نتیجه کشتی حسن یزدانی و تیلور در فینال قهرمانی جهان ۲۰۲۱

0

چه کسی برنده فینال کشی قهرمانی جهان ۲۰۲۱ می شود حسن یزدانی یا دیوید تیلور

در وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد تمام نگاه‌ها به حسن یزدانی و دیوید تیلور است؛ دو کشتی گیری که فینال این وزن را برگزار می کنند.

یزدانی امروز پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۱۲ بر ۲ عظمت دولت بیکوف از قزاقستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی اتهان راموس از پورتوریکو را با نتیجه ۱۰ بر صفر از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

حسن خیلی راحت و بدون استرس در این دو مبارزه حضور پیدا کرد و اجازه نداد هیچ کدام از این دو مبارزه به سه دقیقه دوم برود.

حسن یزدانی دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک در دیدار نیمه نهایی وزن ۸۶ کیلوگرم مقابل آرتور نایفانوف از روسیه به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۸ بر ۲ به برتری رسید و راهی فینال شد.

نتایج کشتی آزاد قهرمانی جهان کشتی حسن یزدانی کشتی آزاد قهرمانی جهان کشتی آزاد ایران آمریکا دیوید تیلور کیست بیوگرافی حسن یزدانی

اما در سوی دیگر جدول دیوید تیلور هم توانست بعد از استراحت در دور اول، دو مبارزه را با قدرت و اقتدار پشت سر بگذارد. او ابتدا بوریس ماکوئف از اسلواکی را ۱۱ بر صفر شکست داد و در یک چهارم نهایی نیز برابر کشتی گیری از فرانسه قرار گرفت. تیلور این مبارزه را هم در حالی که ۸ بر صفر پیش بود، با ضربه فنی پیروز شد و به نیمه نهایی رسید.

دیوید تیلور از آمریکا در ادامه پیروزی‌های قاطع خود، در مرحله نیمه نهایی مقابل ابوبکر آباکاروف از آذربایجان ۶ بر ۲ به برتری رسید و راهی فینال شد.

کشتی فینال حسن یزدانی و تیلور در قهرمانی جهان نروژ یکشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۰ از ساعت ۱۸:۰۰ به بعد از شبکه سه برنامه دایره طلایی پخش خواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ