فراخوان سهام عدالت کارگران

0

داریوش پاک بین در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه ثبت نام اولیه سهام عدالت کارگران در برخی استان‌ها نهایی نشده است و بخشی از مشمولان هنوز فرم‌های اولیه ثبت نام را پر نکرده‌اند، گفت: افراد بعد از ثبت نام در مرحله اولیه باید فرمهای فراخوان را پر و سپس به تعاونی مربوطه برای دریافت سهام خود مراجعه کنند اما از آنجایی که سهام عدالت تنها یک بار به هر کس داده می شود این مرحله پس از بررسی دقیق بین مرکز آمار و مرکز ثبت نام سهام عدالت به افرادی که تا کنون سهام عدالت دریافت نکرده اند پرداخت خواهد شد.

پاک بین با تاکید بر اینکه بعد از همپوشانی با مرکز آمار برگه های فراخوان صادر و افراد مشمول با مراجعه به شرکت‌های تعاونی برگه سهام خود را دریافت می‌کنند تاکید کرد:کارگران مشمول سهام عدالت حدود دو میلیون و ۸۰۰ هزار خانوار هستند که جمعیت ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار نفری را شامل می شوند.

رییس اتحادیه تعاونی های سهام عدالت کشور با بیان اینکه حدود یک میلیون نفر با شش مرحله قبلی همپوشانی داشتند و به دلیل تکرار ثبت نام حذف شده‌اند اظهار داشت: فرم اطلاعات این افراد در شرکت‌های سهام عدالت استانی و شهرستان ارسال شده است.
پاک‌بین گفت: در شهر تهران حدود ۳۰ تا ۴۰ هزار نفر از ثبت نام شدگان برای تکمیل مدارک مراجعه نکرده‌اند که می‌توانند پس از فراخوان با مراجعه به شرکت‌های تعاونی مدارک خود را تکمیل کنند.این مهلت فقط برای آن است که کارگران ساختمانی که قبلاً نام‌نویسی و کد رهگیری دریافت کرده‌اند و آنهایی که ثبت‌نام نکرده‌اند، مراجعه نکنند.
وی با بیان ایکه تاکنون ۴۵ میلیون نفر در شش مرحله توزیع سهام عدالت این سهام را گرفته‌اند تاکید کرد: توزیع کامل سهام عدالت کارگران ساختمانی از پارسال آغاز شده است، و این پرونده قرار است با ۵۵ میلیون نفر کامل شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ