آزاده نامداری عکس های مورددار خود را پاک کرد

241

بعد از انتشار گزارش خبرگزاری دانشجو درباره حجاب آزاده نامداری و شدت انتقاد این رسانه از این مجری زن، لحظاتی پیش آزاده نامداری در اولین واکنش به انتشار این خبر، تمام عکس های ذکر شده در این گزارش را از صفحه اینستاگرام خود پاکسازی کرد.

گزارش خبرگزاری دانشجو

خبرگزاری دانشجو گزارشی از پوشش آزاده نامداری و اتفاقات اخیر او منتشر کرده است.

انتشار “عمومی” عکس‌های بدون چادر، اداها و ژست‌های عجیب و غریب، لاک و آرایش‌های تند و غلیظ، ساق دست برهنه و … البته چادری که جلوی دوربین روی سر اوست؛ این‌ها با هم تناقض ندارند …؟

همسر آزاده نامداری لو رفته آزاده نامداری طلاق آزاده نامداری بیوگرافی آزاده نامداری اینستاگرام آزاده نامداری

به گزارش خبرگزاری دانشجو : آن روزهایی که “آزاده نامداری” تازه پایش به شبکه استانی کرمانشاه باز شده بود، باورش سخت بود که همین دختر جوان چند وقت بعد در شبکه یک، “تازه‌ها” را اجرا کند و با همین برنامه به شهرت می‌رسد. عجیب نبود البته. او اولین دختر جوانی بود که در تلویزیون چادر ملی به سر داشت و چادر روی سر او آن قدر خاص بود که نگاه خیلی‌ها به او متوجه شد. و نامداری معروف شد…

اولین تصاویری که از برنامه‌های نامداری به ذهن‌ها ماند اما آن چنان اتفاقات خوبی نبود. مثل آن باری که موضوع برنامه تفکیک جنسیتی بود و نامداری که صراحتاً از اختلاط دختر و پسر حمایت می‌کرد به خواجه سروی، معاون وقت وزیر علوم حتی اجازه نداد که با او مخالفت کند! یا برنامه‌هایی که در آن سراغ خانم راننده تریلی می رفت و می گفت او الگوی خوبی برای زنان مملکت است! یا مثلاً چند بار دیگر که رفتارهای زننده و بیش از خودمانی او برای همه عجیب بود. حالا فرقی نمی‌کرد مهمان خانم باشد یا آقا یا حتی روحانی. آزاده آزاد بود و با همه صمیمی ‌می‌شد!

موضوع دیگر در “تازه‌ها” به وجود آمد. تازه هایی که در تمام مدت فتنه تا بهمن ماه  ۸۸ آنتن ثابت داشت. فتنه شد، ۲۹ خرداد و آشوبهای تلخ آن گذشت، عاشورا و شمر گری های جماعت بیخدا هم آمد و رفت و حتی حماسه نه دی هم خلق شد. اما هیچ کدام از این ها برای آزاده خانم مهم نبود و او هیچوقت درباره فتنه موضع گیری نکرد. البته بعدها که سید حسن خمینی عاقد عقدش بود خب خیلی چیزها مشخص شد…!

بمب دیگر خبری خانم چادری، چادر‌های رنگی‌ش بود. هیچ کس نمی‌توانست باور کند. چادر قهوه‌ای روی آنتن زنده تلویزیون. نه یک بار حتی. دختر جوان شبکه دو هر شب به رنگی روی آنتن ظاهر می‌شد و حتی عکسهایش با چادر بنفش در مکه معظمه را هم در‌اینترنت منتشر کرد!

البته هیچ وقت معلوم نشد مدیران سیما با کدام خطکش اعتقادی اجازه ‌این کار را به ‌این دختر جوان و جسور دادند و ‌این چادر‌ها با کدام یک از شئونات و آداب و آیین ‌ایرانیان و مسلمانان همراستا بود. اما مردم مثل همیشه از مدیران سیما منطقی‌تر بودند و ‌این خیل اعتراضاتی بود که بانوان محجبه ‌این سرزمین به دختر چادر رنگی پوش گسیل داشتند. که شأن چادر را حفظ کن. و حرمت چادر به ناپختگی جوانی‌ت نفروش و…

و جنجال های خانم خاص هم چنان ادامه داشت. مانند آن باری که با اجرای برنامه سال تحویل ۹۱ در کنار احسان علیخانی و راحتی های زیادی که احسان و آزاده با هم داشتند جنجال آفریدند. خیلی ها بعد از آن برنامه صدای اعتراض شان در آمد. که این چه وضع صحبت کردن و رفتار با نا محرم روی آنتن پربیننده شب عید است؟ و دلیل خنده های بی شمار این دو در کنار هم چیست؟ همان روزها حتی شایعه ممنوع التصویری چند مجری جوان از جمله نامداری و علیخانی هم آمد. و همه می دانستند دلیل انتشار این خبر چیست: همان اجرای دو نفری پر قهقهه و کم حیا

گذشت. تا اردیبهشت ۹۲٫ و خبری که مثل بمب صدا کرد: آزاده نامداری و فرزاد حسنی ازدواج کردند. حالا ‌این دو تا، با ذوق و شوق توی مراسم مختلف ظاهر می‌شدند و برای هواداران‌شان دست تکان می‌دادند. حتی روی آنتن تلویزیون می‌آمدند و برای هم عاشقانه می‌سرودند و همه چیز گل و بلبل بود…!

بمب خبری بعدی خیلی زود ترکید: مرداد ۹۳٫ حالا خبر طلاق آزاده خانم و آقا فرزاد بود که تمام رسانه‌ها را پر کرد. و ‌این، سرنوشت زندگی بود که حتی یک سال هم دوام نیاورده بود…

باورش سخت بود اما فرزاد حسنی تمام مدت درباره طلاقش سکوت کرد. و هیچ نگفت. و با کنایه به ملت رساند که اتفاقی بود که افتاد. کسی کاری به من نداشته باشد. اما آزاده…

اصلاً انتشار خبر طلاق کار نامداری بود! و او بود که در مصاحبه‌ای مفصل با روزنامه صبا برای اولین بار خبر طلاقش را رسانه‌ای کرد. البته هیچ کس نفهمید دلیل‌این کار چه بود و اگر نامداری هم مثل حسنی سکوت می‌کرد چه فاجعه‌ای رخ می‌داد؟!

اما نامداری حالا شده بود یکه تاز میدان…

حالا او هر روز در یک مراسم حضور می یافت. از خیریه فروش سه تار فلان نوازنده تا اکران خصوصی فلان فیلم و فلان همایش و فلان جشن. حالا آزاده هر چند روز یک بار مصاحبه می‌کرد و از حال خوب و بدش می‌گفت. از عشق. از فلسفه زندگی. از شیدایی. از روشنایی. علاقه اش به مادر شدن و ۵-۶ تا بچه. خودخواهی در عشق. از تنوع طلبی در عشق، از فمینیسمی که بدان معتقد است، از این که مجری بودن برایش از همسر بودن مهم تر است، از اولویت تلویزیون بر خانواده، ریزترین خصوصیات اخلاقی و از هرچیز دیگری به ذهنتان می‌آید. برای همه عجیب بود. کسی که الان باید دوران سرخوردگی بعد از طلاق را سپری کند به جای‌اینکه گوشه خانه بنشیند، اما هر روز با یک روزنامه و مجله مصاحبه می‌کند و حتی به شبکه‌های استانی هم نه نمی‌گوید!

از قضا بلافاصله بعد از رسانه‌ای شدن خبر طلاق، صفحه‌ای در ‌اینستاگرام باز می‌کند. و از غصه‌هایش و حال بدش برای هوادارانش می‌گوید. عکس‌هایی از خودش می‌گذارد و متن‌هایی عجیب و غریب و بیش از حد عاشقانه می‌نویسد. متن‌ها آن قدر عجیب است که حتی هواداران خانم مجری می‌پرسند که نکند دارد منت کشی فرزاد حسنی را می‌کند؟! و اگر نه پس‌ این عاشقانه ها برای چه کسی است؟!

اینستاگرام می شود محل جدید بازی. آزاده می نویسد. هوادارانش با او همدردی می کنند. همین اینستاگرام حاشیه سازی می کند. آزاده از اینستاگرامش قهر می کند! بلافاصله قهرش را پس می گیرد و برمی گردد! و حاشیه، و مظلوم نمایی و باز حاشیه…

اتفاقا در همه ‌این مدت هم همه جا از مظلومیت خودش می‌گوید و‌این که حاشیه‌های خبر طلاقش چقدر او را آزرده می‌کند. عجب! کسی که خودش هر روز به نوعی دارد در ‌این مورد حاشیه سازی می‌کند از حاشیه‌های خودساخته خودش ابراز ناراحتی می‌کند. یکی نیست بگوید که خانم جان! خبر طلاق را خودت به رسانه‌ها دادی. خودت آمدی در اینستاگرام حضور بیش فعال بهم رساندی. بعدش هم کسی نمی‌توانست مصاحبه‌های بی شمارت را بشمارد؛ حالا تو مظلومی‌و رسانه‌ها حاشیه درست می‌کنند؟! خواهر جان تو ساکت باش؛ به خدا اگر کسی چیزی بگوید!

اما‌ این‌ها همه ماجرا نیست. اوضاع تلخ تر است و عمیق تر…

شکی نیست که اگر نامداری چادر به سر نداشت یقینا‌ این قدر برای جامعه مهم نمی‌شد. یعنی مردم او را بعنوان یک دختر چادری پذیرفته‌اند. و ‌این یعنی مردم از او انتظار چادری بودن دارند. مثال بزنیم. مادر خیلی از ماها چادری هستند. حالا تا به حال از مادر خودمان عکس عمومی به یاد داریم که بدون چادر باشد؟ نه. چون چادر توی خون مادرها جاری است و جلوی هیچ نگاه غریبه‌ای بدون چادر حاضر نمی‌شوند. حالا چه آن نگاه کوچه و خیابان باشد و چه لنز دوربین.

آزاده خانم اما اصلا ‌این طور نبوده و نیست. اگرچه جلوی دوربین چادر روی سر دارد اما خودش به دست خودش عکسهایی منتشر می‌کند که نه تنها بدون چادر است. که حجابش هم محل بحث است. آرایش‌های غلیظ با رنگ‌های تند. آستینی که تا آرنج برهنه است. و تحیر آور‌ این که ‌این عکس‌ها را خود نامداری منتشر می‌کند. یک دختر چادری که چادری بودن جزو اوصاف اصلی او در نظر مردم است  با آرایشی غلیظ و حجابی ناقص و بدون چادر حتی…

تلویزیون مجری زن چادری کم ندارد. از مجریان اخبار مختلف تا شبکه‌های قرآن و استانی و… از هیچ کدام از ‌این‌ها اما عکس‌های بدون چادر منتشر نشده است. چون خودشان نخواسته‌اند. چون خودشان منتشر نکرده‌اند…!

کار به جایی می‌رسد که صدای هواداران خانم نامداری هم در می‌آید. کاربری به نام پریناز زیر عکس خانم می‌نویسد:‌ “این چادرت چی میگه آخه لاک که داری پاتم که جوراب نداره ول کن دیگه.” کاربر دیگری به نام سارا کامنت می گذارد: “شما چرا چادر سر می کنید؟ ایناز دستاتون که همیشه بیرونه اون از پای بی جوراب. این از چادر روی شونه. خجالت نمی کشین؟”

و به همین سادگی جلوی دوربین و پشت دوربین آزاده خانم با هم متفاوت می‌شوند…

اوضاع بدتر می‌شود! نامداری در مصاحبه‌هایش می‌گوید چادر به او ارث رسیده. و همه خانواده اش چادری هستند. بلافاصله اما در صفحه شخصی خودش عکس‌هایی منتشر می‌کند که نه تنها خبری از چادر نیست، که درباره خانواده اش کلا حجابی در کار نیست. عکسهایی خانوادگی، بی حجاب یا کم حجاب، از خانواده‌ای که گفته شده همه چادری‌اند. دوباره یاد جمله خانم چادری می‌افتی: «چادر به من ارث رسیده. همه خانم‌های خانواده من چادری هستند. » عجب! کدام را باور کنیم؟ قسم حضرت عباس یا دم خروس؟!

و داستان ادامه دارد…

این که از یک بانوی چادری که از قضا الگو شده و روی دخترهای نوجوان و جوان مملکت تأثیر گزار است، توقع داشته باشیم با چادر درست برخورد کند، چادر را عین خواهرها و مادرهای ما، درست و تمام سر کند، و شأن حجاب فاطمه سلام الله علیها را رعایت کند توقع زیادی است؟

اینکه از او که در مصاحبه هایش از علاقه به اجرای برنامه های مذهبی سخن می گوید، توقع داشته باشیم عکس‌های بدون چادر، اداها و ژست‌های عجیب و غریب، لاک و آرایش‌های تند و غلیظ، و ساق دست برهنه خود را در شبکه‌های “اجتماعی” انتشار “عمومی” نکند زیاده خواهی است؟

اینکه از خانمِ جلوی دوربین چادری توقع داشته باشیم پشت دوربین هم چادر روی سرش داشته باشد توقع بیجایی است؟

اینکه از یک خانم مجری که مدام در مصاحبه‌هایش از صداقت و راستگویی حرف می‌زند توقع داشته باشیم که دروغ نگوید انتظار زیادی است؟

این حرف‌ها و‌ این رفتارها با هم تناقض ندارند واقعا؟ خانم نامداری! به نظر خودتان اسم‌این‌ها دروغ و نفاق نیست؟!

همه‌این‌ها به کنار. شخصیت خانم نامداری مثل بی‌شمار هنرمندان دیگری که جلوی دوربین و پشت دوربین شان زمین تا آسمان با هم فرق می کند، اساساً اهمیتی ندارد که روی آن بحثی کنیم، مهم چادری است که حالا دارد با آن بازی می‌شود. مهم شأنی است که از حجاب حضرت زهرا سلام الله علیها دارد زایل می‌شود. و مهم جوان‌هایی هستند که ‌این تناقض رفتاری پشت دوربین و چلوی دوربین برایشان عادی می‌شود. جوان و نوجوان این مملکت اگر تا دیروز با پدیده مرسوم و تلخی به نام بدحجابی روبرو بود، حالا با معضلی تلخ تر و خطرناک تر به نام بدحجابی با چادر روبرو می شود.

این‌ها مهم است. به خاطر خونهایی که برای حرمت چادر رفته. به خاطر وصیت نامه‌های‌این همه شهیدی که نوشتند خون سرخ شان را می‌دهند تا سیاهی چادر ناموس‌این مملکت شیعه حفظ شود. به خاطر شهادت علی خلیلی که به خاطر همین عفت و ناموس شیعه جان داد؛ همین چند ماه پیش…

چادری های واقعی نه بد حجابند، نه جلوی چشم نامحرم آرایش غلیظ می کند، نه عکسهای بدون چادرشان را منتشر می کنند، نه درباره خانواده بد حجابشان دروغ می گویند و نه خیلی چیزهای دیگری که این دختر جوان دارد و خواهران و مادرهای ما ندارند.

ختم کلام: خانم نامداری! چادر شما عطر یاس فاطمه سلام الله علیها نمی دهد، بوی نفاق می‌دهد…

***

بدون شرح!

همسر آزاده نامداری لو رفته آزاده نامداری طلاق آزاده نامداری بیوگرافی آزاده نامداری اینستاگرام آزاده نامداری

همسر آزاده نامداری لو رفته آزاده نامداری طلاق آزاده نامداری بیوگرافی آزاده نامداری اینستاگرام آزاده نامداری

هم پوشش خانم چادری جالب است و هم کامنتی که زیر آن آمده.

همسر آزاده نامداری لو رفته آزاده نامداری طلاق آزاده نامداری بیوگرافی آزاده نامداری اینستاگرام آزاده نامداری

آرایش تند و غلیظ و انتشار عمومی! و صد البته عاشقانه‌هایی که از شدت عاشقانه بودن تعجب هوادارانش را هم برانگیخته بود …

همسر آزاده نامداری لو رفته آزاده نامداری طلاق آزاده نامداری بیوگرافی آزاده نامداری اینستاگرام آزاده نامداری

اینجا کیش است و این،‌عکس یکی از خبرگزاری‌های معتبر کشور است؛‌ خانم نامداری کاملاً‌ چادر به سر دارند البته!

همسر آزاده نامداری لو رفته آزاده نامداری طلاق آزاده نامداری بیوگرافی آزاده نامداری اینستاگرام آزاده نامداری

نامداری می‌گوید خانواده‌اش چادری هستند؛ بعد این تصاویر را یکی از اعضای خانواده، از مهمانی‌های خانوادگی شان منتشر می‌کند. جالب اینکه نامداری نه تنها از این اتفاق ناراحت نمی‌شود بلکه آن را می پسندد و کامنت هم زیر آن می‌گذارد!

همسر آزاده نامداری لو رفته آزاده نامداری طلاق آزاده نامداری بیوگرافی آزاده نامداری اینستاگرام آزاده نامداری

باور کنید او چادریست…!!!

همسر آزاده نامداری لو رفته آزاده نامداری طلاق آزاده نامداری بیوگرافی آزاده نامداری اینستاگرام آزاده نامداری

چادر بنفش در مکه معظمه و در کنار غار حرا

همسر آزاده نامداری لو رفته آزاده نامداری طلاق آزاده نامداری بیوگرافی آزاده نامداری اینستاگرام آزاده نامداری

منبع : «خبرگزاری دانشجو»؛ سیده سارا توانگر

* انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 241 )
  1. mostafa می گوید

    پاشید خودت جمع کنید تو که اینا رو نوشتی یه نگاه به خودت و خانوادت انداختی؟؟؟؟
    واقعا

  2. مدیا می گوید

    مثل اینکه شما هم دسته کمی از اون توانگرنداریدکه بهش تهمت میزنید درسته که خیلی افراط کرده ولی بعضی از حرفا شو قبول دارم چرا باید بانامحرمان مثل علیخانی خیلی خودمونی باشه

  3. پریسا می گوید

    برو پی کارت بابا خسته شدیم بس که از این حرفا شنیدیم.چقدر فکر کردی که چی بنویسی که آخرش چسبیدی به چادر آزاده؟

  4. مینا می گوید

    فرض کنیم خانم نامداری اشتباه کرده !
    اگه میخواستی امربه معروف و نهی از منکر کنی چرا علنی کردی ؟
    امر به معروف ونهی از منکر یه سری آداب داره .
    شما که انقدر نسبت به حجاب سرسختی و دقیقی چرا نسبت به آداب امربه معروف ونهی از منکر دقیق نیستی ؟
    اسلام شما نصفه هست؟
    مگه نامداری مرجع تقلید هست که کوچکترین خطایی نباید انجام بده !
    بابا این همه سران مملکتی خطا انجام میدن میگن علنی نکنید شاید توبه کنه
    در ضمن من خانم چادری هستم به جز اون یک عکس که خودش نگذاشته بقیه مورد خاصی نداره !
    در نتیجه
    کار شما تهمت و با آبروی مردم بازی کردن و فضولی کردن و…. نیست
    همین شما ها هستین که اسلام رو خراب کردین .البته قبول دارم شاید حجابتون کاملتر از من باشه اما یکی از اصول حجاب هست اون هم حجاب شخصی مثل نامداری که اصلا تحریک بر انگیز نیست .
    شاید اگه یکی ببینه بگه چه خوشتیب یا چه خوشگل اما هیچ شخصی وسوسه نمیشه .

  5. مینا می گوید

    در ضمن فرض کن یک سری نامداری رو الگوی خودشون قرار بدن و مثل ایشون تیپ بزنن و چادر سر کنن .
    واقعا برای یک خانم چادری جای تاسف هست که یک خانمی رو که خودش اصلا ادعایی به وارسته بودن و عالم بودن نداره اگو قرار بده .مگه خودش مرجع تقلید نداره .
    مگه نمیگن در هر موردی فقط باید به متخصص اون حوزه مراجعه بشه . نامداری مرجع هست؟ ادعای مرجع بودن کرد ؟

    یه سوال
    چر ا قبل از طلاق ایشون چیزی نمیگفتین ؟
    آدمایی که بادیدن یک مجری بازیگر و…. از اعتقاداتشون برگردن پس قبلش اعتقاد نداشتن و تنها عادت بوده یا تعصب
    مطمئنا اعتقاداتشون رو در سختی ها و امتحانات الهی از دست میدن .
    تو قران هست عمل با اخلاص پذیرفته میشه و عمل با اخلاص از اعتقادات پر محتوا ناشی میشه .
    پس عدم فرهنگ سازی و…. تقصیره آدمایی شبیه خودمون ننداز .

  6. زهرا می گوید

    نظر شما در انتظار تایید مدیریت است قضاوت در مورد زندگی شخصی یک انسان ناپسندترین کارممکنه چه برسه به اینکه اون آدم یه ایرانیه مسلمانه شیعه اس که کلی اشتراک دیگه با ما داره……….این نظر بنده به عنوانه یه منتقد جدی به اجرای خانم نامداری (ینی این نظر یه طرفدار نیست ).میخام به خانم توانگر بگم جدا از این که چه میزان از نوشته شما درسته یا غلط کاش یکم بصیرت علوی داشتید تا بدونید قلمتون باید خرج دشمن دینیتون بشه نه یه هموطن با کلی خوبی وحتما بدی(مثل هممون) و کاش اینرو هم میدونستید که برای هر کلمتون باید جوابگو باشید در محضر همون بانوی یاس…خدا عاقبت هممون بخیر کنه و مارو نسبت به هم یکم مهربونتر…

  7. زهرا می گوید

    سارا جان بدان که ما هرگز فرصت حرف زدن نداشتیم و نخواهیم داشت و همیشه متهمیم و محکوم ….و حسین هم حرف حق که میزد سنگ میخورد….هیچ کس برای قطره های اشک ما دل نمیسوزاند و فقط همان مادر یاس است که ناله هایمان را میشنود…نمیدانم چرا نمیفهمند بعضی ها که حریم شخصی دقیقا چه مفهومی دارد شاید هم آنقدر صله رحم دارند که تا این فضاهای مجازی هم متراژ اقوامشان طول دارد…دادگاه واقعی حق و باطل فقط محضر خداست کاش شرمنده نباشیم…بگذار هر چه میخواهند سنگ بزنند فدای قطره های اشک مادر شهیدان میهنم…

    1. یزدان می گوید

      این حرفها منو بیاد جمله ای از حضرت مسیح میاندازه که زمانی که مردم میخاستن زنی را به جرم زنا سنگسار کنند واز ایشان میپرسن که چه کسی سنگ اول را بیندازد واو میفرماید کسی که تا کنون هیچ گناهی نکرده است

  8. زهرا می گوید

    ازاده جان شاید میخواد بگه حجاب تضاد خوشتیپی نیست. جالب و خوبه ک هم حجاب داره هم خوشتیپی. اتفاقا این شماهایید ک میخواید ادمای محجوبو داهاتی جلوه بدید ک عمرا کسی باهاتون همراهی کنه. ازاده هنوزم عزیز و زیباست…

  9. زهرا می گوید

    با مرضیه خانم موافقم. نویسنده خیلی بی انصاف بوده…

  10. فائزه جون می گوید

    واقعنکه خاک برسرهمتووووووووووووووووووون.بیچاره ازاده

  11. نگین می گوید

    اصلا به کسی چه ربطی داره که ازاده چی می پوشه مگه این بنده خدا دل نداره. .درضمن نکنه انتظار دارید که ازاده تو خونشونم چادر سرش کنه که عکسشو انداختید رو سایت مطمینا که این عکس ازاده نیست.برید دنبال کارتون .خودشماها چه عکسایی که تو گروه های و ب سایت ندارید که ادم شرمش میشه نگاه کنه.

  12. سمیه می گوید

    واقعا برای نویسنده این مقاله متاسفم… خجالت نمیکشی تو زندگی شخصی دیگران دخالت میکنی؟ ببخشید نمیدونستیم ملت باید به دلخواه شما لباس بپوشن من خودم تو دانشگاه و سرکار چادریم ولی در غیر اینصورت خیلی فشن و مد روز… اصلا به کسی هم مربوط نیست دیگه شما به رنگ چادرش چکار دارین… درضمن این انسان هست که ارزش داره نه یه قواره پارچه…شما برا چند متر پارچه تقدس درست میکنین ولی شخصیت یک خانوم رو اینطوری تو یه رسانه همگانی خرد میکنین… واقعا براتون متاسفم

    1. حسن می گوید

      ایول.چقد شما باکلاسی.افتخار اشنایی بیشتر میدی نفس

  13. عاطفه می گوید

    گناه بالاتر از اینکه ابروی کسی رو بریزی متاسفممممممممممممممممممممممممممممممممممممم براتون

  14. نیما می گوید

    اگر تهمت زدن کار درستی نمی باشد ولی کسی که به عنوان یک فرد مشهور که در تلویزیون دیده شده است و الگوی خیلی از جوانان است باید چادری را که سرش میکند حرمتش را نگه دارد !
    نه اینکه با آن چادری که به شهرت رسید کارها و ادا و اصول های غیرعرف انجام دهد یا در پشت دوربین و جلوی دوربین متظاهر باشد

  15. ناشناس می گوید

    ما در مقام قضاوت نیستیم ونباید در زندگی مردم تجسس کنیم .
    به ما چه ربطی داره نامداری یا حسنی و… چه کار می کنن

  16. سید علی می گوید

    بنده خدا کاری نکرده ، وقتی فرزاد حسنی پشت هم عکس شادی و نیش بازو و خنده میذاره اینم دچار یه کل بعد طلاق شده چند تا عکس گذاشته ، موردی هم نداشت والا ، من که آرایش خاصی هم ندیدم ، در ضمن بر فرض خانواده اش چادریم نباشن به این چه اونها که کارمند سیما نیستن اگه مرهم زخم طلاقش نمیشین نمک رو زخمم نباشید ، والا وقتی یه مرد رو انتن زنده اونجوری زنشو مسخره میکنه ببین تو خلوت جه میکنه اصلا خانم نامداری شکسته شده بود

  17. نینا می گوید

    خانم نا محترم سیده سارا توانگر با نوشتن این مطلب می خواستی عقده هاتو برسونی بیچاره بدبخت برو به جهنم امثال تو ….

  18. حيما می گوید

    وای خدا!چقد خنده دار بود!!متنو که خوندم فک کردم چه عکساییه!دنبال اون آرایش غلیظ میگشتم,زووم کردم بزور دیدم!!آخه ی چی میگین آدم بخودشم شک میکنه!فقط ی جمله میگم بهت خانوم نویسنده!حجاب ینی حیا!چادر ینی,حرمت,ینی زبونتو دلت حیا داشته باشه!شما اگه حیا داشتی با آبروی کسی بازی نمیکردی!تازه ب چادرم شما بی حرمتی کردی با این افکار متهجر, نه خانوم نامداری!! خداوکیلی واس خودت میگم یه سر ب روانشناس بزن!واقعا لازم داری

  19. علي می گوید

    سرک کشیدن و جستجو در زندگی خصوصی افراد طبق قانون جرم است خانم نامداری هم میتونه از عامل منتشر کردن عکس شکایت کنه

  20. mas می گوید

    سلام دوستان محترم، خواهش میکنم به جای ناسزا گویی به هم بیایید فکر کنیم و کلاهمان را قاضی، کار کی بد تره اشتباه کردن یا بردن ابرو؟ ببینید من به قران خوندن با معنی خیلی علاقه دارم و هیچ جای ان تا به حال ندیدم که خدا چادر را به عنوان حجاب و مانتو را به عنوان بد حجابی نام برده باشد، وهمینطور هم رنگ حجاب رو نگفته حتما مشکی باشه، پس بیایید به فکر اخرت خودمون باشیم تا دنیای دیگران .لا اکراه فی الدین. دین و چادر زوری هم به درد کسی نمیخورد، خدا انسان را ازاد افرید تا راه خودش رو خودش انتخاب کنه. با تشکر از همه دوستان عاقل و منطقی

  21. زهــــــــــــــــــرا می گوید

    دست بردارید از توهین …….
    خانم نامداری عزیز غمت نباشه

  22. پگاه می گوید

    یک سوالی در ذهنم ایجاد شده اینه که؛ هدف این نوشته ها چیه !؟ من خودم از جمله افرادی هستم که کارها، رفتار و ژست این خانم رو منحصر به خودش میدونم، نه جاذبه خاصی برام داشتند و نه دافعه… ولی به هیچ عنوان به خودم اجازه نمیدم که در مورد یک انسان، به اینصورت دست به قلم بردارم. واقعا چرا؟؟؟ تو ای نویسنده، لحظه ای فکر کن، ذره ای تامل کن! چرا به خودت اجازه این نوشته ها رو میدی؟ از خدا بترس. آزاده نامداری با تو چه کرده؟ چقدر خونتو به جوش آورده که اینجور برافروخته شدی؟اصلا ظاهر دیگران به ما چه ارتباطی داره؟ منم یک بانو هستم . در مقام یک بانو، در مقام یک جنس ظریف و روح لطیف، میخوام اینو بگم؛ از درون زن خبر نداری که چقدر دنیای پیچیده و راز آلودی داره… واقعا خجالت آوره!! متاسفم برای نویسنده.
    از خدا بترس…

  23. ندا می گوید

    منم برات متاسفم نویسنده عقده ای! حتما باید مشکی پوش و عزادار باشیم که یعنی آدم خوبی هستیم؟ اصلا کی گفته محجوب بودن به حجابه؟ خاک بر سر امثال تو که انقد بدبخت و کوته فکرین. خودت زندگی نداری سرک تو زندگی مردم میکشی؟ عرضه داری خودتو جمع و جور کن
    واقعااااااا از خدا بترس بیچاره… مرگ بر امثال تو

  24. معلم می گوید

    هیچ کدوم ازاینهای که گفتی عیب نیست.نویسنده یه آدم مشکل داره ای که فقط دنبال ضعف برا این خانم جسور وبی باک میگرده.

  25. رها ... می گوید

    حالا الان یعنی چی ……………..یعنی خودتون اگر چادری باشید تا حالا تو عمرت تون چادرتون رو در نیاوردید متاسفم خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی فضولیددددددددددددددددد متاسف

  26. مینو می گوید

    بسه توروخدا چرا وقتی یکی حجابش بهتر از خیلیای دیگه هست دارید اینقد خرابش میکنید که دید مردم رو نسبت به یه خانم چادری خراب و خراب تر کنید،اینهمه حیله گری برای از بین بردن دین و اسلام!! خب این خانم تا این حد تونسته حجابش رو رعایت کنه، همین حد رو هم که خیلیا رعایت نمیکنن،هر کسی یه درجه ایمانی داره ولی به هر حال خانم نامداری هم چون چادر حضرت فاطمه(س) سرشون باید خیلی حواسشون به طرز پوشش و مسائل دیگه باشه،
    خدا توفیق بیشتری بهشون بده.

  27. پروین می گوید

    من که هر چی نگاه کردم نه عکسها و نه حجاب خانم نامداری مشکلی نداشت …..
    بحث اینکه بعضی ها بخاطر رنگ چادر خانم نامداری براشفته شدن این هست که وارد کننده ی چادر مشکیاز چین و کره هستند اونم به طور انحصاری .وحشت کردن که نکنه مد بشه خانمای محجب با چادر رنگی که صدالبته مطلوب تر وپسندیده تر از نظر قران هم هست از خونه بیرون بیان .اون وقت اون گروه که کل اقتصاد کشور رو در دست دارن این یه بخش رو از دست می دن .حجاب حضرت زهرا گفتنها واقعا از سر دین خواهی نیست وحشت از دست دادن دنیاست

  28. ...... می گوید

    اینجادیگ کجاست بابا؟؟؟هرکی بیادیه چی بزاره بره؟اصن این ساراتوانگرکیه؟؟کجامیشه پیداش کرد؟؟؟؟آبرومون توصفحه ی مسی ک رفت هانیه توسلیو اینک مریم قاسمی هیچ صنمی بامرتضی پاشایی نداره وتوروخدامیبینیدجنبه ندارین؟؟؟جنبه صفحه مجازیونداشتین حسابی بی فرهنگیتونوثابت کردین بعدمیگن چرااستادیومای ماخانوماروراه نمیدن بخاطراینک نه آقایون نه خانومافرهنگ ندارین.همش میگیم مردم شریف مردم شریف شاید۱۰ درصدفقط شریف باشن.بسه دیگ کمتردخالت کنین

  29. ناشناس می گوید

    نمی دونم والا چیزی که برای خدا گناه محسوب می شه برای ما عادی و هیچ گناهی نداره چیزی که خدا گناه نمی دونه ما گناه می دونیم بالاخره ما انسانهای دوپا یا عقب تر از خدا می خوایم راه بیفتیم یا جلوتر از خدا انقدر تو این کشور بالا بالاها کسافت کاری دارند از اختلاس بگیر از فساد، حق الناس مال مردم خوری و می خوان یک عده حواس مردم رو به این خانم و امثال این خانم جلب کنند که کسافت کاریهای خودشون مخفی بمونه بیچاره کاری نکرده نه مال مردم رو خورده نه اختلاس کرده نه گناهی مرتکب شده برین خودتون رو درست کنید

  30. azade می گوید

    aslan doooooo00ooooooooooooos daram

    b shomaha ch

  31. ناشناس می گوید

    ..ااااااااااک بر سرت نویسنده ی احمق ک ۱۰۰% خوده فرزاد حسنیه .. اینا رو نوشته اخه ا.., مغز کیپ فک کردی با هالو طرفی؟؟ینی ملتو انقدر .. فرض کردی ک این دری وریا رو تحویلشون میدی؟؟؟ اگه تو تلویزونه ایران یه نفر باشه ک حجابش واقعی باشه و دو رو نباشه فقط و فقط ازاده نامداریه درضمن .. تو اون مخ کیپت شما ک انقدر ب فکر اسلامی چرا طرف فرزاد حسنیه … رو میگیری ک ابرو برداشتن میونه پسرا رو مد کرد؟؟؟ همین کارا رو میکنین ک همه از دین زده شدن بازم میگم … بر سره تو و اونایی ک این شرو ورا رو قبول دارن همتون نفهمین….

  32. سعید می گوید

    سلام
    در خوشبینانه ترین حالت اگر نویسنده مطلب با آقای خاصی در ارتباط یا دوستی نباشند اصلا کار پسندیده ای در شأن یک مسلمان و یک ایرانی اصیل نکرده اند،
    برای نویسنده متأسفم که انقدر راحت با فضای خصوصی اشخاص برخورد می کنند و آخرت خودشون رو به دنیای دیگران میفروشند.
    ابروی مومن از حرمت کعبه بالاتر است. امام صادق(ع)

  33. نگار می گوید

    یه مشت بیکار که فقط واسه خبرسازی حاضر هر چرتی رو بگید ….
    نامداری عاشقتم

  34. یا ستارالعیوب می گوید

    واقعا برای این نویسنده “سیده سارا توانگر” متاسفم!

    آخه چی گیرت میاد که با آبروی یه نفر بازی می کنی؟؟
    همین که اسمت پای یه مقاله ی مزخرف نوشته شه برات کافیه؟؟؟ یا به خیال خوذت نهی از منکر رو با آبرو بردن از یه مسلمان اشتباه گرفتی و خودتم توجیه کردی لابد!!!!

    نه خانم!! این اسلام نیست. غیبت و آبرو بردن از آدما گناه کمی نیست…
    اون خانم شاید یه وقت تو شرایطی باشه که نتونه نماز بخونه و احیانا لاکی به دست بزنه. اون وقت تو حق داری آبروشو ببری؟؟؟
    خدا به دادت برسه که من اگه جای خانم نامداری بودم از این حرفا نمی گذشتم نامسلمون…

    ایشون یکی از صاف و صادق ترین خانومایی بودن که من تو تلویزیون ایران دیدم.

    نمیدونم کیا پشت پرده ی این جور حرفان که دارن جوونای خوب این مملکتو سرخورده می کنن یا فراری میدن؟!؟!

  35. بنده خدا می گوید

    واقعا تاسف باره این طرز فکرتون خانم نویسنده! در هیچکدوم ازین عکس ها ایشون نه بی حجاب بوده نه آرایش غلیظ داشته نه هیچ موردی که بشه ازش ایراد گرفت..واقعا چی گیرتون میاد از خراب کردن مردم؟!

  36. فریبا می گوید

    با سلام.دوستان نکته سنجی کردن و درباره حجاب آرایش و عیب پوشی و خیلی چیزها مطالب جالب نوشتن..چند مورد به ذهنم رسید :
    اولا زیاد خوشایند نیست یه خانم چادری یهو یه بار چادر بزنه یه بار نزنه در صورتی هم که خودش بذاره عکسارو کار جالب نیست.ولی تو هیچ موردی انقد که ووحشتناک نویسنده گفته بود من چیزی ندیدم.
    چادر رنگی هم که خیلی بهتر از ساپورت و ماتو های کوتاه رنگیه قبول دارین…
    مورد ممر اینکه دقیقا قصد نویسنده چچیزه دیگه ای بود که ههه یه ور ماجرارو گرفتن و تند جواب دادن
    … اامام … بود..تو ماماجرای فتنه برنامه اش ادامه داشت…موضع گیری درباره فتنه نکرد…چادر رنگی سر کرد …درباره اختلاط دختر و پسر موافق بود..و….
    قشنگ معلومه کلمه نفاق و این مطالب برای سیاسی کردن و دسیسه چینی برای خانم نامداری بود که بحمد الله حاصل نشد حجاب بهانه بود و ربطی به آقای حسنی بیچاره هم نداشت…خواهر توانگر شما تیر واسه جای دیگه میپرونی خوب نیست بی گناههان در یک ماجرا یا خرده پاهارو بگیریم اصل کاری رو ول کنیم…اگه نیتت روشن کردن مردم بود ما سو استفاده شما از بوی چادر و حضرت فاطمه رو چی فرض کنیم….ماجرا بو داربود…ولی نه از لحاظ حجاب..

  37. مریم می گوید

    عزیزان وقتی خودش این عکسها را به نمایش میگذارد دیگر نباید گفت خدا ستارالعیوب است و طرفداری های نابجا را آنهم با دم زدن از اسلام و دین زد امر به معروف و نهی از منکر وظیفه است و گفتن حق و باطل هم واجب است اگر به قیام عاشورا و نقش حضرت زینب در این قیام توجه کنیم میفهمیم این طور نقدها برای جامعه لازم است .

  38. ایرانی اصیل می گوید

    بعضیا چقد بی فرهنگ و عقب افتادن که میگن بی حجابه بیچاره دیگه از این با حجاب تر و باشخصیت تر . کاملا مشخص شد که دست نویسنده و فرزاد حسنی تو یه کاسه است که ایشونو خراب جلوه ش بدن اما کور خوندن مردمه جامعه ما خیلی اگاهن دیگه دست فرزاد حسنیو خوندن که چقد ادم بدیه که به زن سابق خودشم رحم نمیکنه و روز به روز میخواد بیشتر به این خانم افترا بزنه متاسفیم برای اینهمه کوته فکریت اقای حسنی ملت دیگه خوووووووووووووووب میشناسنت باااااااااااااااااااااااااااغیرت

  39. ارمیسا می گوید

    در جواب شما ایرانی اصیل باید بگم که بینهایت باهوشین الان که دوباره متنو خوندم کامل لحن اقای حسنی اومد جلو چشمم که کار خودشه تمام نوشته ها مال اقای حسنی هستش که با همکاری شخص دیگه ای که میگه نویسنده است به ثبت رونده . خدا جواب تمام کارا و تهمتاشونو میده بقول شما مردم دیگه خوب میشناسنش به زن خودشم رحم نمیکنه چه برسه به بقیه ادما

  40. nasrin می گوید

    واقعا واسه نویسنده این مقاله متاسفم.
    چادر رنگی پوشیدن عیب نیست …. بدون چادر بودن هم نشانه …. نیست.
    شما باید واسه خودتون تاسف بخورید. ک بدگویی میکنید. این شمایید ک دارید حاشیه سازی میکنید.

  41. یه اریایی می گوید

    این که ادم حتما چادر بپوشه شرط دین نیست مهم حجبو حیاست و رعایت خیلی حریم ها که این خانوم رعایت میکنه. بعدشم حجاب ایشون خیلیم خوبه نه مانتویه تنگی نه به حساب ارایش غلیطی و نه چیز دیگه متاسفم برای نوسنده این سایت که به پخش کردن عکس های شخصی دیگران کمک میکنه و تو حریم شخصی بقیه دخالت میکنه این جور افرادو باید ازشون سریعا شکایت بشه تا دیگه اجازه انجام همچین کاریو به خودشون ندن

  42. شهاب می گوید

    سلام
    اینقدر به نویسنده خرده نگیرید لطفا
    منظور نویسنده این است که اگر ایشان با ظاهر موجه ای از قبلها در ذهن هوادارانش بوده این عکسهها دور از شخصیت و همینطور دور از شان ایشان است و ایشان به عنوان یک الگوی خانم چادری در رسانه مطمنن خیلی نگاهها و توجهات به قابهای زندگی شخصیاش خواهد بود ضمنن حفظ حجاب و پوشش از نگاه قران بهترین راه حفظ حرمت و عزت زن است
    کسی که تخریب شخصیت ایشان را هدف گرفته اند همان هایی اند که عکس های حریم شخصیشان را در معرض نگاههای خوانندگان و هواداران قرارداده اند نه نویسنده که منتقدانه به این شخصیت پرداخته اند نه از روی غرض ورزی

    1. زهرا می گوید

      من به عنوان یک دختر محجبه چادری ازت میپرسم کحای حجاب آزاده مشکل داره که میگی دور از شخصیت ایشونه؟!!!

  43. ناشناس می گوید

    خطاب من به نویسنده این مطلبه. تو چطور به خودت اجازه دادی جای خدا بشینی و یه دختر پاک و اینطوری قضاوت کنی. این خانم توی صفحه شخصی خودش چند تا عکس گذاشته خوب دلش خواسته. تو چرا اومدی ازش سوژه ساختی و با یه سری تهمت و افترا به دختر مردم انگ بی بند و باری بستی. یعنی بالا رفتن آمار بازدید سایتت اینقدر ارزش داشت که خودتو شرمنده فاطمه زهرا کردی. کاش اون لحظه ای که این مطالبو می نوشتی یه لحظه فکر می کردی اگر با این حرفا فقط ذهنیت یه نفر در مورد این خانم عوض بشه تو چه حق الناس بزرگی کردی. خانم نامداری اونقدر با شرافته که حتی در جوابیه اش از قضاوت دوری کرد اما تو چه شجاعانه این دختر و تخریب کردی. البته به زعم خودت. وای بر تو وای بر تو

  44. ساینار می گوید

    واقعا که خود شما بیشتر توهین میکنید مگه واسه رو کم کنی میره خیره واینکه هرکی طلاق میگیره به قول شما باید گوشه نشین بشه؟؟عجب روشنفکری شما هستین و اینکه به شبکه های استانی واسه مصاحبه نه نمیگه یعنی چی؟؟مگه استانی ها چشونه؟؟اگه ما دیگر استان ها نبودیم کی مطالب شما ها رو میخوند؟؟

  45. بهنام می گوید

    خداوکیل بعضیا خیلی بی وجدانن ، آخه این بنده خدا کجاش بی حجابه ؟ هرکی چادر نپوشه و تو یه عکس یه کم مچ دستش پیدا باشه بی حجاب و خراب شده ؟ خجالت داره به قرآن ، حاظرم قسم بخورم همونایی که نظر منفی گذاشتن توو خانواده خودشون حداقل یکی هم تیپ این خانم هست ، یه کم معقولتر فکر کنیم بد نیست بخدا

  46. negar__81 می گوید

    اخه به شما چه که چادر سرش نکرده هان؟؟؟
    مگه حتما باید تو خونه هم چادر سرش کنه؟؟؟
    نه خداییش یکیو بگین تو خونه جلوی شوهرش و بچه هاش-هیچکس دیگه ایم نباشه-چادر سرش بکنه
    فقط تو فیلما اینجوریه…شما یکیو به من بگین که تو خونه چادر سرش کنه..من اسممو عوض میکنم
    اصن مگه اینکه چادر رنگی سرش کرده جرمه؟؟؟
    نه واقعا جرمه؟؟؟
    متاسفم برای شخصی که این مطلبو نوشته….
    والسلام….

  47. اﻟﻤﻴﺮا می گوید

    ﺧﻮﺏ ﻛﻪ ﭼﻲ?ﺑﻪ ﻛﺴﻲ ﭼﻪ? اﻳﻦ ﭼﻪ ﻋﺎﺩﺕ ﻣﺰﺧﺮﻓﻴﻪ ﺳﺮ ﻛﺮﺩﻥ ﺗﻮ ﺯﻧﺪﮔﻲ ﻣﺮﺩﻡ …ﺗﻮ اﻻﻥ ﺧﻮﺩﺕ ﻫﻴﭻ ﻋﺰﻳﺰ ﻧﺪاﺭﻱ?… ﺗﺎﺯﻩ اﮔﻪ ﺑﺸﻪ اﺳﻤﺶ ﻋﻴﺐ ﮔﺬاﺷﺖ …ﭼﻮﻥ ﺑﻌﺪ اﺯ ﻃﻼﻕ ﺑﻪ ﺯﻧﺪﮔﻲ ﻋﺎﺩﻳﺶ اﺩاﻣﻪ ﺩاﺩﻩ ﺑﺪﻩ?…اﺣﺘﺮاﻡ ﻗﺎﻳﻞ ﺑﺎﺵ ﺑﺮاﻱ ﺣﺮﻳﻢ ﻣﺮﺩﻡ

  48. عليرضا می گوید

    نویسنده خاله زنک این مقاله چرت کی هست ؟ که انقدر دقیق زندگی نامداری رو دنبال کرده ؟ مگه جواب رد ازش شنیدی ؟ درضمن تا اونجا که من یادم میاد نامداری بخاطر چادرش شهرت پیدا نکرده که بخواد بخاطر چادری بودن یا نبودن محاکمه بشه

  49. پارسا می گوید

    خجالت بکش خانم توانگر همه عکسها مووهاشو در نیاورده و تو رستورانم یا لب دریا شاید خلوت بوده یا حواسش نبوده واقعا برات متأسفم

  50. البرز می گوید

    تابلو مشخصه که چرا این مطالب و عکس ها رو گذاشتید 🙂 🙂 🙂 🙂

    به قول یه بنده خدایی به فکر خودتون نیستین به فکر مرده هاتون لااقل باشید

    ما کافر ..
    شما که مسلمانید به فکر اون دنیا و عاقبت به خیری زن و دخترا و مادر و خواهراتون باشید

  51. سعید بهنود می گوید

    خود صدا سیما و …. اون باعث این ریاکاری وتظاهر ونفاق شده همه می دانیم بسیاری از شاغلین در جلوی دوربین در پشت دوربین زندگی دیگری دارند اکثریت افراد شاغل در صدا وسیما و در عالم هنرپیشه گی چنین ریاکار ومتظاهرند این نه توهین به شخص خاصی ست نه دروغ … منتها کار به ان درجه از … رسیده که گویی دیگر نفاق و دورویی مهم نیست !!!!!!!!! شما صفحات تمامی افراد در این حوزه را که ببینید متوجه می شوید آزاده نامداری بهترین است !!!!!!!!!! اشکال کار این ها با پول بیت المال مردم …. به اصطلاح چهره می شوند !!!!!!!!! وبعد دهن کجی می کنند به کسی که اونها رو چهره کرده !!!!!!!!!

  52. نرگس می گوید

    وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااقعا
    واسه جامه ایران متاسفم………….
    ایران ما با اسلام و حجابشه که زندس
    ولی این روزا……………………..

  53. نفیسه می گوید

    سلام
    فقط مس خوام بگم شما بفهمین که هر کس هر کاری می کنه به خودش مربوطه حتی اگه این خانم جلوی دوربین با چادر باشه اما بیرون از محیط کارش بدون چادر به من و شما هیچ ربطی نداره به ما مربوط نیست که این خانم یا هر آدم دیگه بیرون از محیط کارش چی می پوشه یا چیکار می کنه حتی اگه بدحجاب هم باشه که نیست اصلا به من و شما دخلی نداره یکم بفهمین. همین

  54. سحر می گوید

    والا این متن حتی انتقادی هم نبود…کاملا بازی با آبروی یک انسانه…

    از همون فاطمه زهرایی که خودتون رو نماینده تام و الاختیار و مدافع چادرش میدونید بترسید…

  55. samaneh می گوید

    با این پستای تو برعکس اون چیزی ک تو میخوای من تازه فهمیدم چ خانمیه این خانم نامداری دمش گرم حال میکنم ک چ قدر راحت حجاب داره چ قدر قشنگ حجابشو نگه داشته چادر نداره میبینی ولی حجابش نامبر وانه ی جورایی دله مردمو ب دست میاره ک چادر اسارت نیست دمش گرم عاشقشم عاشقه فکرشم

  56. من طرف ازاده م می گوید

    همش عقده های حسنیه وبس ……………. جعله .

  57. آزاده همیشه موفقه می گوید

    فقط کامنتها رو بخون و شرمنده خدا و خلق خدا بشو . وقتی متن رو خوندم چه حس بدی داشتم،ای بابا کجاش غلیظ و زننده بود؟ با اون مانتوی آبی کنار دریا عکس با چادر هم داره ،شاید خیس شددر آورده . موهاشم پوشیده است .اگرم اشتباه کرده دلیلی بر بردن آبرو نمیشه به خودت بیاکه روز حساب نزدیکه

  58. میلاد می گوید

    تلاش شما برای خراب کردن یک هموطن ستودنی است. با آقای حسنی که ارتباطی ندارید ایشالا

  59. میلاد می گوید

    پر واضح است که نویسنده این مطالب از فهم و درک پایینی برخوردار بوده و احتمالا این فهم و درک ناچیز ارثی هم هست. مشکل از پدر و مادر و البته از ریشه میباشد بنابر این نیازی به انتقاد و بحث نمی بینم.

  60. سمیه می گوید

    واقعا که جای تاسف داره خوشحالم که این مطالبو خوندم به معصومیت خانم نامداری پی بردم با این اراجیفی که نوشتین خودتونو رسوا کردین

  61. لیلی می گوید

    شما ای نویسنده ! نمونه ی بارز و کامل و ثقل مرکزیه عقب مانده ترین جهان سومیه روی کره ی زمینی… خدا وکیلی تو خودت اصله موردی!به اون تیپه نامداری میگی مورد دار؟!! منم چادریم! آرایشم میکنم! لاکم میزنم! ساز ویولنم میزنم! مسافرتم میرم چادر نمیبرم کلا! گزارشگر و نویسنده و آیتم سازه صداو سیمام هستم. هوی…بیا منم بخوررررررر!

    1. حرمت می گوید

      واقعا دمت گرم

  62. سارا می گوید

    چرا ما ایرانیا عادت دارم از کاه کوه بسازیم؟؟؟کدوم یک از این عکسا بی حجاب هستش یا تو کدوم یکی خانوم نامداری آرایش غلیظ داره؟؟؟یه مانتوی آبی پوشیدن کنار دریا بدون چادر آیا بی حجابی هستش و این هم حرف وحدیث داره؟؟؟؟
    تو رو خدا بیایید این حرفارو ول کنیم یکم هم به جای اینکه سرک بکشیم تو زندگی این و اون به فکر خودمون و زندگیمون باشیم…

  63. فف می گوید

    کاش اینقدر که در مورد چادر نوشتید در مورد اختلاص مینوشتید! در مورد ریا. گیرم این خانم چادر رو وسیله کرد که به قول شماها خرش از پل بگذره… کم بودن از وکیل و … و که و که که … با یه …. اومدن نه به مال مردم رحم کردن و نه به … اونها؟؟؟؟ کار اونه بدتر بوده یا این خانم؟ نه آقا همه این جریانات از بعدز طلاق این خانم شروع شده و موجی اومده که نابودش کنه… ولی خب هر کس خدایی داره که از اون بالا مراقبشه!

  64. ناشناس می گوید

    هر کسی باید جوابگویی اعمال خودش باشد. همین قدر می دونم که باید رفتارهای خوب رو تایید و رفتارهای بد رو رد کرد. بعضی از افراد به اسم اسلام و مسلمانی حرفهایی زدند و در مورد حجاب ابراز نظر کردند که معلومه نه اسلام رو شناختند و نه زحمت مطالعه به خودشون دادند. به جای نظرهای بی ریشه برید مطالعه کنید حد و حدود حجاب رو بفهمید. اون کسی که در مورد حجاب اریایی گفته بله نه فقط اریایی ها بلکه اکثر تمدنها مثل هند و … حجاب داشتند ولی چیزی ازش نموند. خدا با فرستادن پیامبر خاتم صلی الله علیه و آله حجت رو بر انسانها تموم کرده. به جای آریایی گفتن و تعصبات خشکتون مسلمون واقعی باشید(البته شاید بعضی ها از اسلام خوششون نمیاد!) فرقی نمیکنه نژادتون چیه! هممون زیر خاک میریم فقط اعمالمون باهامونه نه نژادمون!

  65. افشین می گوید

    دختره منگول

  66. ال می گوید

    به نظرم کسی که این حرف‌ها و عکس‌ها را نوشته خصومت شخصی با ایشن داشته و لاغیر
    ایشان هم مانند خیلی از ما آدم هستند، ویک معصوم یا امازاده نیستند که تنها به دلیل اینکه چادری هستند توقع داشته باشیم هیچ ایرادی در ایشان دیده نشود، حجاب ایشان چندان مورد دار نیست و ما آرایشی از ایشان ندیده ایم که بسیار زننده باشد.

  67. زهرا می گوید

    واقعآ برای سایتتون و نویسنده این مطالب متاسفم شرم کنید کجای حجاب آزاده نامداری مشکل داره چادر روی کجای دین اسلام میگه چادر رو شونه انداختن حرامه توی دین اسلام رنگ نشکی حرامه در ضمن یه کم بفهمین بخاطر گرمای هوای عربستان رنگ روشن رو انتخاب کرده مشکل زنای مملکت ما یه لاک زدن نامداری هستش ؟!یعنی کسی که یه لاک بزنه خیلی خراب و هرزه هستش ؟!یعنی مشکل مملکت ما چادر رو شونه انداختن و لاک زدن هستش؟! ی کم فکر کنید با چه چیزای بی ارزشی عفت یکی رو زیر سوال میبرید کاش فقط نصف دخترای ایران حجابشون به این شکل بود اونوقت فساد تو جامعه امون بیداد نمیکرد واقعآ متاسفم براتون یجچری حرف میزنین که انگار لباس عرف جامعه ما چادر با نقاب روی صورت هستش .نویسنده این مطالب توی قیامت چطوری میخوای جواب این خانم رو بدی

    1. خاطره می گوید

      واقعا موافقم این خانم اونقدر نظراتشون پوچ و بی معنی و بدون منطقه ک منو ناچار کردن زیر تمام کامنتا نظر بزارم و حرف بزنم. نمی دونم چظور میخوان اون دنیا از خانم نامداری حلالیت بطلبن.

  68. زهرا می گوید

    مطالبی که نوشتین بیشتر به محاکمه شبیه نکنه فرزاد حسنی پولی چیزی بهتون داده که اینجوری این دختر محجبه رو محاکمه میکنید خواهشآ نظرمو ثبت کنید

  69. زهرا می گوید

    نویسنده این مطالب مگه تو سیده نیستی پس خجالت نمیکشی که اسمت ساراست؟!خخخخخخن فقط اسمتو میدونم اگه خودتو میدیدم که از فرق سرت تا نوک پاک صدتا ایراد بدتر از ایرادهایی که به نامداری گرفتی در میاوردم والا

    1. امین می گوید

      چرا دری وری میگی خانم محترم؟
      اشکال داره کسی سیده باشه و اسمش سارا باشه؟ و اگه باشه اون آدم یک موجود عوضی و آشغاله؟
      در ثانی مگه ایشون اسمشو انتخاب کرده که بهش میگی خجالت بکش؟
      بیا دانشکده ما ببین سیده ملیکا یا حتی سید کامبیز ها رو.

      1. خاطره می گوید

        تقصیر خود خانم خبرنگاره .اتهاماتی ک به خانم نامداری وارد کردن به اندازه نظر این دوستمون احمقانه ست. احتمالا منظور این خانم یا آقا هم همین بوده.

  70. تتتتتتتتتتتتت می گوید

    گلشیفته هم از همینجا شروع کرد

  71. سارا می گوید

    واقعا که خیلی زشته.به زندگی خصوصی مردم چکار دارین!!!!!!!!!!!!!!!!هر کی هر چی و هر جور دوست داره می پوشه و زندگی می کنه.بدبختانه مردم ما به همه کس و همه چی کار دارن.حیف از اون همه فرهنگ و تمدن که به باد دادین !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  72. هانیه می گوید

    این رفتارا درست نیست تا کی؟
    قرار نیست یاد بگیریم دوستانه ترکنار هم زندگی کنیم

  73. حرمت می گوید

    سرکار خانوم نویسنده این مطلب که قشنگ معلومه با بغض و کینه این مطالب رو نوشتی هیچ اشکال و ایرادی بر این خانوم ما نمیبینیم این خانوم بدترین زن عالمم که باشه خیلی مطمئنم از تو بهتر و با نحابت تره کدوم عکسش ایراد داشت؟ تو معلومه پر از عقده و حسادتی اینستا صفحه کاملا شخصیه کی و کجا گفته به حریم خصوصی افراد وارد بشی همه جای دنیا ازدواج میکنن و طلاق میگیرند دلیل نمیشه که زن مشکل اخلاقی داشته.تو مگه غار نشین و عصر تیرکمون سنگی هستی که حرف زدن دو همکار رو مورد هجوم عقاید تار عنکبوت گرفته خودت میکنی؟برو خودت رو اصلاح کن که گناه تو چه بسا بیشتر از اون خانوم محترم نباشه. برو برو

  74. بهروز می گوید

    بعضی ها افرادی که در رسانه هستند را با مردم عادی اشتباه میگیرند و میگویند چکار با کارهای شخصی او دارید عزیزان من هر کسی که وارد رسانه میشود دیگر متعلق به خودش نیست نباید رفتار تظاهر آمیزی داشته باشه این رفتار تظاهر آمیز یعنی اینکه آره من شما را یک مشت ابله گیر آورده ام که بیایم جلوی دوربین پول بگیرم و از حجاب و چادر بگم و پشت دوربین زندگی مرفه و رنگی بکنم بله اگر او مثل مردم عادی بود این کار دخالت در کار شخصی بحساب می آمد ولی بازیگران سینما که می آیند جلوی دوربین نقش بازی میکنند (البته نه فیلمها) و در مقابل دوربین از چادر و حجاب میگویند و پشت دوربین جور دیگری رفتار میکنند این یعنی خدعه و فریب و نیرنگ

    1. خاطره می گوید

      این به شرطیه که واقعا رفتار غلطی رو انجام داده باشه. این خانوم حداقل تو این عکسها ک دورویی نداره. شماها خیلی دیدتون سطحیه

  75. نیلوفر می گوید

    من شخصا از این خانوم از همون سالها که برنامه تازه ها را اجرا میکرد خوشم نمی آمد اما شما هیچ فکر کردین که این خانومها و آقایون با حاشیه سازی امثال شما ۲ بار پول به جیب میزنن یکبار با همون برنامه ای که اجار میکنن یکبار با مصاحبه ها و حاشیه سازیهاشون اگر شماها اهمیتی به زندگی خصوصی اینا ندین هم با برنامه شون هم با اخبار زندگیشون و حاشیههاش دو سه برابر پول به جیب نمیزنن ول کنین زندگی شخصی اش به من و شما چه مربوط که برای اخبار بی رزش این چنینی سرویس خبری هم راه میاندازین ….. جناب خون هایی که داده شده فقط برای حرمت چادر بوده ؟؟ شهید گفته من میرم خون میدم بی خیال اختلاس و اقتصاد و هزار جور….بازی فقط شما مواظب چادر زنها باشین ؟؟

  76. فرهاد جوانرود می گوید

    واقعا براتون متاسفم….
    اصلا زندگیه خودشه هرجور که راحته میتونه زندگی کنه چه با حجاب و چه بی حجاب مگه مردم باید برای زندگیه خانم نامداری تصمیم بگیرن که چجوری باشه….

  77. ایرانی می گوید

    زندگی شخصی هر کس به خودش مربوطه هیچ کس حق نداره برای کسی در مسایل خصوصی تصمیم بگیره زندگی خصوصی ازاده به من و شما هیچ ربطی نداره بهشت و جهنم رفتن هر کسی هم با خداست لطفا یاد بگیریم از کشورهای بی فر هنگ و بی دین از نظر ما مسلمونها . که کسی به کار دیگری دخالت نمیکنه و هر کس حریم خصوصی خودش رو داره واقعا این کار شما مسلمونیه

  78. اسما می گوید

    اولا مشکی رنگ عرف وحتی خیلی از افرادی که در موضوع حجاب کار می کنند حتی روحانیت می گویند اگر رنگ مشکی را در چادر تغییر دهیم بهتره چون اولا مشکی کنتراست بالا دارد (جذابیت بیشتر) دارد دوم اینکه آفتاب راجذب می کند سنگین است روی گردن وشانه ها وکتف فشار می آورد قدیم زنان کمتر بیرون بودند امروزه چند ساعت و…
    کسی که رنگ دیگری مانند ۴۰ سال پیش می پوشود آن هم در مکه ایرادی ندارد حتی چادر احرام سفید است
    دوم اینکه ماباید روی واجبات تاکید کنیم نه مستحبات کسی که باحجاب است حالا گاهی اوقات چادر دارد یا ندارد حرام نیست ضمن اینکه خیلی از زنان چادری در مسافرت به دلیل سختی کار چادرنمی پوشند مانند خودم. جلوی دوربین ۱ساعت کار است در حالی که مسافرت۲۴ ساعت …من اینو نفاق نمی بینم وحتی عکس اول در کیش باحجاب است
    برفرض که او الگو شده اودر مقایسه با بی حجاب های سینما که خارج از کشور می روند بهتر است او نجف ومکه و… میرود در حالی که بعضی ها بی حجاب یابا ججاب نیم بند در اروپا اروپا گردی می کنند

  79. sadaf می گوید

    ای بابا اصلا دوس نداشته چادر بزاره به ماچه ……چادر سرش نیس ولی حجابش خوبه

  80. امین می گوید

    به نظر من هیچ اشکالی نداره که مجری با مهموناش صمیمی باشه. متاسفانه مشکل از ایرانه که وقتی مجری صمیمی بشه، هم امنیتش ممکنه از جانب مجری از بین بره و هم کلی بد و بیراه میشنوه.
    برید تو آمریکا ببینید چطوریه.

  81. yasamin ghaffari می گوید

    سلام … واقعا تبریک میگم بابت این متن زیبا و قشتگ تون . واقعیت های ناگفته رو گفتید . تبریک بابت شجاعت در کلامتان . من خودم چادری ام و واقعا بعد از خواندن این متن احساس آگاهی بیشتری کردم . ممنونم خیلی. خداقوت .

    1. خاطره می گوید

      کجای این متن زیبا بود؟ فراموش نکنین باید تو پیشگاه خدا جوابگو باشین به خاطر دخالتها و قضاوتها و اتهامات بی مورد وغلط

  82. سحر می گوید

    به نظر من پوشش هر کس به خودش مربوطه اون الگوی زنان چادری نیست که کسی بخواد بگه چرا الان چادر زده چرا لب دریا نزده یا چرا استینش معلومه اون این پوشششه به کسی هم مربوط نیست من خودم چادریم و فکر نمی کنم پوشش ایشون خللی تو نگاه مردم یا پوشش امثال من بکنه دید تون رو وسیع بگیرید افرادی مثل خانم نامداری عده ای رو هم چادری میکنن و از اون ساپورت ها و لباس های چسبون دور می کنن حجابش شاید کال کامل نباشه ولی مورد هم نداره تازه من که چادریم کنار درییا با چادر نمی رم صرفا برای اطلاع

  83. سمانه می گوید

    لطفا لطفا اون عکس مورد دارو بمن بدید اصلشو. تورو خدا

  84. خاطره می گوید

    سلام. واقعا یه عده فقط قصدشون تخریب شخصیته. خانم سیده سارا توانگر و این سایتی که همچین مطالب خنده داری رو منتشر کردین باید عرض کنم که این تصاویری ک منتشر کردین واقعا هیچ مشکلی ندارند. کجای دین خدا اومده اولا چادر اجباریه و حجاب یعنی چادر؟و دو اینکه چرا همه فکر میکنند چون یه نفر چادر میپوشه به هیچ وجهی نباید چادر از سرش دربیاد. اون عکس توی کیش که اگر خانم نامداری هم باشن باز مشکلی نداره. بنده خدا مانتو شلوار و شال مناسبی داره. و مطلب عجیب تر چادر رنگی چیش ایراد داره؟ خدا بهمون رحم کنه با این قضاوتا. اصل تحریک کننده نبودن و حجاب کامله حالا کی گفته این پوشش باید مشکی باشه نه سفید نه بنفش نه آبی؟؟؟؟؟؟؟

  85. لیدا می گوید

    برو بابا همون بهتر که فرزاد طلاقت داد از ریخت دستهات چندشم میشه مثله دست یه مردست که زنده شده

  86. نادر می گوید

    لباس پوشیدن بقیه هم به شما ربطی داره که اینقدر خاله زنک هستید؟.همه مشکلاتمون حل شده…الان مسئله فقط لباس و دستای این خانمه…نه؟.واقعا شرم کنید…

  87. سینا می گوید

    خدا لعنت کنه این شیطان صفتهایی رو که با غرض و مرض قبلی یه دوربین ور میدارن و به هر تعبیر و تفسیری که خودشون درست میدونن عکس و فیلم از افراد منتشر می کنند !!! آزاده نامداری به کنار! اصلا بهش تو رسانه کار ندید ! ولی اون ملعونی رو که این کار رو کرده دستگیر کنید و تحویل پلیس فتا بدید اگر این موضوع باب بشه فردا سنگ رو سنگ تو مملکت بند نمیشه هرکی با یه اتهامی زندگیها رو مورد تهدید قرار میده استدعا داریم بعد خوابیدن تمام این هیجانات ! فرد یا افرادی رو که این کار رو کردند شناسایی و مورد تعقیب قانونی قرار بدید

  88. علیرضا می گوید

    ببخشید ای مردم که تو زندگی خصوص افراد سرک میکشید ایا شما که وارد خوونه خود میشوید جلوی شوهر خودتون حجاب دارید؟

  89. حسین می گوید

    انسانها همه مطلق وبیث عیب نیستند همچنانکه شما نیستید واگر موضوع حجابتان بینقص باشد هزاران نقص دیگردارید که اگر بشناسمتون برایتان میشمارم شما وما نسبی هستیم نه سیاه وسفید شما هم مجری بودید نمیتوانستید همیشه خودرا نمایشی نگه دارید وبالاخره درون خودرا نشان میدادید به شما چه ربطی داشت که اینهمه به یکنفر گیردادید شما از جانب چه کسی وچه جریانی نمایندگی دارید که به یکنفر ولو کافر ولو منافق و…توهین کنید ویک به یک عیبهای پیدا وپنهان وکرده وناکرده یکنفر را ولو مجری صدا وسیما جنابعالی به نمایش همگانی بگذارید؟! برایتان ارزوی تعقل وتحمل وآزادگی میکنم

  90. ali می گوید

    سلام. با احترام به همه کسائی که نظری ثبت کردن. بنده نظرl اینه که اطلاع رسانی و ارائه مستنداتی درباره یه فرد ریا کار که رفتار ناپسندش هم موجب تخریب خانوم های باحجاب واقعی شده ، نقض حریم شخصی کسی نیست و حتی در امریکا که قانون نقض حریم بشدت اجرا میشود اینگونه موارد ( کارهای خارج از عرف جامعه شان ) به سرعت رسانه ای میشود.
    امیدوارم روزی برسد که هر کسی با پوشش واقعی خودش در جامعه حضور یابد و نه با پوششی از ریا و تذویر ، که باعث سلب اعتماد مردم و از بین رفتن حرمت ها نشوند. بازی با اعتقادات اسباب نان و جاه نشود. انشا الله