چگونه از اولویت حج عمره خود مطلع شویم / استعلام فیش حج عمره

0

استعلام اولویت فیش حج عمره بانک ملی استعلام فیش حج عمره با کد ملی اولویت حج عمره ۱۴۰۲ استعلام اولویت حج عمره بانک ملت

چگونه از اولویت حج عمره خود مطلع شویم

۲۸ آذرماه ۱۴۰۲ اعزام‌ زائران عمره آغاز می‌شود. از روز چهارشنبه ۲۲ آذرماه، متقاضیانی که سال ۱۳۸۷ نزد شعب بانک ملت و ملی ودیعه‌گذاری کرده‌اند و اولویت تشرف‌شان از یک تا ۱۵۰ است، می‌توانند به سامانه عمره Omreh.haj.ir مراجعه کنند و ثبت‌نام مقدماتی را انجام دهند.

ثبت نام از ۱۱ صبح (چهارشنبه ۲۲ اذر ۱۴۰۲ ) آغاز می‌شود. پنجشنبه (۲۳ آذرماه) ۹ صبح نیز ثبت‌نام را قطعی می‌کنند و گروه قیمتی و تاریخ اعزام را انتخاب خواهند کرد.

اولین پرواز از ایستگاه تهران، ۲۸ آذر آغاز می‌شود و اعزام‌ها تا دهم اسفندماه و قبل از ماه رمضان ادامه دارد، که در این مدت ۷۰ هزار نفر در قالب ۵۷۰ کاروان اعزام می‌شوند. ظرفیت کاروان‌ها از ۹۰ تا ۱۶۰ نفر متفاوت است.

فیش حج عمره حج عمره اولویت حج عمره

استعلام اولویت فیش حج عمره ۱۴۰۲

برای دارندگان کارت‌های ودیعه‌گذاری عمره مفرده این امکان فراهم است که با کد دستوری #۶۴۵۱۱*۴* از طریق تلفن همراه و یا مراجعه به بخش «استعلام اولویت های عمره و مفرده» در پرتال سازمان حج و زیارت به نشانی www.haj.ir و همچنین مراجعه به لینک https://umrah.haj.ir/sanadinquiry.aspx از اولویت تشرف خود مطلع شوند.

پیامک اولویت فیش حج عمره

با توجه به اینکه برای اولویت‌های یک تا ۱۵۰ پیامک زده شده است، از سایرین که این پیامک را دریافت نکرده‌اند، درخواست می‌شود برای اینکه ثبت نام با مشکل مواجه نشود، به سامانه عمره مراجعه نکنند.

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ