با امکانات موجود کشور می‌توان ۵۰۰ میلیون نفر را اداره کرد

0

محسن رضایی امروز در جمع مردم مراغه در هتل مراغه افزود: در فدرال اقتصادی که در دولت من اجرا خواهد شد ثروت‌های ملی و اعتبارات در قالب فدرال اقتصادی به نسبت مساوی تقسیم خواهد شد.

وی افزود: روی طرح من برای اجرای فدرال اقتصادی ۲۰ سال است که با بهره‌گیری از بهترین اقتصادهای دنیا کارکرده شده است.

رضایی گفت: گرانی واقعا فشار زیادی برمردم وارد می‌کند و هیچ هفته‌ای نیست قیمت‌ها افزایش نیابد و این گرانی از یک سال پیش آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

 

با امکانات موجود در کشور می توان ۵۰۰ میلیون نفر را اداره کرد

وی افزود: ما همه چیز در کشور داریم و مشکل ما نحوه مدیریت و توزیع یکسان ثروت و امکانات در کشور است.

رضایی افزود: در مسئله اقتصادی گرفتار شده‌ایم و در آستانه یک خطر جدی هستم و امکانات لازم برای عبور از خطرات اقتصادی در کشور وجود دارد و با امکانات موجود کشور می‌توان ۵۰۰ میلیون نفر را اداره کرد.

وی ادامه داد: اگر موفق شوم کاری خواهم کرد که اقتصاد ایران به شکوفاترین اقتصاد در بین کشورهای منطقه تبدیل شود.

اقتصاد باید صاحب داشته باشد

کاندیدای یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: اقتصاد باید صاحب داشته باشد و در شهرهای و استان‌ها باید ثروت در شهرهای باید به نسبت مساوی تقسیم شود.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری در ادامه با بیان اینکه در دولت من ۸ مورد یارانه به مردم تعلق می‌گیرد گفت: صنایع تبدیلی، کشاورزی مکانیزه، آموزش بخش کشاورزی در دولت جزو این موارد هستند.

وی با اشاره به نحوه کشاورزی در ایران افزود: کشاورزی که ما داریم کشاورزی سنتی و منسوخ شده است.

رضایی گفت: در دولت من تولید افزایش و هزینه‌های تولید کاهش می‌یابد و ما برای رسیدن به اقتصاد پویا و افزایش تولید و حل مشکل بیکاری نیازمند جهاد بزرگ برای تحول اقتصادی در کشور هستیم.

رضایی از راه‌اندازی مسابقه کار آفرینی در کشور خبر داد و افزود: در دولت ما هرکسی بیشتر تلاش کند سهم بیشتری از در آمد و تولید کشور نصیبش می‌شود.

وی گفت: ما مسابقه کار آفرینی راه می‌اندازیم و به کسانی که کار آفرین باشند بها خواهیم داد.

وی در پاسخ به سئوال مردم در خصوص اراضی اشغال شده آذربایجان توسط ارمنستان گفت: تلاش خواهم کرد کشورهای منطقه را با هم متحد و همدل کنم.

 

تشکیل اتحادیه آسیای جنوب غربی در منطقه به محوریت ایران

رضایی از تشکیل اتحادیه آسیای جنوب غربی در منطقه به محوریت ایران خبر داد و افزود: اهداف تشکیل این اتحادیه هماهنگی بیشتر برای اداره کشورها و حل مشکلات فی مابین کشورها است.

وی در خصوص عملکرد وب سایت اینترنتی تابناک گفت: این سایت صاحب امتیاز دارد و مدیر آن از دوستان هستند و این سایت هیچگاه به مردم آذربایجان توهین نکرده است.

رضایی افزود: کارکنان این سایت که آذری زبان هم دارد به آذربایجان عشق می‌ورزند و بسیار از دوستان من در این سایت آذری هستند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ