دانشگاه علوم اقتصادی دعوت به همکاری کرد

0

دانشگاه علوم اقتصادی برای توسعه‌ی مراکز استان خود در حوزه آموزش‌های تخصصی دعوت به همکاری کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دانشگاه علوم اقتصادی در نظر دارد جهت توسعه‌ی مراکز استان خود در حوزه آموزش‌های تخصصی و ضمن خدمت و مالیات بر ارزش افزوده از اشخاص حقیقی و حقوقی که در زمینه‌ی آموزش فعالیت دارند با انعقاد قرار‌داد معین و محدود با اعطای نمایندگی در استان‌های اردبیل، چهارمحال و بختیاری، زنجان، قم، کهکیلویه و بویر‌احمد، ایلام، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، کردستان، مازندران، بوشهر، خوزستان، قزوین، کرمانشاه و همدان دعوت به همکاری کند.

اشخاص واجد شرایط پس از اخذ نمایندگی، انحصارا ملزم به برگزاری دوره‌های آموزش‌های تخصصی و ضمن خدمت برای اشخاص حقیقی و حقوقی مطابق سرفصل اعلامی این دانشگاه و نیز قرار‌داد منعقده هستند.

اشخاص حقیقی باید نسبت به ثبت و تاسیس موسسه آموزشی اقدام کنند. هم‌چنین اعطای نمایندگی هیچ‌گونه رابطه استخدامی بین دانشگاه و آن نماینده ایجاد نمی‌کند و صرفا تابع قرار‌داد فی‌مابین است.

متقاضیان می‌توانند رزومه خود را به همراه درخواست کتبی با ذکر عنوان همکاری با مدیریت ضمن خدمت (در قسمت موضوع) تا تاریخ ۱۴ مهرماه ۱۳۹۲ به آدرس، ایمیل [email protected] و یا شماره فکس ۸۸۸۹۰۱۸۶ _ ۰۲۱ ارسال کنند.

انتهای پیام

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ