غرق شدن پدر و دختر ۵ ساله اش در رودخانه آبنمای رودان

0

۲ عضو یک خانواده که برای تفریح به روستای دهماتون رودان رفته بودند در اثر طغیان رودخانه پدر خانواده غرق شد و دختر ۵ ساله شان هنوز مفقود است.

غلامپور گفت: دو نفر از اعضای یک خانواده که بر اثر طغیان رودخانه روز سوم فرودین مفقود شده بود؛ جسد پدرخانواده بعداز ساعت ها جستجو پیدا شده اما دختر پنج سال همچنان مفقود است.

مصطفی غلامپور، فرماندار رودان  اظهار کرد: در اثر بارندگی و طغیان رودخانه آبنما در سوم فروردین متاسفانه خانواده ای که برای تفریح به روستای دهماتون واقع در مسیر رودخانه رفته بودند با طغیان رودخانه و سرازیری آب مواجه می شوند که ۹نفر از آنها توسط نیروهای هلال احمر و نیروی انتطامی نجات می یابند و دونفر از آنها پدرخانواده و دختر پنج ساله در رودخانه غرق و ناپدید می شوند.

غرق شدن در رودخانه غرق شدن سیل وحشتناک سیل در ایران رودان کجاست حوادث هرمزگان اخبار هرمزگان

فرماندار رودان افزود: جستجوها برای یافتن این دونفر توسط نیروهای امداد و نجات و هلال احمر شروع می شود که جسد پدرخانواده بعد از ساعت ها جستجو پیدا شده؛ اما دختر پنج ساله همچنان پیدا نشده است.

غلامپور ادامه داد: این افراد بدلیل عدم آشنایی به مناطق و قسمت دهماتون شهرستان رودان که در مسیر رودخانه است برای تفریح انتخاب می کنند و با وجود هشدارهایی که از طریق دهیاران و بخشداران اعلام می شود؛ اما متاسفانه باز شاهد حوادث ناگواری برای مردم هستیم.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر آن بارندگی به جاده ها و راه های شهرستان خسارت وارد کرده، همچنین خانه های مسکونی روستایی دچار آبگرفتگی شدند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ