حمله هواداران پرسپولیس به اینستاگرام سوشا مکانی

0
سوشا مکانی روی گل اول ذوب آهن در خروج از دروازه اشتباه کرد.
هواداران پرسپولیس سراغ سوشا مکانی در اینستاگرام رفتند. آنها که گویا این روزها فقط می توانند در فضای مجازی حرف دلشان را بزنند، سراغ این بازیکن عصبی رفتند و تا توانستند از او انتقاد کردند.

حجم انتقادها از این دروازه بان بسیار بالاست و هواداران تا توانستند از عملکرد او روی گل اول ذوب آهن انتقاد کردند. مکانی بعد از بازی هم به جای توضیح درباره عملکرد فنی پرسپولیس و خودش، به خبرنگاران از جمله خبرنگار ۹۰ حمله کرد و حتی با لگدهایی که به در و دیوار زد، باعث تعجب همه حاضران شد.

همسر فوتبالیست ها همسر سوشا مکانی بیوگرافی سوشا مکانی اینستاگرام فوتبالیست ها

سوشا مکانی متولد ۲۷ آبان ۱۳۶۵ در بندرانزلی است. او دارای سه برادر است و از دوازده سالگی در تهران زندگی کرده است. به طور رسمی فوتبال را از تیم نوجوانان پاسارگاد شروع کرد. سپس به تیمهای جوانان، امید و بزرگسالان کوثر تهران پیوست.

سوشا مکانی در فصل جاری دروازه بان تیم فولاد خوزستان است. او در نیم فصل دوم لیگ ۹۲٫۹۳به باشگاه فولاد خوزستان پیوست و در بهمن ۱۳۹۳ در جام حذفی با گرفتن دو پنالتی تیم پرسپولیس را از گردونه رقابت‌ها خارج کرد. و در همین فصل قهرمان لیگ برتر جام خلیج فارس شد و در لیگ قهرمانان آسیا نیز با فولاد راهی مرحله حذفی شد ، در حال حاضر او در اردوی آماده سازی تیم ملی ایران برای جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل میباشد .

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ