سبقت آنلاین “گروه شرکت های گرند” از پدیده / نوآوری گرند در بازار سرمایه ،افزایش سرمایه از محل عیدی!! /در مشهد چه خبره ؟

0

گویا این قصه سر دراز دارد و قرار نیست داستان فروش سهام شرکت های سهامی خاص غیر بورسی تمام شود و این شیوه ای شده تا هر روز شاهد اپیدمی خرید و فروش اینگونه سهام و رشد روزانه قیمت آنها باشیم؛ آن هم در شرایطی که بورس حال و روز خوشی ندارد.

دست بالای دست بسیار است

این بار هم جشنواره ای به پا شده تا چنین شرکت هایی با روش های جدید و استفاده از ابزارها و امکانات متنوع ثابت کنند که همیشه دست بالای دست بسیار است!

آنچنان که بعد از سهام شرکت پدیده شاندیز، پردیسبان و تبرک، نوبت به گروهی شده که از پیشینه های تاریخی مکان ها و مناطق باستانی و اسطوره های کشورمان برای خود برندی ساخته اند که نشان دهنده زیبایی و جلال و شکوه باشد.

شیر بال دار یا سیمرغ؛ لوگوی همان شرکتی است که این بار هم همانند شرکت های مذکور از مشهد سر برآورده تا این سوال را در ذهن ایجاد کند که آیا در مشهد طلا پیدا شده و بعد اینکه مگر پتانسیل های سرمایه گذاری در این شهر به چه میزان است که نطفه تمامی سرمایه گذاری های کلان کشور و به دنبال آن برخی سوء استفاده ها در آنجا بسته می شود.

حال آنکه اگر بعد از مشکلات مربوط به مجموعه های قبلی، این سهم نیز با چالش مواجه شود بایستی نگران بروز بحرانی روانی در مشهد باشیم.

زیرا اگر این شرکت نیز با این حجم از فعالیت در حوزه پروژه های تجاری، اداری، خدماتی، تفریحی، فرهنگی، ورزشی و … روزی به مشکل برخورد کرد که خبرهایی نیز در این زمینه مبنی بر پیگیری بورس از روند فعالیت شرکت و تهیه گزارش برای مقامات مسوول قضایی به گوش می رسد  چه کسی پاسخگوی تعهدات مردم و سهامداران آن خواهند بود. 

مجموعه ای که برای سهام خود سامانه معاملات آنلاین دارد!

اما گروه شرکت های گرند که موضوع این گزارش است، پا را فراتر از “پدیده”، “پردیسبان” و “تبرک” گذاشته تا در شرایطی که معاملات برخط آنلاین قراردادهای آتی سکه طلا کمتر از یک ماه است در بازار سرمایه راه اندازی شده و همواره مشکلات متعددی در قطعی سامانه معاملات برخط وجود داشته، این مجموعه برای خود سامانه خرید آنلاین دارد. گرچه این سامانه فقط مختص خرید سهام است و مشخص نیست فروش آن از چه روشی انجام می شود.

گروه شرکت های گرند قیمت سهام گرند فروش سهام گرند سهام گرند سنتر

افزون بر اینکه این مجموعه که از عملکرد مالی آن اطلاعاتی در دسترس نیست، جدا از فراهم کردن امکانات لازم برای تسهیل در خرید سهام خود از مشوق ها و روش های تبلیغاتی خاصی بهره گرفته است. به عنوان مثال اهدای سهام هدیه به دارندگان سهام پروژه که خواهان تبدیل آن به سهام شرکت سرمایه گذاری گرند هستند از جمله این موارد است که شاید ابتکاری باشد از سوی این مجموعه برای فروش بیشتر سهام به مردم.

افزایش سرمایه از محل عیدی!

ارایه تسهیلات ویژه به اعضای این مجموعه که از کارمندان دولت و همچنین بازنشستگان و حضور برخی چهره های نام آشنا در میان هنرمندان به عنوان اعضای این مجموعه از دیگر اقداماتی بوده که این مجموعه برای جلب توجه و اعتماد مردم از آن بهره برده است. در آخرین اقدام نیز پرداخت عیدی به سهامداران معادل مبلغ و تعدادی که قبلاً به عضویت گرند رسیده اند که شاید بتوان گفت شرکت مورد بحث قصد دارد سرمایه خود را از محل عیدی افزایش دهد که این اقدام در نوع خود بی نظیر است!!

گروه شرکت های گرند قیمت سهام گرند فروش سهام گرند سهام گرند سنتر

البته پیشتازی این مجموعه به همین جا هم ختم نمی شود؛ چراکه گروه شرکت های گرند فروش سهام هر یک از پروژه های خود را به صورتی مجزا انجام می دهد؛ به گونه ای که سهام شرکت اصلی گرند در تاریخ ۹ اسفند ماه جاری به ۲۶۵۵ تومان رسیده تا طی ۱۵ روز معامله بازدهی نزدیک به ۴۰ درصد را محقق کند.

گروه شرکت های گرند قیمت سهام گرند فروش سهام گرند سهام گرند سنتر

حال آنکه قیمت سهام پروژه گرند سنتر میثاق در تاریخ ۲۰ بهمن ماه امسال دو میلیون و ۹۱۰ تومان اعلام شده است و در عین حال وعده داده شده که به زودی واگذاری سهام پروژه گرند سنتر جانباز نیز محقق خواهد شد.

گروه شرکت های گرند قیمت سهام گرند فروش سهام گرند سهام گرند سنتر

گروه شرکت های گرند قیمت سهام گرند فروش سهام گرند سهام گرند سنتر

با تمام این تفاسیر و در صورتی که از قول مدیر عامل شرکت در مصاحبه های خبری گفته می شود که فروش سهام با نظارت قوه قضاییه است، اما بهتر است برای جلوگیری از بروز بحران های مردمی و روانی به ویژه در شهر مشهد نظارت های دقیق تری از سوی مراجع ذیصلاح صورت گیرد تا مشکلاتی که برای مجموعه هایی همچون “پدیده”، “پردیسبان” و “تبرک” و سهامداران آنها ایجاد شد، دوباره بروز نکند.

گروه شرکت های گرند قیمت سهام گرند فروش سهام گرند سهام گرند سنتر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ