۲۰ دانش آموز ملایری رتبه های کمتر از سه هزار را در کنکور سراسری کسب کردند

0

مهر، حجت الله چهاردولی صبح دوشنبه در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی آموزش پیش دبستانی در ملایر از شرکت ۴ هزارو ۱۳۳ نفر داوطلب کنکور در آزمون سراسری در شهرستان ملایر در سال ۹۲ خبر داد.

وی بیان داشت: با توجه به بالا رفتن ظرفیت های دانشگاه و مراکز آموزش عالی در سال تحصیلی جدید شانس قبولی داوطلبان بسیار بالاست که در این زمینه داوطلبان باید در انتخاب رشته و دانشگاه مورد نظر دقت لازم را داشته باشند.

وی افزود: افرادی که مجاز به انتخاب رشته شده اند با توجه به فرصت باقی مانده میتوانند برای انتخاب رشته به مراکز مجاز انتخاب رشته مراجعه کنند.

چهاردولی  افزود: آموزش و پرورش ملایر سه پایگاه شامل دبیرستان پسرانه حاج فراهانی و دبیرستان های دخترانه فاطمیه و عشقی فرد را زیر نظر آموزش و پرورش برای دانش آموزان در نظر گرفته است.

وی از دانش آموزان خواست برای مشاوره و انتخاب رشته به پایگاهای مطمئن و مجاز مراجعه کنند.

چهارددولی گفت:۲۰ نفر از داوطلبان کنکور سراسری شهرستان ملایر رتبه های زیر سه هزارکشوری و یک هزارو ۱۰۰ منطقه ای را کسب کرده اند.

چهاردولی در ادامه با اشاره به فعالیت مراکز پیش دبستانی ملایر افزود: در مراکز غیر دولتی مهد کودک و پیش دبستانی نمی تواند در یک مکان فعالیت داشته باشد .

وی بیان کرد:نظارت بر پیش دبستانی های دولتی و غیر دولتی از وظایف کارشناس پیش دبستانی است.

چهاردولی  حداقل مدرک مورد نیاز برای مربیان پیش دبستانی فوق دیپلم عنوان کرد و گفت: مدارک باید با آموزش و تعلیم و تربیت مرتبط باشد.

وی از پیش بینی ۱۵ کلاس به صورت ضمیمه در مدارس برای پیش دبستانی های ملایر در سال تحصیلی جدید خبر داد.

مدیر آموزش و پرورش ملایر افزود: این تعداد کلاس با ۱۵ مربی ۵۰۰ نو آموز را زیر پوشش قرار خواهند داد.

مدیر آموزش و پرورش ملایر در ادامه به برگزاری یک  دوره آموزش های کمکهای اولیه برای کارکنان آموزش و پرورش ملایر اشاره کرد و افزود: در این دوره ۳۵ ساعته۱۳۰ نفر از  کارکنان آموزش های لازم را دیدند.

وی بیان داشت: شرکت کنندگان بعد از آزمون مدرک کمک های اولیه را دریافت خواهند کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ