همسر و فرزندان عیدوک بامری الان کجا هستند +عکس

0

سرنوشت همسر و فرزندان عیدوک بامری چه شد

همسر و فرزندان عیدوک بامری الان کجا هستند

عیدوک بامری یکی از اشرار است که از سال ۶۳ شروع به شرارت کرده و این فعالیت‌هایش تا سال ۷۴ ادامه داشته است. در منطقه جنوب شرق ایران چند عملیات مهم داشته‌ایم که یکی از این عملیات‌ها عملیات «آورتین» است که شخصیت عیدوک در آن نقش داشته‌است. هر کدام از اشرار در این منطقه گروه خاص خود را داشتند که مسئول یکی از این گروه‌ها، عیدوک بامری بوده‌است. به نوعی حتی می‌توان او را یکی از بزرگ‌ترین و خطرناک‌ترین اشرار آن منطقه دانست.

فرزندان عیدوک بامری عیدوک بامری بزرگترین قاچاقچی مواد مخدر ایران

عیدوک به‌واسطه قتل‌هایی که انجام داده‌بود و نقشی که در زمینه مواد‌مخدر داشت، از شخصیت‌های چشمگیر و شناخته‌شده در آن منطقه محسوب می‌شد و همین امروز هم خیلی از افراد او را در بلوچستان می‌شناسند.

عیدوک فکر می‌کرد حاج قاسم به‌دنبال کشتن و حذف اوست، اما حاج قاسم هدف دیگری داشت و به آنچه می‌خواست هم رسید. خواسته اصلی حاج‌قاسم بازگشت عیدوک به زندگی و زمین گذاشتن سلاح بود. عیدوک مدام در کوهستان سرگردان بود و هر بار به محاصره درمی‌آمد، فرار می‌کرد.

همسر عیدوک بامری

فرزندان عیدوک بامری عیدوک بامری بزرگترین قاچاقچی مواد مخدر ایران

یک کاربر بلوچ در توئیتی نوشت: یکی از نکات جالبی که در مستند «قاسم» هم بود، اینه که بعد از هلاکت شرور معروف جنوب شرق کشور شهید حاج قاسم، برای همسران و فرزندانش حقوق تعیین کرده بود؛ میدونستین اون شرور خطرناک عیدوک بامری بود؟

فرزندان عیدوک بامری

در فضای مجازی هم شخصی ادعا کرده است که «سعید بامری»، فرزند عیدوک که در زمان مرگ او طفلی بیش نبوده نیز، در ۱۳دی۱۴۰۰ در ایرانشهر کشته شد. رسانه‌های ایران همان‌زمان به نقل از معاون استاندار سیستان‌و‌بلوچستان نوشته بودند که او از «اشرار» بوده و ماموران امنیتی او را هدف قرار داده‌اند.

دست کم یک فرزند دیگر عیدوک نیز با اتهام شهید کردن یک مامور ناجا در کرمان، به نام «اکبر یگانه دوست» کشته شده است. او که نامش توسط رسانه‌های ایران به اختصار «الف.ب» عنوان شده، روز ۲۵ آذر ۱۳۹۴ در زندان کرمان اعدام شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ