بازیگر نقش هورن هوپ در یوسف پیامبر ساکن آمریکا شد +عکس

0

اسم واقعی بازیگر نقش هورن هوپ در یوسف پیامبر کیست

بازیگر نقش هورن هوپ در یوسف پیامبر کیست

رضا رضوی بازیگر نقش نقش هورن هوپ در سریال یوسف پیامبر است.

رضوی که نقش “هورن هوپ” را بازی کرده است درباره این شخصیت گفت: شخصیت هورن هوپ با صحبت های سلحشور و مطالعاتی که در تاریخ مصر انجام داده بودم شکل گرفت. برداشت من یک نظامی مستقل بود که بسیار پایبند به آمن هوتپ و فرماندهان خود بود. این شخصیت با یوسف مشکل نداشت اما وی را نیز تایید نمی کرد. کمک های آقای سلحشور و اساتید بود که سبب شد این شخصیت شکل بگیرد.
این بازیگر سینما درباره شرایط بازی در نقش های تاریخی افزود: کسانی که در زمینه تئاتر فعالیت داشتند بهتر می توانند در سریال های تاریخی به ایفای نقش بپردازند. ما از زمان فرعون اطلاعات دقیقی نداریم. نگاه من در این سریال این بود که نوع لباس در راه رفتن تاثیر گذار است. من سعی کردم با اعمال فرهنگ ایرانی در این سریال به ایفای نقش بپردازیم.

رضا رضوی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: صحنه مبارزه با شمشیر میان هورن هوپ و یکی از کاهنان که نقش آن را زنده یاد رضا آقاربی ایفا می کرد، پس ازمدتی تمرین برداشت شد تا در حین اجرای آن مشکلی برای کسی پیش نیاید.

رضا رضوی بیوگرافی رضا رضوی بازیگران سریال حضرت یوسف

وی افزود: البته من پیشتر به خاطر ایفای نقش های تاریخی از جمله حضور در مجموعه تلویزیونی مردان آنجلس، در شمشیربازی و سوارکاری مهارت های را کسب کرده بودم.

رضوی ، با بیان اینکه تلاش بسیاری کردم تا با سبک بازی خاص، این شخصیت تاریخی را بهتر معرفی کنم، افزود: هورن هوپ شخصیتی واقعی در تاریخ مصر باستان و مردی پایبند به وظیفه است.

وی گفت: این فرمانده، مطیع آمن هوتپ چهارم است و زمانیکه دستور سرکوب کاهنان معبد را دریافت می کند، در اجرای دستور مافوق، تردیدی به خود راه نمی دهد.

رضوی تصریح کرد: هورن هوپ با یوزارسیف مشکل ندارد زیرا آمن هوتپ چهارم نیز با یوزارسیف مشکل ندارد اما یقینا اگر دستوری برای سرکوب این پیامبر خدا می رسید، آن را نیز اجرا می کرد.

وی افزود: آنگونه که در تاریخ مصر باستان آمده، هورن هوپ پس از پایان ماجرای یوسف و زلیخا، از طریق کودتا، آمن هوتپ چهارم را از قدرت برکنار و با همدستی سینوهه پزشک مخصوص دربار، او را به قتل می رساند و حکومت را در دست می گیرد.

رضوی گفت: هورن هوپ هیچگاه به آیین یکتاپرستی ایمان نمی آورد و پس از رسیدن به قدرت نیز بساط یکتاپرستی را که پس از حضرت یوسف (ع) گسترش یافته بود جمع و آیین آمون پرستی را دایر می کند.

رضا رضوی کیست

رضا رضوی، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در تاریخ ۲۸ مرداد ۱۳۴۳ در تهران متولد شد. وی در سریال “یوسف پیامبر” و “اصحاب کهف” به ایفای نقش پرداخت و به شهرت رسید.

او فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۶۱ شروع کرد و وارد صنعت سینما و تلویزیون شد. در سال ۱۳۶۷ به فعالیت سینمایی روی آورد و علاوه‌بر بازی در فیلم‌های سینمایی در مجموعه‌های تلویزیونی و تئاتر نیز فعالیت داشت.

رضا رضوی الان کجاست

چند سالی است که رضا رضوی به آمریکا مهاجرت کرده و در حال حاضر در ایران زندگی نمی‌کند.

رضا رضوی بیوگرافی رضا رضوی بازیگران سریال حضرت یوسف

عکس رضا رضوی در آمریکا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ