مشاوره و مرکز بهداشت ارایه نمایند در غیر اینصورت در هنگام انتخاب واحد به مشکل برخواهند خورد.

در ادامه نحوه ثبت نام در قسمت های مختلف به طور کامل توضیح داده می شود:

  • نحوه ثبت نام و درخواست خوابگاه:

چنانچه دانشجویان مقطع کارشناسی، در طول زمان تحصیل خود نیازمند به استفاده از خدمات خوابگاهی می‌باشند، می‌بایست پس از ثبت نام و مراجعه به سامانه معاونت دانشجویی بوستان به آدرس http: //stu.ikiu.ac.ir، درخواست خوابگاه خود را ثبت و کد رهگیری دریافت نمایند. شروع ثبت نام در سامانه بوستان از روز سی‌ ویکم شهریور ماه لغایت پنجم مهر ماه می‌باشد. نتایج در تاریخ ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ اعلام خواهد شد. همچنین لازم است پس از بارگذاری اطلاعات و ثبت نام در سامانه، سایر مدارک مستند خود را از تاریخ ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ لغایت ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ جهت تایید به کارشناس اداره خوابگاه ها ارایه نمایند.

لازم به ذکر است این دانشگاه هیچگونه تعهدی در خصوص ارائه خوابگاه به دانشجویان میهمان و انتقالی و همچنین به دانشجویان متقاضی استفاده از خوابگاه متاهلین ندارد.

قابل توجه دانشجویان:

نام کاربری ورود به سامانه بوستان به صورت پیش فرض، شماره دانشجویی و کلمه عبور آنها نیز کد ملی تعریف شده است و همچنین نام کاربری ورود به سامانه بوستان برای دانشجویان غیرایرانی به صورت پیش فرض ، شماره دانشجویی تعریف گردیده، و کلمه عبور آنها، شماره گذرنامه می‌باشد.

راهنمای استفاده از سامانه تغذیه دانشگاه بین الملل امام خمینی ره

دانشجویان پس از ثبت نام در سامان بوستان جهت رزرو غذا می‌بایست به نکات زیر توجه نمایند:

ورود به سامانه: برای ورود به سامانه به آدرس http://ikiu.ac.ir/fa مراجعه و از منوی سمت راست گزینه سامانه ها و سپس سامانه بوستان را انتخاب نمایید و یا از ابتدا و به صورت مستقیم به آدرس stu.ikiu.ac.ir/foodlog.aspx مراجعه فرمایید.

نام کاربری، شماره دانشجویی و کلمه ی عبور، کد ملی می باشد. در صورتی که کد ملی با عدد صفر شروع می شود آن را در ابتدای کلمه عبور وارد نکنید.

  1. اعتبار حساب خود را افزایش دهید: برای افزایش اعتبار خود می توانید گزینه ی “شارژ حساب من” را از آیتم های منو انتخاب نمایید. با انتخاب این گزینه، صفحه ای برای شما باز می شود که به شما این امکان را می دهد تا با انجام پرداخت اینترنتی، اعتبار خود را افزایش دهید.
  2. رزرو غذا برای هفته آینده انجام دهید: برای رزرو غذا باید از منوی سمت راست گزینه ی “رزرو غذا” را انتخاب نمایید. در این صفحه لیست غذاهای تعریف شده برای هفته ی آینده را مشاهده می کنید.

توجه: برای رزرو غذای هفته آتی می توانید از روز یکشنبه هفته جاری از ساعت ۱۴:۰۰ تا روز چهارشنبه ساعت۱۴:۰۰ نسبت به رزرو وعده های غذایی دلخواه اقدام نمایید. در غیر این صورت سیستم به شما اجازه ی رزرو نمی دهد.

  1. برای روز جاری غذا خرید کنید: در صورت عدم رزرو غذا در وعده ی ناهار هر روز می توانید از ساعت ۱۰:۰۰ الی ۱۴:۰۰ نسبت به درخواست غذای روز فروش اقدام فرمایید. برای این امر شما باید از منوی سمت راست گزینه ی ” غذای روز فروش” را انتخاب کنید. بعد از انتخاب غذای مورد نظر و انتخاب سلف مجاز، روی دکمه ی “درخواست غذای روز فروش” کلیک کنید.

توجه: همراه داشتن کارت دانشجویی برای غذای روز فروش الزامی است در غیر این صورت برای رزرو غذای روز اقدام نکنید.

  1. از کد فراموشی برای دریافت غذای رزرو شده استفاد کنید: اگر شما برای دریافت غذا، کارت خود را به همراه نداشتید، می توانید از گزینه ی “کد فراموشی” از منوی سمت راست استفاده نمایید. در این صفحه روی دکمه ی “درخواست یادآوری کد” کلیک کنید تا یک کد شش رقمی به شما اعلام شود. با وارد کردن این کد در دستگاه، می توانید غذای خود را دریافت نمایید.                                                                                                                                                                                                 
  • اداره امور تغذیه

 دانشجویان گرامی می‌بایست با مراجعه به سامانه معاونت دانشجویی به آدرس :http://stu.ikiu.ac.ir  مراجعه نموده و نسبت به تکمیل فرم پرسشنامه پیشینه ورزشی اقدام نمایند.

 

نحوه درخواست وام  و تشکیل پرونده جهت خوابگاه در سامانه صندوق رفاه دانشجویان :

  • دانشجویانی که علاقمند به دریافت وام از صندوق رفاه دانشجویی می‌باشند جهت دریافت اطلاعات تکمیلی می‌توانند با کارشناس اداره رفاه و خدمات دانشجویی سرکار خانم رجبی به شماره تلفن : ۰۲۸۳۳۹۰۱۷۵۸ تماس حاصل نمایند.

 اداره رفاه و خدمات دانشجویی

  • همچنین دانشجویانی که خوابگاه به آنها تعلق گرفته است می‌بایست به صندوق رفاه دانشجویان مراجعه و تشکیل پرونده دهند و یا با کارشناس اداره امور خوابگاه سرکار خانم سهرابی به شماره تلفن ۰۲۸۳۳۹۰۲۲۰۵ تماس حاصل نمایند.

 

  • اداره امور خوابگاهها

اطلاعیه تکمیل کارنامه سلامت روان دانشجویان

به اطلاع کلیه دانشجویان ورودی جدید و شاغل به تحصیل می رساند طرح کارنامه سلامت روان در سال جدید به صورت الکترونیکی از طریق سامانه سجاد اجرا می شود؛ لذا ضروری است کلیه دانشجویان ورودی جدید و شاغل به تحصیل حتما در بازه زمانی اول  شهریور ماه لغایت پایان آبان نسبت به تکمیل کارنامه سلامت روان از طریق لینک https://portal.saorg.ir/mentalhealth/ اقدام نمایند. و کد پیگیری دریافت نمایند.

اطلاعیه تکمیل کارنامه سلامت جسم دانشجویان

به اطلاع کلیه دانشجویان ورودی جدید می رساند طرح کارنامه سلامت جسم در سال جدید به صورت الکترونیکی از طریق سامانه سجاد اجرا می شود؛ لذا ضروری است کلیه دانشجویان ورودی جدید و شاغل به تحصیل حتما در بازه زمانی  اول شهریور ماه لغایت پایان آبان ماه نسبت به تکمیل کارنامه سلامت جسم از طریق لینک https://portal.saorg.ir/physicalhealth/ اقدام نمایند. دانشجو لازم است پس  از تکمیل اطلاعات در سامانه فوق و دریافت پرینت، جهت انجام معاینات پزشکی به صورت حضوری به مرکز بهداشت و درمان دانشگاه مراجعه نماید.

  • مرکز بهداشت و درمان

** علاوه بر موارد ذکر شده، دریافت سه دوز واکسن برای کلیه دانشجویان الزامی است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ