بازیگر نقش رونا در دلدار کیست +عکس

0

بازیگر نقش رونا در سریال دلدار بازیگر نقش مادر رونا در سریال دلدار

بازیگر نقش رونا در دلدار کیست

سوگل خلیق بازیگر نقش رونا نظری در سریال دلدار است. سوگل خلیق، از جمله بازیگران جوان مجموعه تلویزیونی «دلدار» است که در کنار محمدرضا غفاری در نقش آرش به ایفای نقش پرداخته است و روایتی عاشقانه را بین دو جوان بازی می‌کند.

سوگل خلیق بیوگرافی سوگل خلیق بازیگران سریال دلدار

سوگل خلیق گفت: نقش رونا را به عهده دارم. وقتی این نقش پیشنهاد شد، قبل از هر چیز کار کردن با براداران محمودی برایم جذابیت داشت، خیلی واقعی به زندگی افراد جامعه در قصه هایشان می پردازند و همین نکته ای بود که من را برای بازی در این سریال ترغیب کرد.

رونا، شخصیتی است که در قصه برایش اتفاقات زیادی رخ می دهد. به قول معروف زندگی اش بالا و پایین زیاد دارد. همین باعث می شد من را به عنوان بازیگر در موقعیت های مختلف حسی قرار بدهد. این کاراکتر را خیلی دوست دارم، چون جای کار برایم بسیار دارد و باید در صحنه های مختلف حس های متفاوتی می داشتم.

رونا شخصیت محکم، مقتدر و مستقلی دارد، اما در عین حال شکنندگی های زنانه هم دارد. همه این موارد باعث می شد نقش جذاب تر شود. بیشترین صحنه ها را با خانم جاویدنیا و آقای غفاری دارم که بسیار هم پارتنرهای خوبی هستند و همکاری با این دوستان تجربه بسیار خوبی است.

سوگل خلیق بیوگرافی سوگل خلیق بازیگران سریال دلدار

سوگل خلیق این شب‌ها در نقش “رونا” همبازی محمدرضا غفاری، الناز حبیبی، حسام محمودی و … است و روایتی از این بیت شعر؛ «دیریست که دلدار پیامی نفرستاد». این سریال ماجرای عشق چند دختر و پسر است و باز هم خانواده هایی از طبقه متوسط بدنه داستان را که در مورد معضل بیکاری و نسل جوان است شکل می دهند. نقش اصلی قصه درباره آرش با بازی محمدرضا غفاری نخبه دانشگاهی است که به دلیل بیماری مادرش دانشگاه را رها می کند.

بازیگر نقش مادر رونا در سریال دلدا کیست

سوگل خلیق بیوگرافی سوگل خلیق بازیگران سریال دلدار

رویا جاوید نیا بازیگر نقش مادر رونا در سریال دلدار است.

رویا جاوید نیا اولین بار در سال ۹۱ با سریال حیرانی وارد قاب تلویزیون شد سپس دومین تجربه اش را با مینی سریال راه شیری (خط روی خط) در سال ۹۳ بدست آورد در رمضان ۹۸ نیز با سریال دلدار دوباره به تلویزیون بازگشت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ