بهنوش بختیاری در کنار (پرویز فتاح) رئیس کمیته امداد + عکس

0

بهنوش بختیاری بازیگر سینما در صفحه شخصی اش در اینستاگرام عکسی با پرویز فتاح وزیر نیروی دولت احمدی نژاد که اخیرا به ریاست کمیته امداد امام خمینی منصوب شده است گذاشت.

 

همسر بهنوش بختیاری بیوگرافی پرویز فتاح اینستاگرام بهنوش بختیاری اینستاگرام بازیگران

باید عمل کرد..مهندس فتاح عزیز رئیس جدید کمیته امداد با نگرش های خالص وانسانی قصد دارند فصل جدیدی را درین مجموعه که در سالیان گذشته کمی مردم ازش ناامید شده بودن ایجادکنن وعزم راسخی در کمک به نیازمندان دارن..این حقیر به عنوان عضو کوچکی از جامعه ایرانی همراه با این عزیزان گامی برمیداریم بزرگ در جهت حل مشکلات..تا جایی که توان داریم..ازشما هم کمک میخواهیم که همه کنار هم باشیم..همدل هم باشیم..دست شمارو به گرمی میفشاریم..امیدوارم که با عملکرد صحیح..صداقت..شفافیت..نوعدوستی..کمک به زیردست رو ترویج بدیم..برنامه ریزی ما شروع شده و در ماه رمضان تمام خیریه ها را اطلاع رسانی خواهم کرد..ودیگه هرچی دلتون بهتون میگه..یاعلی.?

سید پرویز فتاح قره‌باغی (متولد ۱۳۴۰، ارومیه) سیاستمدار ایرانی و رئیس کمیته امداد امام خمینی است. وی پیش از این وزیر نیرو دولت نهم، جانشین قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا و مدیرعامل بنیاد تعاون سپاه بوده است.

وی در سال ۱۳۶۸ در رشتهٔ مهندسی عمران از دانشگاه صنعتی شریف فارغ‌التحصیل شد و در سال ۱۳۸۲ نیز مدرک کارشناسی ارشد صنایع (گرایش سیستم‌ها) را از دانشگاه صنعتی امیرکبیر دریافت کرد. وی قبول‌شدهٔ آزمون دکترا است و به دو زبان انگلیسی و زبان ترکی آذربایجانی تسلط دارد. وی سابقه فعالیت در کردستان و همکاری با سران کرد عراق را دارد. وی بعد از اینکه در اردیبهشت ۹۴ ریاست کمیته امداد منصوب شد گفت:” مستمری مددجویان کمیته امداد از این پس، قبل از حقوق مدیران و پرسنل این نهاد پرداخت می‌شود”

دفتر اجرای اصل ۱۴۲ قانون اساسی اعلام کرد که با بررسی دارایی‌های پرویز فتاح ـ وزیر سابق نیرو ـ و همسر و فرزندان وی مشخص شد که افزایشی در دارایی نامبرده و همسر و فرزندانش ایجاد نشده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ