قتل ۴ نفر در روستای جیریا استان مرکزی

0

یک داماد در روستای جیریای اراک مادرزن و برادرزن خود را با اسلحه کشت!/ حال همسر باردار قاتل نیز وخیم است

قتل ۴ نفر در روستای جیریا استان مرکزی

آنقی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان: شخصی که به دلیل اختلافات خانوادگی اقدام به قتل برادر زن و مادر زن خود کرده بود، در صحنه جنایت توسط ماموران نیروی انتظامی دستگیر شد.

ساعت حدود ۱۸ عصر جمعه خبر وقوع یک فقره درگیری خانوادگی در روستای جیریا از توابع شهر ساروق به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و عوامل کلانتری برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

با حضور افسر گشت کلانتری در محل اعلام شده مشخص شد که این درگیری مابین اعضای یک خانواده رخ داده که در آن داماد خانواده به وسیله سلاح گرم دست‌ساز برادر زن و مادر زن خود را به قتل رسانده است.

در این حادثه دلخراش، همسر باردار قاتل نیز به شدت مجروح شد که بلافاصله به بیمارستان شهرستان ملایر منتقل شد که حال وی وخیم گزارش شده است.

فرد قاتل ۵۰ ساله نیز پس از وقوع این حادثه اقدام به خودزنی کرد و با توجه به سرعت عمل پلیس برای حضور در صحنه، مأموران به محض رسیدن به صحنه قاتل را دستگیر و به بیمارستان ولیعصر (عج) اراک منتقل کردند.

بر اساس گزارش اورژانس پیش بیمارستانی استان مرکزی، در این حادثه مرد ۲۹ ساله و یک زن ۵۸ ساله در اثر شدت آسیب های وارده در دم جان باختند و یک زن باردار ۳۵ ساله و مردی ۵۱ ساله به مراکز درمانی منتقل شدند.

قتل همسر قتل خانوادگی حوادث اراک اخبار جیریا اخبار استان مرکزی

داماد قاتل خانواده جیریایی کیست

شخصی به نام علی خان که حدود ۵۰ سال سن دارد با برادر زن خود به نام اسماعیل جیریایی (فرزند صفر عام عیسی) با اسلحه دست ساز درگیر می شود و به همسر باردارش ، مادرزن و برادر زن خود شلیک می کند و از این صحنه هولناک فیلمبرداری می کند و در اینستاگرام منتشر می کند و متواری می شود.

علت اختلاف خانوادگی داماد با خانواده جیریایی

شنیده ها حاکی از آن است که زن جوان و شوهرش در گذشته ازدواج ناموفق داشتند و بعد از مدتی و به صورت سنتی با هم ازدواج کردند تا اینکه یک ماه قبل عامل جنایت زن باردارش را بخاطر مشکلاتی که داشت به باد کتک گرفته و زن جوان برای نجات جان خودش و نوزداش به خانه پدری اش باز می گردد.

عامل جنایت پس از این ماجرا زنش را تهدید به مرگ می کند تا به خانه بازگردد اما زن جوان برای در امان بودن خودش و فرزندش در خانه پدری می ماند که در ادامه داماد عصبانی با در دست داشتن اسلحه وارد خانه شده و دست به قتل عام خانوادگی می زند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ