مصادره هواپیمای تیم ملی فوتبال توسط آمریکا!

0
طرف مقابل به صراحت تهدید کرد که در صورت انجام این پرواز به گوام و ورود هواپیمای ایرانی به خاک این کشور تحت نفوذ آمریکا، هواپیمایی ایرانی بلوکه می شود و اجازه بازگشت نمی گیرد!

بعد از معضل عدم صدور روادید سفر به گوام برای چند مهره کلیدی تیم ملی ایران، این خبر در رسانه ها منتشر شد که طرف مقابل حتی اجازه سفر کاروان تیم ملی با پرواز چارتر را هم به تیم ملی ایران و همراهان نداده است. اما امروز جزییاتی از این ماجرا در اختیار سایت تابناک ورزشی قرار گرفت.
سردار حسین علایی مدیرعامل هواپیمایی آسمان که قرار بود تیم ملی با یکی از هواپیماهای این شرکت داخلی عازم گوام شود در حاشیه حضورش در غرفه تابناک در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها ، جزییات جالبی از مشکلات بوجود آمده ارایه داد.
علایی گفت: در حالت عادی پرواز به کشوری چون گوام بیش از یک روز برای اعضای تیم ملی طول می کشد که از لحاظ فیزیکی و جسمی مناسب نیست، به همین دلیل فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت با یک پرواز اختصاصی و مستقیم تیم ملی را به گوام اعزام کند. مقدمات مربوطه انجام شد و شرکت آسمان که از دیرباز حامی تیم ملی بوده یکی از هواپیماهای خوب و جدیدش را در اختیار تیم ملی فوتبال قرار داد اما بعد از نامه نگاری با فدراسیون گوام که مستعمره آمریکاست متوجه شدیم طرف مقابل اجازه چنین پروازی را نمی دهد.
مدیرعامل آسمان در ادامه به تهدید آمریکایی ها علیه هواپیمای ایرانی هم اشاره کرد و اظهار داشت: وقتی برای دلیل این مخالفت که در تضاد با قوانین فیفاست بیشتر پیگیر شدیم، طرف مقابل به صراحت تهدید کرد که در صورت انجام این پرواز به گوام و ورود هواپیمای ایرانی به این کشور تحت نفوذ آمریکا، هواپیمایی ایرانی بلوکه می شود و اجازه بازگشت نمی گیرد!

منبع: تابناک
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ