بازداشت عامل شهادت گروهبان حسینعلی سبحانیان و معلم ایرانشهری

0
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: عاملان شهادت گروهبان یکم حسینعلی سبحانیان مامور انتظامی و پرویز روشناس فرهنگی بومی ایرانشهری دستگیر شدند.

سردار حسین رحیمی افزود: عوامل اصلی شهادت این دو نفر در کمتر از دو روز دستگیر شدند.

وی گفت: بر اساس تاکید صورت گرفته در روز شهادت مامور انتظامی و معلم ایرانشهری، بیشتر عوامل دست اندرکار در این حادثه دستگیر شدند.

ماموران کلانتری ۱۲ شهرستان ایرانشهر دوشنبه شب هنگام گشت زنی در کمربندی مکران این شهر مورد هجمه افراد مسلح سوار بر یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ قرار گرفتند.

متاسفانه بر اثر رگبار افراد مسلح ناشناس یکی از ماموران کلانتری ۱۲ به نام گروهبان یکم حسینعلی سبحانیان به شهادت رسید.

بر اثر این تیراندازی یکی از فرهنگیان ایرانشهر به نام پرویز روشناس که در صف پمپ بنزین بود نیز مورد اصابت گلوله قرار گرفت و شهید شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده تمام جرائم در استان به ویژه بخش پلیس جنایی و اطلاعات عمومی در کمترین زمان پیگیری می شود.

سردار رحیمی افزود: نیروی انتظامی در سیستان و بلوچستان به سمت و سویی می رود که عرصه را برای متجاوزان تنگ کرده به طوری که دیگر جرائم و باندهای سازمان یافته در این استان وجود ندارد.

وی گفت: در بخش مواد مخدر نیز همکاری خوبی با پلیس و مسئولان افغانستان و پاکستان صورت گرفته و بر اساس تفاهم نامه های امضا شده تعاملات بهتر از گذشته است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ