بازیگر نقش دختر طلوعی در زخم کاری کیست +عکس

0

اسم واقعی نقش فرناز دختر طلوعی در سریال زخم کاری نقش طلوعی در زخم کاری کیست

بازیگر نقش دختر طلوعی در زخم کاری کیست

پانته آ قدیریان بازیگر نقش فرناز طلوعی در سریال زخم کاری است.

سریال زخم کاری بیوگرافی پانته آ قدیریان بازیگران سریال زخم کاری

پانته آ قدیریان کیست

پانته آ قدیریان متولد ۲ اردیبهشت سال ۱۳۶۸ بوده و اکنون ۳۴ سال دارد.. یکی از بازیگرانی که با درخشش خود در سریال سقوط مورد توجه قرار گرفت بازیگر نقش عطیه در سریال سقوط بود که اکنون در سریال زخم کاری ۲ حضور دارد.

سریال زخم کاری بیوگرافی پانته آ قدیریان بازیگران سریال زخم کاری

بازیگر نقش طلوعی در زخم کاری ۱

در سریال زخم کاری ۲ شاهد بازی کامبیز دیرباز در نقش مسعود طلوعی هستیم. نقشی که در فصل اول سریال نیز نام او بارها توسط شخصیت‌های اصلی سریال به زبان می‌آمد اما تصویر او هیچ‌وقت دیده نشد. طلوعی یکی از شخصیت‌های بانفوذ و قدرتمند است و به نظر می‌رسد با مالک مالکی دشمنی خاصی دارد. موضوع دیگری که می‌توان به آن اشاره کرد علاقه‌مندی طلوعی به سمیرا است.

در سریال زخم کاری از همان قسمت‌های ابتدایی فصل اول شاهد آن بودیم که شخصیتی به نام طلوعی وجود دارد که پشت پرده تمامی اتفاقات و تصمیمات حضور داشته و تمامی تصمیم‌گیری‌ها بستگی به نظر او دارد. طلوعی تا پایان فصل اول سریال زخم کاری حضور تصویری نداشت و تنها در چند موقعیت حساس حضور و نفوذ او در حلقه‌های قدرت باعث شد تا برخی از کم‌کاری‌های خاندان ریزآبادی و مالک رفع و رجوع شود.

با شروع فصل دوم سریال زخم کاری و با پخش اولین قسمت‌های آن شاهد حضور طلوعی در مرکز توجهات هستیم. حالا که مالک با زخمی که از منصوره و ناصر خورده از نظرها پنهان شده و احتمالا حضوری پررنگ در فصل دوم سریال ندارد طلوعی پا به میدان اصلی گذاشته و با میانجیگری میان وارثان هولدینگ ریزآبادی سعی می‌کند اختلافات را رفع و رجوع کند و هولدینگ را از سقوط نجات دهد. طلوعی از شاخه‌های اصلی و پشت پرده قدرتمند شرکت به حساب می‌آید. اما میثم به واسطه جوان بودنش نمی‌تواند حضور او را هضم کند.

سریال زخم کاری بیوگرافی پانته آ قدیریان بازیگران سریال زخم کاری

کامبیز دیرباز در نقش مسعود طلوعی در فصل ۲ زخم کاری بازگشت

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ