ذخیره دانشگاه آزاد یعنی چی | ذخیره ردیف در دانشگاه ازاد

0

ردیف ذخیره دانشگاه آزاد یعنی چی ذخیره دانشگاه آزاد یعنی چه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد یعنی چه

ذخیره دانشگاه آزاد یعنی چی

ذخیره دانشگاه آزاد یعی اینکه دانشگاه آزاد به منظور تکمیل ظرفیت رشته محل های خود در قسمت قبولی کارنامه نهایی نتایج دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ داوطلبانی که رتبه آن ها به آخرین نفر پذیرفته شده نزدیک می باشد کلمه ذخیره را ذکر می نماید. این قبولی (ذخیره دانشگاه آزاد) در واقع فرصتی طلایی برای آن دسته از داوطلبانی است که در هیچ یک از انتخاب های خود پذیرفته نشده و رتبه شان فاصله کمی با آخرین نفر پذیرفته شده در رشته انتخابی داشت، محسوب می شود.

کلیه داوطلبانی که دارای قبولی ذخیره دانشگاه آزاد هستند، می تواننند شانس خود را برای پذیرفته شدن در آن رشته محل از طریق مراجعه حضوری به دانشگاه محل قبولی ذخیره امتحان کنند.

اخبار کنکور 1402 اخبار دانشگاه آزاد

ذخیره های دانشگاه آزاد پیگیر باشند

قابل توجه قبول شدگان ذخیره دانشگاه آزاد: داوطلبانی که بصورت ذخیره در دانشگاه ازاد پذیرش شده اند بصورت حضوری و انلاین از طریق سایت دانشگاه ازاد پیگیر وضعیت ثبت نام خود باشند.

مراجعه حضوری قبول شدگان ذخیره دانشگاه آزاد اکیدا توصیه می شود.

کسانی که دانشگاه آزاد براشون ذخیره نوشته باید هر روز سایت دانشگاه ازاد رو چک کنن، بعد چند روز میگن که کسانی که ذخیره بودن بیان و اعلام آمادگی کنن برای ثبت نام و اگر اعلام آمادگی نکنن کلا قبولی شون پاک میشه.

اعلام آمادگی داوطلبان ذخیره دانشگاه آزاد

داوطلبان قبولی ذخیره دانشگاه آزاد که قصد ثبت نام در رشته محل قبولی خود دارند باید از طریق لینک زیر اعلام آمادگی جهت ثبت نام را انجام دهند.

ورود به  سامانه اعلام آمادگی به منظور ثبت نام ویژه ذخیره های آزمون سراسری سال ۱۴۰۲

در صورت عدم اعلام آمادگی جهت ثبت نام در رشته محل قبولی ذخیره دانشگاه آزاد قبولی شما لغو خواهد شد.

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ