فرشاد کلباسی کیست و علت مرگ او چیست +عکس

1

فرشاد کلباسی کیست و علت مرگ او چیست

علت بیماری فرشاد کلباسی چه بود ، فرشاد عباسی چرا درگذشت ، فرشاد عباسی اصالتا اهل کجاست و متولد چه سالی بود

فرشاد عباسی چند سال سن داشت

فرشاد کلباسی متولد مهر ۱۳۶۴ در اصفهان، فارغ‌التحصیل رشته کارگردانی در مقطع کارشناسی از دانشگاه هنر سروش تهران بود. همسر او، «بهار داورزنی» بازیگر است و یک دختر به نام «ماهورا» دارند. از میان‌ کارهایی که این زوج در آن همکاری داشته‌اند می‌توان، سریال «پردیس» و فیلم «وانتافه» را نام برد. فرشاد کلباسی بازیگری را از سال ۱۳۸۴ به طور جدی از تئاتر در شهر اصفهان آغاز کرد. از جمله نمایش‌هایی که وی به عنوان بازیگر در آن‌ها به ایفای نقش پرداخت می‌توان «سه روایت از زندگی» به کارگردانی آیدا تبیانیان را نام برد.

فرشاد کلباسی در زمینه‌های مختلفی مانند برنامه‌ریزی و دستیاری کارگردان نیز فعالیت کرد، از میان کارهای او می‌توان به فیلم‌های «بی فروغ ختم به خون»، «بازی دونفره» و «زنی با ارابه چوبی» اشاره کرد. وی در فصل اول و دوم سریال «محکومین» (اپیزود هادی) به ایفای نقش پرداخت و فصل دوم این سریال به نام «سرگذشت» در سال ۱۳۸۸ پخش شد. از دیگر کارهای او به عنوان بازیگر می‌توان به فیلم‌های «پرستوهای عاشق» و «هنگامه» اشاره کرد.

همسر بهار داورزنی فرشاد کلباسی علت مرگ بازیگران بیوگرافی فرشاد کلباسی بهار داورزنی اسامی بازیگران فوت شده ایرانی

فرشاد کلباسی سرطان چی داشته

فرشاد کلباسی سال‌ها تجربه فعالیت در تئاتر به عنوان بازیگر داشت و در سینما و تلویزیون نیز به عنوان بازیگر، دستیار کارگردانی و برنامه ریز مشغول به کار بود و به دلیل ابتلا به بیماری سرطان از دنیا رفت.

او در آثاری همچون «پردیس» و «سرگذشت» به عنوان بازیگر و در سریال‌های تلویزیونی «وضعیت زرد» و «بچه زرنگ» ۱ و ۲ به عنوان دستیار و برنامه‌ریز فعالیت داشته است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. آرمان می گوید

    خدا رحمت کنه