بازیگر نقش لاوان در یوسف پیامبر کیست +عکس پدر زن یعقوب

0

بازیگر نقش لابان در سریال حضرت یوسف کیست بازیگر پدر زن و دایی یعقوب در یوسف پیامبر

بازیگر نقش لاوان در یوسف پیامبر کیست

لاوان یا لابان پسر بتودل، برادر رفقه آن طور که در سفر پیدایش وصف شده‌است. طبق آن، او برادر زن اسحاق و پدر زن و دایی یعقوب بود.

لابان در کتاب مقدس، نام دایی یعقوب، که دو دختر به نام‌های لیه و راحیل داشت. لابان قول همسری راحیل را در ازای هفت سال کار به یعقوب داده بود؛ اما حیله کرد و لیه را به او داد. یعقوب هفت سال دیگر نیز برای او کار کرد تا راحیل را به زنی گرفت. شماری از نقاشان اروپایی لابان را در ارتباط با یعقوب به تصویر کشیده‌اند؛ از جمله:تربروگن، کلود لورن.

سریال یوسف پیامبر بیوگرافی فرامرز شهنی بازیگران سریال حضرت یوسف اسامی بازیگران فوت شده ایرانی

بازیگر نقش پدر زن یعقوب در یوسف پیامبر

فرامرز مهرجو شهنی بازیگر نقش لاوان و پدر زن یعقوب در یوسف پیامبر می باشد.

سریال یوسف پیامبر بیوگرافی فرامرز شهنی بازیگران سریال حضرت یوسف اسامی بازیگران فوت شده ایرانی

فرامرز مهرجو شهنی کیست

فرامرز مهرجو شهنی متولد ۱۳۳۰ مسجدسلیمان – درگذشت ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ اهواز) بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران بود، که بازی در سینما را از سال ۱۳۶۶ با فیلم هراس به کارگردانی شهریار بحرانی آغاز کرد. او فارغ‌التحصیل بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. از فیلم‌های دیگری که فرامرز شهنی در آن‌ها ایفای نقش نموده، می‌توان به بر بال فرشتگان، حمله به اچ ۳، عبور از خط سرخ و خلبان، همچنین سریال‌های تلویزیونی ترکش‌های صلح اشاره کرد.

فرامرز شهنی (مهرجو) هنگام فعالیت در سریال زیباشهر، دچار سکته قلبی شد و پس از چند روز در ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ در بیمارستان نفت اهواز درگذشت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ