قضیه استخر پارتی هتل بازیکنان اسقلال!

0

به گزارش افکارنیوز، در پی انتقادات اخیر امیر قلعه نویی از شرایط بد میزبانی باشگاه بوریرام یونایتد در بازی برگشت مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان آسیا، مسئولان این باشگاه در نامه ای به AFC در این باره به شفاف سازی پرداخته اند.

سوژه: نامه ای به منظور توضیح

مخاطب: کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای.اف.سی)

در پی انتقادات اخیر سرمربی استقلال که باشگاه فوتبالی بوریرام یونایتد را در رابطه با استقبال، میزبانی نامناسب و عدم دراختیار قرار دادن امکانات لازم به تیم میهمان قبل از مصاف دو تیم بوریرام یونایتد میزبان و استقلال ایران مطرح شده بود و تیم میهمان شروع به آسیب رسانی به وجهه تیم بوریرام و هواداران این تیم نمودند و آسیب جدی ای به وجهه این تیم وارد نمودند، باشگاه بوریرام یونایتد لازم دید تا در رابطه با این اتهامات به شفاف سازی بپردازد:

۱- باشگاه بوریرام یونایتد از هر نظر به قوانین ای.اف.سی متعهد بوده و با اعضای باشگاه استقلال، مثل تمامی تیم های دیگر برخورد کرده و به میزبانی و میهمان نوازی از آنها برخاسته و تجهیزات لازم در کمپ تمرینی و هتل و امکانات و تجهیزات ورزشی لازم را در اختیار آنها قرار داده است.

۲- اعضای باشگاه استقلال در هتل تپ ناکورن که شش تیم از هفت تیمی که در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان اروپا به تایلند سفر کرده بودند در این هتل مستقر بودند، استقرار یافتند و این هتل نیز از سوی کمیسر مسابقه نیز مورد تائید قرار گرفت. به علاوه قبل از برگزاری این بازی، مقامات باشگاه استقلال نماینده شان را برای بازبینی به این هتل ارسال کردند و همه از شرایط و امکانات هتل ابراز رضایت نمودند.

۳- در خصوص برگزاری یک میهمانی در هتل محل اقامت کاروان استقلال که با اظهار نظرات فراوانی از سوی تعدادی از بازیکنان استقلال مبنی برسرو صدای فراوانی که در نیمه شب ۱۷ سپتامبر ۲۰۱۳ به راه افتاده و باعث مزاحمت برای آنها شده بود، لازم به توضیح است که باشگاه بوریرام یونایتد هیچ نقشی در این رابطه نداشته. به علاوه وقتی ما از سوی مسئولان باشگاه استقلال در جریان این ناراحتی به وجود آمده برای آنها قرار گرفتیم، مدیر تیم و مقامات رسمی باشگاه بوریرام یونایتد از میزبان این میهمانی خواستند تا سرو صدای کمتری ایجاد کرده و از میزبانان خواستند تا این میهمانی قبل از زمان قانونی به پایان رسیده و آنها هم با این درخواست موافقت کرده و این میهمانی قبل از زمان مقرر به اتمام رسید.

۴- باشگاه بوریرام یونایتد خواهان آن است تا در توضیحی اعلام کند که این میهمانی که در هتل برگزار شد، خارج از کنترل باشگاه بوده و این باشگاه اجازه ای برای ارائه دستور توقف یا لغو آن نداشته و بهترین کاری که می شد انجام داد این بود که از مسئولان هتل و میزبان این میهمانی درخواست همکاری شود.

۵- در صورتی که باشگاه بوریرام یونایتد به خاطر ارسال هواداران و جاسوس به کمپ تمرینی استقلال درروز ۱۶ سپتامبر۲۰۱۳ جریمه شود، ما مایلیم تا اعلام کنیم که در آن ساعت و آن تاریخ برنامه رسمی برای برگزاری تمرین تیم وجود نداشته. باشگاه استقلال از ما درخواست کرده بود تا از کمپ تمرینی واقع در کنار آی موبایل استادیوم استفاده کند. این کمپ، باز است و همیشه افراد زیادی در اطراف آن به تردد مشغول هستند و می توانند هرآنچه در این زمین چمن اتفاق می افتد را از بیرون زمین تماشا کنند. مقامات باشگاه استقلال برای بازدید به این کمپ تمرینی رفته بودند و می دانستند که این کمپ، کمپی آزاد و باز است و نمی توان از این کمپ به عنوان مجموعه ای دربسته از آن بهره ببرند.

البته در روزی که از سوی مسئولان ای.اف.سی به عنوان روز رسمی برگزاری جلسه تمرینی اعلام شده بود، برطبق قوانین و مقرارت، کاروان استقلال ساعت ۶ بعدازظهر روز ۱۷ سپتامبر ۲۰۱۳ برای برگزاری این جلسه مقرر شده بود، حتی یک هوادار فوتبال یا مسئول باشگاه بوریرام یونایتد در آی موبایل استادیوم حضور نداشتند و کمیسر بازی در جریان این ماجرا قرار داشت.

۶- در مورد اظهار نظرات موجود مبنی بر پرواز هواپیمایی کوچک جاسوسی باشگاه بوریرام یونایتد برای جاسوسی از تمرینات استقلال و تصویربرداری از تمرینات این تیم، ما لازم به یادآوری می دانیم که هواپیمای کوچکی که آن روز برفراز کمپ تمرینی استقلال به پرواز درآمده بود، مسئول عکاسی از تجهیزات زمین چمن است که ساعت ۴ بعدازظهر هر روز این کار را انجام می دهد و هدف این هواپیما عکاسی از تمرینات استقلال نبوده است.

۷- اظهارات سرمربی باشگاه استقلال مبنی بر جریمه کردن باشگاه بوریرام یونایتد مبنی بر میزبانی نامناسب وغیر اخلاقی این باشگاه، به وجهه و چهره این باشگاه آسیب رسانده و کسانی که واقعیت را نمی دانند ممکن است از این صحبت ها دچار سوء برداشت شده و برداشت نادرستی از اعضای باشگاه بوریرام یونایتد، مردم تایلند و کشور تایلند داشته باشند. چرا که صحبت های سرمربی استقلال در کشورهای مختلف آسیایی بازتاب یافته است.

باشگاه بوریرام یونایتد خود را موظف دانسته تا برای شفاف سازی هرچه بیشتر در این باره توضیح داده و از مقامات اجرایی باشگاه استقلال درخواست کند تا از این اظهارات ثابت نشده که باعث آسیب رسانی به وجهه باشگاه بوریرام یونایتد شده دست بکشند.

با احترام

آقای تادتپ پیتاکپولسین

مدیر داخلی باشگاه بوریرام یونایتد

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ