کد دستوری طرح کالابرگ فجرانه مرحله دوم

0

کد دستوری طرح کالابرگ فجرانه مرحله دوم را از سایت ساتین دریافت کنید.

کد استعلام کالابرگ فجرانه مرحله دوم

کد کالابرگ فجرانه مرحله دوم  ۲۲۰ تومانی

مرحله دوم این طرح  مصادف با حلول ماه مبارک رمضان و عید نوروز از تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸ آغاز می‌شود و تا مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ ادامه خواهد داشت.

در این طرح یک سبد ۱۱ قلمی برای تامین حداقل کالری، پروتئین، ریزمغذی و ویتامین‌های لازم برای هر فرد (منطبق با نظر انستیتو تغذیه ایران) با قیمت‌های مبنا سال ۱۴۰۱ انتخاب شده است و مابه التفاوت قیمت سبد مبنا سال ۱۴۰۱ با قیمت روز (۱۴۰۲) از محل یارانه جدید دولت تامین می‌شود، بدین صورت که قیمت روز سبد مشتمل بر ۱۱ قلم ۷۴۳,۷۵۰ تومان بوده که خانوار دهک‌های اول تا هفتم در صورت خرید بسته می‌بایست قیمت سال ۱۴۰۱ را به مبلغ ۵۲۳,۳۰۰ تومان از جیب خود پرداخت نماید و مابه‌التفاوت آن تا قیمت روز به مبلغ۲۲۰,۴۵۰ تومان از محل اعتبار جدید دولت تامین می‌گردد.

طرح کالابرگ الکترونیکی فجرانه سه ماهه است که مرحله نخست ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال به ازای هر نفر به حساب سرپرستان خانوار در ۱۷ بهمن شارژ شد، ۱۷ اسفند نیز مرحله دوم انجام گرفت و مرحله سوم نیز ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ خواهد بود.

میزان اعتبار کالابرگ الکترونیکی کالابرگ یارانه استعلام اعتبار کالابرگ

واریز دومین شارژ ۲۲۰ هزار تومانی طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی

طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی که به مناسبت دهه فجر آغاز و با استقبال مردم روبه‌رو شده است؛ از روز جمعه هجدهم اسفند ماه ۱۴۰۲ با واریز شارژ ۲۲۰ هزار تومانی به ازاء هر نفر وارد دومین ماه اجرای خود می‌شود.

بر اساس طرح فجرانه کالابرگ، ۷ دهک درآمدی در صورت خرید ۱۱ قلم مواد خوراکی از سبد غذایی تعریف شده شامل برنج، گوشت مرغ، گوشت قرمز، تخم‌مرغ، روغن، ماکارونی، شیر، پنیر، ماست، قند و شکر، و حبوبات، مشمول بهره‌مندی از یارانه مضاعف ۲۲۰ هزار تومانی (غیرنقدی) می‌شوند در واقع در این طرح به ازای هر یک از اعضای خانوار یارانه هدیه تشویقی ۲۲۰ هزار تومان تخصیص می‌یابد.

در این مرحله از طرح کالابرگ الکترونیکی،‌ اعتبار طرح فجرانه از یارانه سرپرست خانوار به هیچ وجه کسر نمی‌شود بلکه یارانه‌بگیران یارانه خود را به صورت نقدی و کامل به صورت ماهانه و مجزا دریافت می‌کنند و تنها از اعتبار ۲۲۰ هزار تومانی تخصیصی به کد ملی سرپرست خانوار کسر می‌شود.

کد استعلام کالابرگ ۲۲۰ تومانی مرحله دوم

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای تسهیل دسترسی مردم به اطلاعات طرح کالابرگ الکترونیکی فجرانه، نرم‌افزار شما و کد دستوری موبایلی #۱۴۶۳*۵۰۰* را در نظر گرفته است که باید با استفاده از تلفن همراه سرپرستان خانوار مورد استفاده قرار بگیرد.

همچنین از طریق سایت و نصب نرم افزار شبکه ملی اعتبار (شما) به آدرس:

https://shoma.sfara.ir

و یا دریافت نرم افزار همراه از بازار

https://cafebazaar.ir/app/ir.sfara.fara

می توانید مانده اعتبار یارانه هدیه و لیست فروشگاه هایی که می توانید این سبد کالا را از آنها دریافت نمائید را مشاهده فرمائید.

در طرح فجرانه یک سبد ۱۱ قلمی شامل گوشت مرغ، گوشت قرمز، برنج، روغن، ماکارونی، شیر، پنیر، ماست، قند و شکر، تخم‌مرغ و حبوبات برای تأمین حداقل کالری، پروتئین، ریزمغذی و ویتامین‌های لازم برای هر فرد با قیمت‌های مبنای سال ۱۴۰۱ انتخاب شده و مابه‌التفاوت آن قیمت‌ها با قیمت روز (۱۴۰۲) از محل یارانه جدید دولت تامین خواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ