بار سیب زمینی در هرمزگان طلا از آب درآمد

0
حقیقی رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق و کالا و ارز طی نشست خبری خود با اصحاب رسانه در خصوص سه پرونده قاچاق طلا در استان‌های هرمزگان، آذربایجان غربی و بوشهر خبر داد و گفت: اولین پرونده مربوط به قاچاق طلا در استان هرمزگان به وزن ۲۱۴ کیلوگرم سکه می‌باشد که در کل ارزش آن ۳۲۳ میلیارد ریال است که از طریق بار سیب‌زمینی اقدام به قاچاق سکه طلا شده بود و با کمک سربازهای گمنام امام زمان این محموله کشف و ضبط شد.
حقیقی در ادامه در خصوص پرونده بوشهر اظهار داشت: پرونده قاچاق استان بوشهر ۲۴ کیلوگرم قاچاق ورودی طلا از روش چمدانی از کشور امارات به ارزش ۱۷ میلیارد ریال است که در مجموع با احتساب جریمه به ۳۴ میلیارد ریال می‌رسد.
رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با بیان اینکه پرونده سوم مربوط به جاسازی طلا در کپسولهای سی ان جی سمند است گفت: سومین محموله در خصوص کشف ۲۷ ظرف طلا در کپسولهای سی ان جی خودرو سمند با وزن ۱۹ کیلوگرم و ارزش ۲۹ میلیارد ریال از طریق مرزهای شمال غربی کشور است.
وی در پایان در خصوص وضعیت سوخت در سال ۹۳ گفت: در سال ۹۳ علی‌رغم اینکه یک میلیون ۳۰۰ خودرو تولید شد اما با اقدامات صورت گرفته مصرف روزانه ۲۴۸ میلیون لیتری سوخت ۵ درصد کاهش یافت.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ