حمایت آیت‌الله قرهی از جلیلی

0

آیت‌الله ‌روح الله قرهی مؤسس و متولی حوزه علمیه امام مهدی(عج) درپیامی، ضمن تقبیح تخریب در فضای انتخابات تأکید کرد: اینجانب آقای دکتر جلیلی را اصلح دانسته و این انتخاب را حجت شرعی می‌دانم.

متن کامل پیام آیت‌الله قرهی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الحمد لله رب العالمین و صلی الله علی سیدنا محمد و آله الطاهرین  و اللعنه الدائمیه علی اعدائهم اجمعین

و اما بعد : قال الله تبارک و تعالی فی محکم کتابه: انّ الذینَ قالوُا رَبُّنا الله ثمَّ استقاموُا تَتَنَزَّلُ عَلیهمُ الملائِکه اَن لا تَخافوُا وَ لا تَحزَنوُا وَ اَبشِروا بِالجَنَّه التی کُنتُم توعَدونَ.   فصّلت آیه ۳۰

آنان که گفتند: محققا پروردگار ما خدای یکتاست و بر این ایمان پایدار ماندند، فرشتگان بر آنها نازل شوند که دیگر هیچ ترسی (از وقایع آینده) و حزن و اندوهی نخواهند داشت و شما را به همان بهشتی که وعده داده شده،  بشارت باد.

ملّت شریف و غیور ایران اسلامی!

اینک که به فضل الهی زمینه انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری با ارشادات امام المسلمین رهبر معظّم انقلاب (مدّظله العالی) بخوبی فراهم گردیده است، و همه توطئه‌های دشمنان این انقلاب برای تخریب انتخابات به یأس تبدیل گردیده است، متأسّفانه بعضی از بی‌خردان و بعضی از عامدین و همچنین مع‌الأسف بعضی از غافلین، به تخریب بعضی از کاندیداهای اصولگرای محترم ریاست جمهوری پرداخته‌اند که گاه با کمال تأسف این تخریب از ناحیه خودی‌ها می‌باشد‌.

اینجانب ضمن حرام دانستن تخریب همه کاندیداها و با احترام به همه آنان بالأخص کاندیداهای اصولگرا به اطلاع می‌رسانم متاسفانه در روزهای پایانی تخریب جناب آقای دکتر جلیلی که در شجاعت و مقاومت و حتی مدیریت نمودن خارجی‌ها بسیار موفق بوده‌اند، بیشتر جلب توجه می‌نماید که این خود، دلالت بر کارآمد بودن ایشان می‌باشد‌.

جایی که رسانه‌های معاند خارجی این روز‌ها همه با هم و با قوت به تخریب این جانباز ولایی می‌پردازند،  بسیار جای تعجب است که چرا بعضی در داخل نیز به ایشان هجمه نموده و در صدد تخریب چهره ایشان می‌باشند‌.

گاه وی را تندرو معرفی می‌نمایند حال آنکه ایشان آرام و متین می‌باشند و در مشاغلی که بر عهده ایشان بوده، بدون حاشیه خدمت کرده است.

گاهی دیگر ایشان را از لحاظ جسمانی ضعیف می‌دانند در حالیکه بعید می‌دانم جز اندک افراد با تقوای بالا، کسی بتواند اینگونه کار و تلاش شبانه‌روزی داشته باشد تا به جایی که نه تنها خسته نمی‌گردد، بلکه به اطرافیان خود  روحیه می‌بخشد‌.

گاهی نیز می‌گویند ایشان از لحاظ مدیریتی توان کار را ندارند در حالی که در پست‌های مهمّی خدمت نموده است که هر کدام نیازمند توان مدیریت بالایی می‌باشد‌.

آیا کسی که بتواند اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها را در نشست مذاکرات ۵+۱ به‌گونه‌ای مدیریت نماید که خود آنها اعتراف به ضعف در مقابل آقای جلیلی می‌نمایند‌، واقعاً در مدیریت اجرایی کشور ضعیف خواهد بود؟

سئوال اینجاست آیا رئیس جمهور می‌خواهد شخصاً همه وزارتخانه‌ها را مدیریت کند؟ و مدیریت همه مشاغل را به عهده بگیرد؟ یا خیر،  فقط مدیریت دولت و کشور و هماهنگی کل امور به عهده اوست.

یک روز می گویند ایشان تیم اقتصادی قوی ندارد و برنامه مدونی برای اقتصاد ندارد‌. اینجانب با اشرافی که نسبت به مسائل اقتصادی دارم، به صراحت بیان می‌کنم که با برنامه مدونی که جناب آقای دکتر داودی (که استاد تمام اقتصاد می‌باشند‌) در مسائل اقتصادی به آقای دکتر جلیلی تقدیم نمودند و ایشان نیز تمام آن را پذیرفتند، برنامه اقتصادی عالی و کارآمدی فراهم آمده است.

یک روز دیگر نیز به‌گونه‌ای مضحکانه، ایشان را از ناحیه دولت معرفی می‌کنند در حالیکه یکی از کسانی که صد در صد با جریان انحرافی در دولت به طرق مختلف مخالفت نموده است، ایشان است ( به خصوص که اخیراً به صراحت بیان نموده‌اند زمانی که جمهوری اسلامی با اسلام شناخته می‌شود، عده‌ای مکتب ایرانی را معرفی کرده‌اند و دست دوستی به سوی صهیونیست‌ها دراز کرده‌اند‌.‌)آیا کسی که اینگونه سخن می‌گوید، منتسب به جریان انحرافی است؟!

اینجانب با توجه به مناظره‌ها و سفر‌های استانی همه کاندیداهای اصولگرا و با عنایت به عمل انقلابی و اخلاقی جناب آقای دکتر حداد‌عادل مبنی بر کناره‌گیری از رقابت در انتخابات ریاست جمهوری (که جداگانه در بیانیه‌ای از ایشان تشکر نموده‌ام) و با احترام به یک یک کاندیداهای محترم اصولگرا، آقای دکتر جلیلی را اصلح دانسته و این انتخاب را حجت شرعی می‌دانم، البته مسلم است حمایت همه علما و بزرگان و بنده حقیر از ایشان تا زمانی خواهد بود که در خط اسلام ناب که در راس آن امام المسلمین رهبر انقلاب (‌مد ظلّه العالی‌) است، می‌باشد‌.

امید است خدای متعال همه ما را جزء سربازان حقیقی حضرت حجه ابن الحسن المهدی ( عجل الله تعالی فرجه الشریف و روحی له الفداء ) قرار دهد و این نظام مقدس را که متعلق به آن حضرت می‌باشد، از حوادث دوران محافظت بنماید.

والسلام علیکم و رحمه الله
العبد روح الله القرهی
متولی و موسس حوزه علمیّه امام مهدی (عج)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ