اسیدپاشی به یک مادر و دختر توسط برادر شوهر / بازداشت عامل اسیدپاشی کوهدشت لرستان

0

یک زن جوان در کوهدشت لرستان به همراه دختر هشت ساله اش قربانی اسید پاشی برادر شوهر شدند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان روز پنجشنبه با تایید این خبر به ایرنا گفت: این زن جوان و دختر هشت ساله اش عصر چهارشنبه به دلیل اسید پاشی به بیمارستان شهدای خرم آباد انتقال یافتند.

هوشنگ بادپی افزود: زن جوان علاوه بر اینکه مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود از ناحیه صورت نیز در اثر اسیدپاشی دچار جراحت شده اما بنا بر نظر اولیه پزشکان، بینایی وی دچار مشکل جدی نشده است.

وی اظهار داشت: کودک ۸ ساله وی نیز از ناحیه دست و پا دچار سوختگی شده بود که پس از اقدامات اولیه در بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد، برای ادامه درمان به بیمارستان شهید مطهری تهران اعزام شدند.

برخی منابع محلی کوهدشت هم گفتند مردی که دچار بیماری روحی بوده به برادرزاده هشت ساله خود اسیدپاشی کرده و زمانی که مادر کودک برای دفاع از فرزند خود اقدام کرده علاوه بر ضرب و شتم مادر، به صورت وی نیز اسید پاشیده است.

عکس اسید پاشی عامل اسید پاشی حوادث لرستان اسید پاشی شهرضا اسید پاشی

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: نیروی انتظامی لرستان ظرف کمتر از ۲۴ ساعت عامل اسید پاشی مادر و دختر کوهدشتی را دستگیر کرد.

سرهنگ رضا شیر اوژن در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد، اظهار داشت: دوم تیرماه در جریان یک اختلاف خانوادگی در شهرستان کوهدشت یک مادر و دختر قربانی اسیدپاشی شدند.

وی افزود: نیروی انتظامی استان لرستان  پس از اطلاع بلافاصله موضوع را در دستور کار قرار داد که با انجام عملیات های پلیس واطلاعات مجرم ظرف کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد.

معاون فرماندهی انتظامی لرستان با بیان اینکه مجرم تعادل روحی خوبی ندارد، عنوان کرد: پس از دستگیری فرد مذکور که در کوه های بلوران شهرستان کوهدشت مخفی شده بود تحویل مقامات قضایی داده شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شب سه‌شنبه بر اثر نزاع خانوادگی مادر و دختر هشت ساله کوهدشتی قربانی اسیدپاشی شدند.

این زن و دختر ۸ ساله بعد از اینکه مورد ضرب و شتم قرار گرفته از قسمت صورت دچار اسیدپاشی شده و دختر وی نیز از ناحیه دست و پا دچار سوختگی شده که پس از این حادثه مصدومین به خرم آباد منتقل و بعد از مداوای اولیه برای اقدامات پزشکی به تهران منتقل شدند.

برخی منابع محلی کوهدشت نیز که این خبر را اعلام کرده‌اند معتقد هستند مردی که دچار بیماری روحی روانی بوده به برادرزاده هشت ساله خود اسیدپاشی کرده و زمانی که مادر کودک برای دفاع از فرزند خود اقدام کرده علاوه بر ضرب و شتم مادر، به صورت وی نیز اسید پاشیده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ