بی‌حرمتی به شهدا توسط مسئولان دانشگاه آزاد رباط کریم + عکس

0
رئیس بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد رباط کریم از بی‌حرمتی به عکس و نمایشگاه شهدا توسط مسئولان این دانشگاه خبر داد.
روح‌الله قربانی اظهار کرد: بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد رباط کریم همه ساله به مناسبت هفته دفاع مقدس اقدام به برپایی نمایشگاه مرتبط با این هفته می‌کرد.
وی بیان کرد: امسال نیز بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد رباط کریم با توجه به تجربیات خود، اقدام به برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس با برنامه‌ریزی و شرایط بهتر کرد، در این نمایشگاه ورودی خواهران و برادران از هم جدا و از تور استتار، عکس شهدا، سربند، منویات مقام معظم رهبری و … در این نمایشگاه استفاده شد.

رئیس بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد رباط کریم تصریح کرد: چون زمان این نمایشگاه هفته اول ماه مهر بود، برای اینکه دانشجویان بتوانند به نحو مطلوب‌تری از این نمایشگاه استفاده کنند، با هماهنگی رئیس و دیگر مسئولان دانشگاه مقرر شد تا این نمایشگاه با برخی از تغییرات برای عید غدیر خم هم استفاده شده و مورد بازدید دانشجویان قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: مراسمی هم در این نمایشگاه به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، بعد از یک روز با ما تماس گرفته شد و گفتند که به دلیل اینکه هفته دفاع مقدس تمام شده است باید نمایشگاه را جمع کنیم، ما گفتیم که بنرهای هفته دفاع مقدس را از نمایشگاه برداشته‌ایم و با هماهنگی رئیس دانشگاه بنرهای عید غدیر خم را نصب کرده‌ایم تا برای این مناسبت نیز از نمایشگاه استفاده کنیم.

قربانی گفت: وقتی اصرار طرف مقابل را دیدیم، مقرر شد تا دو روز بعد اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد رباط کریم با حضور در دانشگاه و رایزنی با مسئولان مشکل را حل کنند.

وی اظهار کرد: وقتی که در موعد مقرر به دانشگاه رفتیم، دیدیم که برخلاف وعده رئیس دانشگاه، نمایشگاه جمع شده است و سربندها و دیگر وسایل نمایشگاه را زیر پله ریخته‌اند و با بی‌حرمتی به ساحت شهیدان، عکس آنها را پاره کرده‌اند.

رئیس بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد رباط کریم بیان کرد: وقتی که علت را از نیروهای خدماتی، حراست و دفتر فرهنگ دانشگاه جویا شدیم، به ما گفته شد که این امر با دستور مستقیم عبدالله قاسمی رئیس دانشگاه صورت گرفته و عامل اصلی بی‌حرمتی به ساحت شهدا رئیس دانشگاه آزاد رباط کریم بوده است.

اخبار رباط کریم

وی تصریح کرد: البته در برگزاری نمایشگاه هم با مشکلاتی مواجه بودیم، مثلاً در نصب پرچم رژیم صهیونیستی با مشکل مواجه شدیم، جلوی نصب پرچم آمریکا در نمایشگاه توسط مسئولان گرفته شد و همچنین اجازه فعالیت و اعتراض مکتوب ما برای فاجعه منا را ندادند.

منبع: فارس
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ