آزاده نامداری عکس های مورددار خود را پاک کرد

241

بعد از انتشار گزارش خبرگزاری دانشجو درباره حجاب آزاده نامداری و شدت انتقاد این رسانه از این مجری زن، لحظاتی پیش آزاده نامداری در اولین واکنش به انتشار این خبر، تمام عکس های ذکر شده در این گزارش را از صفحه اینستاگرام خود پاکسازی کرد.

گزارش خبرگزاری دانشجو

خبرگزاری دانشجو گزارشی از پوشش آزاده نامداری و اتفاقات اخیر او منتشر کرده است.

انتشار “عمومی” عکس‌های بدون چادر، اداها و ژست‌های عجیب و غریب، لاک و آرایش‌های تند و غلیظ، ساق دست برهنه و … البته چادری که جلوی دوربین روی سر اوست؛ این‌ها با هم تناقض ندارند …؟

همسر آزاده نامداری لو رفته آزاده نامداری طلاق آزاده نامداری بیوگرافی آزاده نامداری اینستاگرام آزاده نامداری

به گزارش خبرگزاری دانشجو : آن روزهایی که “آزاده نامداری” تازه پایش به شبکه استانی کرمانشاه باز شده بود، باورش سخت بود که همین دختر جوان چند وقت بعد در شبکه یک، “تازه‌ها” را اجرا کند و با همین برنامه به شهرت می‌رسد. عجیب نبود البته. او اولین دختر جوانی بود که در تلویزیون چادر ملی به سر داشت و چادر روی سر او آن قدر خاص بود که نگاه خیلی‌ها به او متوجه شد. و نامداری معروف شد…

اولین تصاویری که از برنامه‌های نامداری به ذهن‌ها ماند اما آن چنان اتفاقات خوبی نبود. مثل آن باری که موضوع برنامه تفکیک جنسیتی بود و نامداری که صراحتاً از اختلاط دختر و پسر حمایت می‌کرد به خواجه سروی، معاون وقت وزیر علوم حتی اجازه نداد که با او مخالفت کند! یا برنامه‌هایی که در آن سراغ خانم راننده تریلی می رفت و می گفت او الگوی خوبی برای زنان مملکت است! یا مثلاً چند بار دیگر که رفتارهای زننده و بیش از خودمانی او برای همه عجیب بود. حالا فرقی نمی‌کرد مهمان خانم باشد یا آقا یا حتی روحانی. آزاده آزاد بود و با همه صمیمی ‌می‌شد!

موضوع دیگر در “تازه‌ها” به وجود آمد. تازه هایی که در تمام مدت فتنه تا بهمن ماه  ۸۸ آنتن ثابت داشت. فتنه شد، ۲۹ خرداد و آشوبهای تلخ آن گذشت، عاشورا و شمر گری های جماعت بیخدا هم آمد و رفت و حتی حماسه نه دی هم خلق شد. اما هیچ کدام از این ها برای آزاده خانم مهم نبود و او هیچوقت درباره فتنه موضع گیری نکرد. البته بعدها که سید حسن خمینی عاقد عقدش بود خب خیلی چیزها مشخص شد…!

بمب دیگر خبری خانم چادری، چادر‌های رنگی‌ش بود. هیچ کس نمی‌توانست باور کند. چادر قهوه‌ای روی آنتن زنده تلویزیون. نه یک بار حتی. دختر جوان شبکه دو هر شب به رنگی روی آنتن ظاهر می‌شد و حتی عکسهایش با چادر بنفش در مکه معظمه را هم در‌اینترنت منتشر کرد!

البته هیچ وقت معلوم نشد مدیران سیما با کدام خطکش اعتقادی اجازه ‌این کار را به ‌این دختر جوان و جسور دادند و ‌این چادر‌ها با کدام یک از شئونات و آداب و آیین ‌ایرانیان و مسلمانان همراستا بود. اما مردم مثل همیشه از مدیران سیما منطقی‌تر بودند و ‌این خیل اعتراضاتی بود که بانوان محجبه ‌این سرزمین به دختر چادر رنگی پوش گسیل داشتند. که شأن چادر را حفظ کن. و حرمت چادر به ناپختگی جوانی‌ت نفروش و…

و جنجال های خانم خاص هم چنان ادامه داشت. مانند آن باری که با اجرای برنامه سال تحویل ۹۱ در کنار احسان علیخانی و راحتی های زیادی که احسان و آزاده با هم داشتند جنجال آفریدند. خیلی ها بعد از آن برنامه صدای اعتراض شان در آمد. که این چه وضع صحبت کردن و رفتار با نا محرم روی آنتن پربیننده شب عید است؟ و دلیل خنده های بی شمار این دو در کنار هم چیست؟ همان روزها حتی شایعه ممنوع التصویری چند مجری جوان از جمله نامداری و علیخانی هم آمد. و همه می دانستند دلیل انتشار این خبر چیست: همان اجرای دو نفری پر قهقهه و کم حیا

گذشت. تا اردیبهشت ۹۲٫ و خبری که مثل بمب صدا کرد: آزاده نامداری و فرزاد حسنی ازدواج کردند. حالا ‌این دو تا، با ذوق و شوق توی مراسم مختلف ظاهر می‌شدند و برای هواداران‌شان دست تکان می‌دادند. حتی روی آنتن تلویزیون می‌آمدند و برای هم عاشقانه می‌سرودند و همه چیز گل و بلبل بود…!

بمب خبری بعدی خیلی زود ترکید: مرداد ۹۳٫ حالا خبر طلاق آزاده خانم و آقا فرزاد بود که تمام رسانه‌ها را پر کرد. و ‌این، سرنوشت زندگی بود که حتی یک سال هم دوام نیاورده بود…

باورش سخت بود اما فرزاد حسنی تمام مدت درباره طلاقش سکوت کرد. و هیچ نگفت. و با کنایه به ملت رساند که اتفاقی بود که افتاد. کسی کاری به من نداشته باشد. اما آزاده…

اصلاً انتشار خبر طلاق کار نامداری بود! و او بود که در مصاحبه‌ای مفصل با روزنامه صبا برای اولین بار خبر طلاقش را رسانه‌ای کرد. البته هیچ کس نفهمید دلیل‌این کار چه بود و اگر نامداری هم مثل حسنی سکوت می‌کرد چه فاجعه‌ای رخ می‌داد؟!

اما نامداری حالا شده بود یکه تاز میدان…

حالا او هر روز در یک مراسم حضور می یافت. از خیریه فروش سه تار فلان نوازنده تا اکران خصوصی فلان فیلم و فلان همایش و فلان جشن. حالا آزاده هر چند روز یک بار مصاحبه می‌کرد و از حال خوب و بدش می‌گفت. از عشق. از فلسفه زندگی. از شیدایی. از روشنایی. علاقه اش به مادر شدن و ۵-۶ تا بچه. خودخواهی در عشق. از تنوع طلبی در عشق، از فمینیسمی که بدان معتقد است، از این که مجری بودن برایش از همسر بودن مهم تر است، از اولویت تلویزیون بر خانواده، ریزترین خصوصیات اخلاقی و از هرچیز دیگری به ذهنتان می‌آید. برای همه عجیب بود. کسی که الان باید دوران سرخوردگی بعد از طلاق را سپری کند به جای‌اینکه گوشه خانه بنشیند، اما هر روز با یک روزنامه و مجله مصاحبه می‌کند و حتی به شبکه‌های استانی هم نه نمی‌گوید!

از قضا بلافاصله بعد از رسانه‌ای شدن خبر طلاق، صفحه‌ای در ‌اینستاگرام باز می‌کند. و از غصه‌هایش و حال بدش برای هوادارانش می‌گوید. عکس‌هایی از خودش می‌گذارد و متن‌هایی عجیب و غریب و بیش از حد عاشقانه می‌نویسد. متن‌ها آن قدر عجیب است که حتی هواداران خانم مجری می‌پرسند که نکند دارد منت کشی فرزاد حسنی را می‌کند؟! و اگر نه پس‌ این عاشقانه ها برای چه کسی است؟!

اینستاگرام می شود محل جدید بازی. آزاده می نویسد. هوادارانش با او همدردی می کنند. همین اینستاگرام حاشیه سازی می کند. آزاده از اینستاگرامش قهر می کند! بلافاصله قهرش را پس می گیرد و برمی گردد! و حاشیه، و مظلوم نمایی و باز حاشیه…

اتفاقا در همه ‌این مدت هم همه جا از مظلومیت خودش می‌گوید و‌این که حاشیه‌های خبر طلاقش چقدر او را آزرده می‌کند. عجب! کسی که خودش هر روز به نوعی دارد در ‌این مورد حاشیه سازی می‌کند از حاشیه‌های خودساخته خودش ابراز ناراحتی می‌کند. یکی نیست بگوید که خانم جان! خبر طلاق را خودت به رسانه‌ها دادی. خودت آمدی در اینستاگرام حضور بیش فعال بهم رساندی. بعدش هم کسی نمی‌توانست مصاحبه‌های بی شمارت را بشمارد؛ حالا تو مظلومی‌و رسانه‌ها حاشیه درست می‌کنند؟! خواهر جان تو ساکت باش؛ به خدا اگر کسی چیزی بگوید!

اما‌ این‌ها همه ماجرا نیست. اوضاع تلخ تر است و عمیق تر…

شکی نیست که اگر نامداری چادر به سر نداشت یقینا‌ این قدر برای جامعه مهم نمی‌شد. یعنی مردم او را بعنوان یک دختر چادری پذیرفته‌اند. و ‌این یعنی مردم از او انتظار چادری بودن دارند. مثال بزنیم. مادر خیلی از ماها چادری هستند. حالا تا به حال از مادر خودمان عکس عمومی به یاد داریم که بدون چادر باشد؟ نه. چون چادر توی خون مادرها جاری است و جلوی هیچ نگاه غریبه‌ای بدون چادر حاضر نمی‌شوند. حالا چه آن نگاه کوچه و خیابان باشد و چه لنز دوربین.

آزاده خانم اما اصلا ‌این طور نبوده و نیست. اگرچه جلوی دوربین چادر روی سر دارد اما خودش به دست خودش عکسهایی منتشر می‌کند که نه تنها بدون چادر است. که حجابش هم محل بحث است. آرایش‌های غلیظ با رنگ‌های تند. آستینی که تا آرنج برهنه است. و تحیر آور‌ این که ‌این عکس‌ها را خود نامداری منتشر می‌کند. یک دختر چادری که چادری بودن جزو اوصاف اصلی او در نظر مردم است  با آرایشی غلیظ و حجابی ناقص و بدون چادر حتی…

تلویزیون مجری زن چادری کم ندارد. از مجریان اخبار مختلف تا شبکه‌های قرآن و استانی و… از هیچ کدام از ‌این‌ها اما عکس‌های بدون چادر منتشر نشده است. چون خودشان نخواسته‌اند. چون خودشان منتشر نکرده‌اند…!

کار به جایی می‌رسد که صدای هواداران خانم نامداری هم در می‌آید. کاربری به نام پریناز زیر عکس خانم می‌نویسد:‌ “این چادرت چی میگه آخه لاک که داری پاتم که جوراب نداره ول کن دیگه.” کاربر دیگری به نام سارا کامنت می گذارد: “شما چرا چادر سر می کنید؟ ایناز دستاتون که همیشه بیرونه اون از پای بی جوراب. این از چادر روی شونه. خجالت نمی کشین؟”

و به همین سادگی جلوی دوربین و پشت دوربین آزاده خانم با هم متفاوت می‌شوند…

اوضاع بدتر می‌شود! نامداری در مصاحبه‌هایش می‌گوید چادر به او ارث رسیده. و همه خانواده اش چادری هستند. بلافاصله اما در صفحه شخصی خودش عکس‌هایی منتشر می‌کند که نه تنها خبری از چادر نیست، که درباره خانواده اش کلا حجابی در کار نیست. عکسهایی خانوادگی، بی حجاب یا کم حجاب، از خانواده‌ای که گفته شده همه چادری‌اند. دوباره یاد جمله خانم چادری می‌افتی: «چادر به من ارث رسیده. همه خانم‌های خانواده من چادری هستند. » عجب! کدام را باور کنیم؟ قسم حضرت عباس یا دم خروس؟!

و داستان ادامه دارد…

این که از یک بانوی چادری که از قضا الگو شده و روی دخترهای نوجوان و جوان مملکت تأثیر گزار است، توقع داشته باشیم با چادر درست برخورد کند، چادر را عین خواهرها و مادرهای ما، درست و تمام سر کند، و شأن حجاب فاطمه سلام الله علیها را رعایت کند توقع زیادی است؟

اینکه از او که در مصاحبه هایش از علاقه به اجرای برنامه های مذهبی سخن می گوید، توقع داشته باشیم عکس‌های بدون چادر، اداها و ژست‌های عجیب و غریب، لاک و آرایش‌های تند و غلیظ، و ساق دست برهنه خود را در شبکه‌های “اجتماعی” انتشار “عمومی” نکند زیاده خواهی است؟

اینکه از خانمِ جلوی دوربین چادری توقع داشته باشیم پشت دوربین هم چادر روی سرش داشته باشد توقع بیجایی است؟

اینکه از یک خانم مجری که مدام در مصاحبه‌هایش از صداقت و راستگویی حرف می‌زند توقع داشته باشیم که دروغ نگوید انتظار زیادی است؟

این حرف‌ها و‌ این رفتارها با هم تناقض ندارند واقعا؟ خانم نامداری! به نظر خودتان اسم‌این‌ها دروغ و نفاق نیست؟!

همه‌این‌ها به کنار. شخصیت خانم نامداری مثل بی‌شمار هنرمندان دیگری که جلوی دوربین و پشت دوربین شان زمین تا آسمان با هم فرق می کند، اساساً اهمیتی ندارد که روی آن بحثی کنیم، مهم چادری است که حالا دارد با آن بازی می‌شود. مهم شأنی است که از حجاب حضرت زهرا سلام الله علیها دارد زایل می‌شود. و مهم جوان‌هایی هستند که ‌این تناقض رفتاری پشت دوربین و چلوی دوربین برایشان عادی می‌شود. جوان و نوجوان این مملکت اگر تا دیروز با پدیده مرسوم و تلخی به نام بدحجابی روبرو بود، حالا با معضلی تلخ تر و خطرناک تر به نام بدحجابی با چادر روبرو می شود.

این‌ها مهم است. به خاطر خونهایی که برای حرمت چادر رفته. به خاطر وصیت نامه‌های‌این همه شهیدی که نوشتند خون سرخ شان را می‌دهند تا سیاهی چادر ناموس‌این مملکت شیعه حفظ شود. به خاطر شهادت علی خلیلی که به خاطر همین عفت و ناموس شیعه جان داد؛ همین چند ماه پیش…

چادری های واقعی نه بد حجابند، نه جلوی چشم نامحرم آرایش غلیظ می کند، نه عکسهای بدون چادرشان را منتشر می کنند، نه درباره خانواده بد حجابشان دروغ می گویند و نه خیلی چیزهای دیگری که این دختر جوان دارد و خواهران و مادرهای ما ندارند.

ختم کلام: خانم نامداری! چادر شما عطر یاس فاطمه سلام الله علیها نمی دهد، بوی نفاق می‌دهد…

***

بدون شرح!

همسر آزاده نامداری لو رفته آزاده نامداری طلاق آزاده نامداری بیوگرافی آزاده نامداری اینستاگرام آزاده نامداری

همسر آزاده نامداری لو رفته آزاده نامداری طلاق آزاده نامداری بیوگرافی آزاده نامداری اینستاگرام آزاده نامداری

هم پوشش خانم چادری جالب است و هم کامنتی که زیر آن آمده.

همسر آزاده نامداری لو رفته آزاده نامداری طلاق آزاده نامداری بیوگرافی آزاده نامداری اینستاگرام آزاده نامداری

آرایش تند و غلیظ و انتشار عمومی! و صد البته عاشقانه‌هایی که از شدت عاشقانه بودن تعجب هوادارانش را هم برانگیخته بود …

همسر آزاده نامداری لو رفته آزاده نامداری طلاق آزاده نامداری بیوگرافی آزاده نامداری اینستاگرام آزاده نامداری

اینجا کیش است و این،‌عکس یکی از خبرگزاری‌های معتبر کشور است؛‌ خانم نامداری کاملاً‌ چادر به سر دارند البته!

همسر آزاده نامداری لو رفته آزاده نامداری طلاق آزاده نامداری بیوگرافی آزاده نامداری اینستاگرام آزاده نامداری

نامداری می‌گوید خانواده‌اش چادری هستند؛ بعد این تصاویر را یکی از اعضای خانواده، از مهمانی‌های خانوادگی شان منتشر می‌کند. جالب اینکه نامداری نه تنها از این اتفاق ناراحت نمی‌شود بلکه آن را می پسندد و کامنت هم زیر آن می‌گذارد!

همسر آزاده نامداری لو رفته آزاده نامداری طلاق آزاده نامداری بیوگرافی آزاده نامداری اینستاگرام آزاده نامداری

باور کنید او چادریست…!!!

همسر آزاده نامداری لو رفته آزاده نامداری طلاق آزاده نامداری بیوگرافی آزاده نامداری اینستاگرام آزاده نامداری

چادر بنفش در مکه معظمه و در کنار غار حرا

همسر آزاده نامداری لو رفته آزاده نامداری طلاق آزاده نامداری بیوگرافی آزاده نامداری اینستاگرام آزاده نامداری

منبع : «خبرگزاری دانشجو»؛ سیده سارا توانگر

* انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 241 )
  1. عادل می گوید

    از اینکه اینهمه در زندگی خصوصی افر اد سرک میکشید چه حسی دارید از اینکه رابطه دو نفر را ولو خراب خرابتر کنید چه؟ هر کسی اینکارها را انجام بدهد یقین داشته باشد به سر خودش هم خواهد امد تردید نکنید فقط بخاطر اینکه سایتتون بیننده داشته باشه باید حریم خانواده افراد رو در هم بشکنید؟واقعا از دین و ادمیت بدوره

    1. هم وطن می گوید

      موافقم.ایا ازینکه عکسای شخصی این بنده خدا رو اینجا گذاشتین عذاب وجدان ندارید؟از چی سوزتون میگیره نمیدونم ولی واقعا جای تاسفه که انسانیت از وجودتون رفته

      1. ناقد می گوید

        عکس شخصی وقتی بیاد توی شبکه های اجتماعی دیگعه شخصی نیست
        ببینم اینستاگرامم شخصیه؟

      2. شیدا می گوید

        متاسفم ..خیلی کوته فکرید..به شما جه ربطی داره ازاده چه حجابی داره..حسودیتون میشه هم باحجاب هم خوشتیب..بدبختا عادت کردید به رنگ مشکی…خبلی هم گار درستی کرده بنفش پوشیده..

    2. مهدی می گوید

      خفشو بابا حالم بهم میخوره از همه زست روشنفکری تهوع آورتون
      اخه این زندگی خصوصی مردمه که خودش کامنت میذاره زیرشون و حال میکنه با اینکارا؟؟؟؟؟؟
      مردک حواست باشه که مردم ایران این خانومو یک بانوی محجبه و با اعتقادات مذهبی میدونستن نه ….
      بی خیال هر چی بگیم تو امثال تو سرشون تو اخو…..دیگرانه عزیز

      1. ... می گوید

        دمت گرم راس گفتی

      2. رکسانا می گوید

        امیدوارم اون دنیا هم اینطوری همو تایید کنیم….
        واقعا برا نویسنده هزاران بار متاسفم..
        اگه کار اون خانوم ذره ای اشتباه بوده کار شما صد برابر زشت تر و غیز منطقی تره…

      3. فردین می گوید

        لطفا مودب باشید آقای محترم!

      4. رکسانا می گوید

        اصلا کدوم عکس مورد دار بود دقیقا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
        از ۷ تا عکس قط یکی مورد دار بود که اونم بهش اعتمادی نیس…

    3. علی می گوید

      مهم شمارگان خبره زندگی یک دختر جوان چه اهمیتی داره؟

    4. ایرانی می گوید

      متأسفم برای شخصیتتون که تا این اندازه به خودتون اجازه میدید آدم ها رو قضاوت کنید..و باز هم از احساسات مذهبی مردم در جهت تخریب شخصیت کسی استفاده کنید..
      کاش یاد می گرفتید به دیگران و عقایدشون احترام بذارید..

    5. میلاد می گوید

      سلام دوستان عزیز بیایید یکم رو راست باشیم!
      من واقعا مجری گری خانوم نامداری و تواناییشون رو ستایش میکنم و خواهشی دارمی این که دوستان بزرگوار میگن زندگی شخصی کسی به بقیه ربط نداره قبول همه قبول دارن ولی وقتی کسی عکسشو میزاره تو اینستا و فلان و اینا یعنی میخواد از حالت شخصی بودن در بیاره و بقیه رو هم دخیل کنه،هرکسی تو خونه میتونه راحت باشه و راحت بگرده ولی بیرون خونه حریم عمومی مردمه،کسی که میگه من *حجاب*دارم واقعا باید با حجاب باشه حد و مرز حجاب هم مشخصه گردی صورت و مچ دست ها فقط برای خانوم ها لازم نیست بپوشونن،اونم در حالی که میدونن نامحرم میبینتشون حالا جاش مهم نیست،حالا این که کسی ساعدش و رو پاش معلومه خب یکم حجاب واقعی رو نداره،حالا بعضی از رفقا هم میان مغلطه میکنن میگن اینجوری زن باید با چادر بخوابه و از محارمش رو بگیره،بخدا هیشکی این حرفو نزده،ولی گفتیم و میگیم که حجاب رو رعایت کنید پیش نامحرم ها،حالا جاش فرقی نمیکنه!
      موید باشید
      #واقعی_باشیم_تعصب_ممنوع

  2. زینت می گوید

    خانم نامداری دختر بسیار متدین و با وقار و متینی هست هر کی از نزدیک اونو میشناسه روی این مطلب صحه میزاره . ولی انگار شهرت دشمن هم میاره

    1. امیر می گوید

      بابا این خانم چادر وسیله کارش بوده که به شهرت برسه وقتی که خرش از پل گزشت یابو ورش داشت خود واقعیشو نشون داد نمومنش خانم چرخنده
      حجاب بهونس چرا بحثو مذهبی میکنید بابا اینا دنبال گنده شدنن
      باید از اینجور ادما ترسید که خودشونو زیر چادر.دینو….قایم کردن ترسید

      1. فاطمه می گوید

        خفه بابا از یه چیز مسخره سوژه ساختید مگه دختری چادری دل نداره که لاک بزنه یه تار موش تو هیچکدوم از عکسا معلوم نیست

      2. دختر کورد می گوید

        دقیقا موافقم…چه اشکال داره دختری که چادریه لاک بزنه؟؟یا خوشتیپ باشه؟؟مگه دل نداره؟حتما باید زشت و بدتیپ باشه؟؟بیچاره حجابش که کامله چیکارش دارین؟؟همین کارا رو میکنین مردم از دین و حجاب و چادر فاصله میگیرن..با این سخت گیریای بیجاتون…من خودم چادریم حجابمم کامله و وقتی نامداریو میبینم چادرمو دوس دارم…ای باباااا

      3. رکسانا می گوید

        تو خودت دینداری؟؟؟
        دین گفتته اینقد بی ادب باشی؟؟
        اون دنیا باس برا همه این حرفای بی ربطت جواب پس بدی……

      4. ناشناس می گوید

        ربطی نداره ! قایم کردن یعنی چی؟ شما دارین ب ادمای محجوب توهین میکنین. شما ب ادمای بی حیا و کشف حجاب صحبتی نمیکنید؟ فکر نکنید چون اونا ادعا ندارن پس کلا کارشون درسته!

    2. یلدا می گوید

      خانم دختر کورد عزیز. باور کن همونجایی که گفته چادر حجابه و پوشوندن موی سر واجبه، همونم گفته نشون دادن لاک و پا حرامه و اینا هم مثل موی سر جزء حجابن و پوشوندنشون واجبه.ببخش عزیزم

  3. najmeh می گوید

    از چیزای کوچیک کوه میسازین،واقعا که!!!

  4. حسین می گوید

    این صفحه نشون داد اسلام توی ایران در چه وضعیتی داره . شما نگارنده ی این مطالب هم مسلمونی رو تموم کردی . بازی با آبرویه مردم از دستورات دینه؟ نه اصلا چرا دینو خراب کنیم ، اصلا انسانیه ؟ از عادل و زینت ممنون.

    1. هانیه می گوید

      کاملا با این نظر موافقم دقیقا همینو می خواستم بگم گناه بی حجابی بیشتره یا تهمت به بزرگترین گناه(نفاق) و غیبت و تخدیش اذهان عمومی.
      تو جامعه اول از خودمون شروع کنیم بعد برسیم به دیگرون
      امام علی(اگه اشتباه نکنم) گفته اگه شب بنده ای رو در حال گناه دیدین صبح به همون چشم نگاهش نکنید شاید او تا حالا استغفار کرده باشد
      از حق نمی تونم بگذرم دغدغه شما برای الگو نشدن محترمه اما واقعا این راشه؟

    2. دختر کورد می گوید

      دقیقا….کاری کردن آدمای باحجاب فکر کنن همین که ظاهرشون خوبه واسه اون دنیاشون کافیه و رو رفتاراشون اهمیت قائل نشن..دروغ بگن..غیبت کنن..بدگویی تهمت..آبرو ریزی..انگار خدا فقط اونا رو بطور خاص هدایت کرده

      1. رکسانا می گوید

        اگه قراره دخترای با حجاب و چادری فقط تنها حسنشون حفظ حجاب باشه که ور از حق نیس….
        مشکل ملت ما اینه که همه چیزو بهم ربط میدن….
        تو حجاب تو رعایت نکن…..تو بقیه کارات خوب باش…ایشالا که خدا ببخشتت…
        تو کر بقیه دخالت نکن

  5. الی می گوید

    حرفاتون خیلی از روی کینه، کاملا مشخصه و خیلی تابلو همه چیزو به هم ربط دادید، یه جور ربط بی ربط
    همچین این بنده خدا رو به باد انتقاد گرفتی که انگار معصومه نه بابا اونم آدمه مثل خودت

  6. ayeh می گوید

    متاسفم واقعا

  7. زینب می گوید

    خب ممکنه چادرش کثیف شده باشه… چه ربطی داره کسی ازش عکس بگیره و رسانه ایش کنه؟؟؟

  8. hamid می گوید

    تا افرادی مثل نویسنده این مطلب در این کشور هستند ما مردم روی خوش آزادی و زندگی را نخواهیم دید…. سرکشی در زندگی خصوصی افراد اینطور وقیحانه و بی شرمانه از نظر هر مسلمان که نه … هر انسانی محکوم است.

  9. پرى نازه می گوید

    اوقققق ازاده جان, رو نمیکردى,عزیزم دلیل چادر پوشیدنتم فهمیدیمممم,لاک و ارایش دوس دارى:)))))))

    1. rezahp می گوید

      اوقق به خودت تو فرهنگ اریایی حجاب هیچ معنیی نداره . پوشش مناسب داشتیم که رو سری و نوک بینی واین جو چرت و پرت ها توش نبود. الانم داریم . زن اگه لا کم نزنه که میشه …. اصلا میخوای شبا هم عینک دودی بزنن زنا بزا چشاشون دیده نشه.متاسفم واقعاخخخخخ.

    2. رکسانا می گوید

      چقد باهوشی تو………..
      دلیلشو بگو ماهم بدونیم باهوش…
      برات دعا می کنم درست شی

  10. یه دوست می گوید

    خدا وکیلی مجری خوب وبا استعدادی نبود؟انتظار ندارین که همه چادریها تو خونه هاشون هم رو بگیرن والبته درفرهنگ گذشته ایرانی زنان چادرهای رنگی به سر میکردن نمیدونم این مشکی چیه رواج پیدا کرده زنده گیهامون هم باهاش رنگ سیاه به خودش گرفته .ای کاش میتونست چادر رنگی رو تو جامعه ی ایران که فرهنگ رنگارنگ شوم غرب رو به خودش گرفته همه گیر کنه شاید این بد حجابیهای اخیر جای خود را به چادرهای رنگارنگ وشاد میداد.

    1. ناشناس می گوید

      پری خانم متاسفم برای تو وامثال تو. نمیدونم چقدر به قیامت و جهان بعد مرگ باور و اعتقاد داری ولی مطمئنم این لحن حرف زدن نمیتونه کار یک آدم نرمال باشه.

  11. peyman می گوید

    شرمگین باشید از افکار خشکتان شرمگین باشید از مخفی شدنتان پشت مردم شرمگین باشید بابت وجدان خفته اتان
    خداوند ستارالعیوب است شما که هستید که اینگونه حتک حرمت میکنید و وارد حریم خصوصی دیگران میشوید
    لطفا بفرمائید بر چه اساس و منبعی میفرمائید چادر باید مشکی باشد ؟
    آیا تمام مادران این مملکت چادر مشکی به سر میکنند؟ تمام مادران؟
    کاش به جای ریزبینی و موشکافی حجاب ایشان کمی به فکر حجاب و نجابت و خویشتن داری و تقوای پندار و فکرتان باشید

    ا

  12. simin می گوید

    واقعا که خجالت نمیکشی توزندگی خصوصی مردم سرک میکشی؟؟؟؟؟؟به توچه آخه .هرکس که ذره ای منطق وفهم داشته باشه میفهمه که بی سوادهستی وهیچی نمیفهمی.فقط باید تاسف خورد……

  13. افسانه می گوید

    وای وای چقد آرایشش غلیظ بودااااااااا
    احمق جون تو آرایش ندیدی به این میگی غلیظ/
    حسوووووووووووووووووووود

  14. افسانه می گوید

    حالا کینت از کجاست خدا میدونه و بس
    میدونی که باید اون دنیا جواب پس بدی؟؟؟
    خداییم هست

  15. معصومه می گوید

    گل بی عیب خداست.همون خدا هم پوشاننده ی عیب هاست.چرا به چیزهای بی اهمیت اینقدر اهمیت میدین….اگه راست میگین از شبکه های تو در توی ففساد ماهواره ها و سایت های ضد دین بگین نه این دختر بیچاره…گناه داره..بذارین زندگی کنه خانم نامداری

  16. معترض به شما می گوید

    اول متن رو که خوندم خیلی تحت تاثیر قرار کرفتم بعد که عکسا رو دیدم فهمیدم که شما خیلی بلدین از کاه کوه بسازین
    انتظارات کاذب نداشته باشین خواهشا اندازه حجابش اینقدره
    شما تواناییتون بیشتره بیشتر حجابت رو حفظ کن
    راستی فرزاد حسنی قراره بابت متن بالا جقدر بسرفه؟؟؟
    خودتی رفیق

  17. کیمیا می گوید

    والا همه جاا شده سیاهی اگه یه خانم چادر رنگی سرکنه عجیبه و حتما گماه!جمع کنید بابا اگر مردای ما درست با فرهنگ و دین اشنا باشن که این افکار عربی رو ندارن

  18. کیمیا می گوید

    به نظرم نویسنده ذهنیتش یه جورایی بیمار بوده . بابا به زندگی مردم چی کار دارید دوست داره چادر رنگی سرکنه . چیزای مهمتر وجود داره درباره اونا بنویسید مثل فقر بی کاری تو جامعه نه حجاب . رو فرهنگ و ارزشا درست کار کنید به مردا شعور و نگاه پاک به زنارو یاد بدید . که با یه چادر رنگی مثل کار حرام نگاه نکنند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!۱۱

  19. مینا می گوید

    همه ما تو مهمونیای خودمونی چادر از سرمون برمیداریم همه ما ……..

    1. معصومه می گوید

      ویرایش
      اصلا کجای این عکسها مورد دارن؟
      فکر کنم ملت فکر میکنن هرکسی چادریه باید حتی تو رختخواب هم چادرشو برنداره؟
      یا با چادر بره وسط دریا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      زشته به خدا! یه کم فرهنگتونو بالا ببرید.

      1. مینا می گوید

        چه آدمهای عجیبی هسین!!!!
        فکر کنم ملت فکر میکنن هرکسی میتونه حتی تو رختخواب هم ژست بگیره و منتشر کنه!!!!؟

    2. نادیا می گوید

      اولا کجای این خانوم بی حجابه دوما همه ما ها تو جمع های خودمونی چادرمون و باز می کنیم سوما با این حرفاتون کاری می کنید که آدم از چادر زده بشه تا یه موقع که چادرش و از سرش برداشت همچین تهمتایی بهش نزنن والا من خودمم چادری ام ولی نه همه جا !

    3. مینا می گوید

      نوشته ای :همه ما تو مهمونیای خودمونی چادر از سرمون برمیداریم همه ما ……..

      ببخشید منظورت از همه ما چیه؟ اگه منظورت همه چادری هاست، سخت در اشتباهی…
      کسی که چادر را بعنوان حجاب انتخاب کرده باشه و چادرش را وسیله تجارت نکرده باشه در مقابل هر نامحرمی چادر سر داره! بله ادم توی خونه که چادر نداره اما چرا ژست های زننده میگیره؟ چرا عکسهای شخصی را منتشر میکنه؟ چرا آبروی چادری ها را میبره؟

  20. ZOHRE می گوید

    عجیب نیست … درست کردن جنجال از زندگی هنرمندان ، کار همیشگی شماهاست. فقط موندم جواب خدا رو چی می دید؟
    یادمون باشه ، آدم های بزرگی مثل خانم نامداری، با تلنگرهای کوچک شما هیچ وقت نمی شکنن و خرد نمیشن

  21. رسول می گوید

    یه جمع بندی از حرفات دارم اونم اینکه ریشه ی تو فاسد نه اون دختر.

  22. آرش می گوید

    اشکالی نداره کسی به حجاب اعتقاد داره یا نه ولی زشت ای نه که آدم دو رو باشه. اگه به چادر اعتقاد داری همه جا داشته باش و بر عکس!

    1. سعیده می گوید

      ای بابا………..مگه اونایی که چادر میپوشن ادم نیسن……..بیچاره رفته دریا.چرا انقدر ناحق میگید……….خانم توانگر وصامتی هم از برکت نقد کردن خانم نامداری ۴نفر اسمشون رو نوشت….خدا از سزشون بگذره وبس

  23. حسین می گوید

    واقعا متاسفم برات اولا که بتوچه اصن دوما که چنتاش لب دریا بود ،اونجاهم باید با چادر بره؟عدشم ارایش خاصی نداشت که بنده خدا

  24. هدی می گوید

    با سلام. خانم نویسنده، این حضرت آقای قرائتی چرا توی مراسم تشییع جنازه آیت الله مهدوی کنی سیاه نپوشید؟؟؟ چرا سفید پوشید؟؟؟ به نظرتون ایشون بوی نفاق نمیده؟؟؟
    عزیزم چقدر میگیری درباره کت و شلوار عادل فردوسی پور بنویسی؟؟؟؟ تو که انقدر نطقت تنده این عادل فردوسی پور از هستی ساقط کنی بد نیست؟؟؟ آخه فکر نکم کت و شلوارش بوی علی (ع) رو بده….
    این ژست و کرشمه های خانم مژده لواسانی هم خیلی رو اعصابه …. یه متن توپ و شدیدالحن واسش بنویس …. از صدا و سیما با تیپا پرتش کنن بیرون…
    ببخشید یه سوال دیگه هم داشتم … این خانم های مجری که مانتویی هستند نون چی رو می خورند؟؟؟ نون مانتو؟؟؟ یا نون نمی خورند؟؟؟ آزاده نمی تونست با مانتو توی آزمون مجری گری صداو سیما قبول شه؟؟؟ پس این همه خانم مجری مانتویی چه جوری قبول شدن؟؟؟ تورو خدا جوابم رو بده … من شب خابم نمیبره…
    تازه یه چیزی هم به شما نویسنده عزیز بگم… از تیپ شما آدم های افراطی کم نیستند… من توی خونه جلوی برادر و پدرم روسری میذارم … چون برادرم که خودش رو حزب اللهی میدونه اینجور حکم کرده…. پرده گوش خواهرم رو بخاطر اینکه چادر از سرش برداشته با یه سیلی آبدار پاره کرده… خواهرم نمیشنوه… برادرم میگه واسه ما بچه حزب اللهی ها چادر جزو خط قرمزهای ماست… هرکس بخواد کم رنگش کنه انقلابی باهاش برخورد میکنیم !!! …. یا علی

    1. سید می گوید

      وای وای دمت گرم هدی خانم عجب جواب دندون شکنی دادی معرکه بود عالی عالی این خانم سید سارا توانگر یه بیمار روانیه و دیگر آزاری داره باید حتما خودشو به به روانکاو معرفی کنه اصلا چطور همچین آدم ارتجاعی و روان پریشی تو یه سایت رسمی این مملکت مشغول به کاره؟؟؟؟

    2. شهلا می گوید

      من نه کاری به متن دارم نه عکسا برام دروغای امثال تو باحاله اخه بنده خدا منم حزب اللهی ام برادر هم دارم تو خونه هم روسری سرم نمیکنم که هیچ خیلیم راحت می گردم عزیزم اگه اون وضعی که تعریف کردی تو خونتون بود تو اصلا اجازه کامپیوتر داشتن رو داشتی؟؟!!!!!!! بیخیال بابا حداقل موقع داستان نویسی یکم دقت کن

    3. سعیده می گوید

      هدی جان ممنون……….وامیدوارم خدا برادرت رو به راه راست هدایت کنه…خیلی سخته

  25. rezahp می گوید

    خواهشا بی خیال شید عکس ها هیچ مشکلی نداشت .خیلی هم شیک و مجلسی بود.اصلاعالی بود .اینکه ما پای یک نفر رو زیر نظر میگیریم ودربارش رمان مینوسیم مشکل ماست نه اونطرف.
    چه اشکالی داره مگه رفته دریا عکس گرفته . چادرم که داره تا یه حدودی..! فقط جوراب نداره همین واقعا متاسفم .اول از همه هم برا خودم.که به لباس خانم نامداری توجه کردم . ولی خواب مجبور بودم کارش بد نبود به خاطر همین خواستم دفاع کنم نیاز به دلیل ومنطق بود که باید براش تحقیق میشد….!

  26. rezahp می گوید

    راستی حجاب یه کلمه ی عربیه. ما پوشش مناسب رو تو فرهنگ اریایی مون داریم که از قدیم تا الان هم به این موضوع پایبند بودیم وهستیم.بس خواهشا ازاین به بعد بگین پوشش مناسب نه حجاب.وبه عنوان اخرین مطلب چادر وروسری هیچ دخلی به پوشش مناسب نداره….خخخخخخ ماکه عرب نیستیم.

    1. لنا می گوید

      چه جالب بعضیها ازاب گل الود ماهی میگیرن!!حجاب یک کلمه عربیه؟؟؟
      چطور وقتی ازکلمه های انگلیسی مثل فست فود وفوتبال و…استفاده میکنید اونجا خون اریایی یهو توخونتون نایاب میشه هیچ تازه کلاسم داره براتون؟؟

  27. سارا می گوید

    آخه لب دریا چه انتظاری دارید چادر بپوشه.مگه هرکی چادری باشه باید چادرشو ازخودش دورنکنه؟ اگه بخواد بره کوه با چادر بره تابامغز بیفته پایین؟. کجای اسلام گفته چادر باید مشکی باشه. امام صادقم گفته رنگی بپوشید. اصلا مشکی افسردگی میاره.اصلا به شما چه که متن عاشقانه میذاره هرکسی بعد طلاق احساساتی میشه. اگرم بخواد آشتی کنه شما نمیذاری؟حتما باید افسرده بشه. اگه شاد باشه یه چی میگین ناراحت باشه یه چی دیگه. نمیشه اصلا شما به حالوهوای کسیی کاری نداشته باشی

  28. ايمانه می گوید

    رنگ چادر هم مگه مهمه؟
    این خانم میتونست همون اول مثل خیلی های دیگه راه بره ، جذاب تر هم به نظر میرسید !
    اگرم از طلاقش میگید که منم اگه شوهرم تو تلویزیون به خونوادم توهین میکرد طلاق میگرفتم!!
    نکند که یک روزی خدا شما رو به خاطر آبروی یک بنده “با خدا” مجازات کنه؟

  29. علی می گوید

    خانم سارا توانگر میبینی چقد خدا خوار و حقیرت کرد و برعکس میبینی خانم نامداری چقد با عزت تر و محبوب تر شد. این مکر خداست. متاسفم برات ودلم به حالت میسوزه

    1. امیرصالح می گوید

      اقا علی ترکوندی.مرسی.این ب همه چی پایان میده

      1. سعیده می گوید

        واقعا ……..گل گفتی

  30. samira می گوید

    داریم به کجا میریم چقدر تو زندگی هم دخالت میکنیم چقدر قضاوت ؟؟؟؟؟؟ گناه و اشتباه کار توهست نویسنده که قضاوت میکنی دیگرانو . چقدر زنارو میکوبیدو مردارو بالارو میبرید .من کلا از آقای فرزاد حسنی از اجراش خوشم نمیاد چون این اقای مجری کل کل کردنو تو تلویزون و مردم رواج داد. حاضر جوابی و گاها بی احترامی . اما درباره شخصیتش قضاوت نمیکنم.فرهنگ ما اصالت ما ایرانی ها بالتر از این چیزا بوده کاش فکری به برگردونندن فرهنگ اصیل ایرانی بکنیم. پندار نیک گفتار نیک کردار نیک . دین وژدان آدمه . نه مهر سوخته رو پیشونی . دین دوست داشتن مردمه اینکه به هم خوبی کنند و همو قضاوت نکنن قضاوت به عهده اون بالایی هست. دین یعنی ذهن پاک که نتیجش تو اعمال ادم نمود میکنه.

  31. باران می گوید

    خانوم توانگرواقعاتوانگرهستی دست مریزادالحق والانصاف دست مریزاد
    توانگرهستی من همه متنهای شمارودرموردآزاده خوندم
    دستتون دردنکنه که ازتوانگری خودتون درکوبیدن شخصیت افراداستفاده کردین
    خانوم محترم من به شخصه ازشماتشکرمیکنم که هدفت امربه معروف بوده بهترنبودواسه امربه معروف زنگی ایمیلی پیامی به خودآزاده میفرستادی وخصوصی ودوستانه باهاش حرف میزدی
    قدرت قلم خوبی داری اماخواهرمن خوب ازش استفاده کن

    1. بردیا می گوید

      این مینا من یاد دوست دختر دوران نوجوانی ام‌میندازه چادری بود‌و اهل مسجد و نماز نمیدونی تو تخت چه اتیشی با چادرمیسوزوند هرچی عشقی زیر چادر مشکیه

  32. باران می گوید

    درضمن ساراجان اینقدطلاق گرفتنشوبه سرش نکوب.طلاق تلخ ترین واقعه زندگیه.پس سرکوفت زدن نداره
    شایدماهایی که الان خوش وخرم زندگی میکنیم درآنیده دچارمشکل شدیم پس شماتت نکن.ازینکه میگی آزاده عاشقانه مینویسه
    تاجربش نکنی نمیفهمی که چرامینویسه
    خوشی هاوناخوشی های زندگی میتونه انسان روشاعرعاشق ویادیوانه کنه
    مینویسه شاید چون اون هم دلش میخواست یه زندگی شادوعاشقانه باهمسرش داشته باشه اماتقدیریاتدبیربراش اینطوررقم زد
    بعدطلاق بعدجدایی وبهم خوردن یه زندگی خاطرات خوب ویاحتی بدش مدام ذهنودرگیرمیکنه احساس رو
    امیدوارم هیچوقت برای هیچ کس پیش نیاد

  33. هانیه می گوید

    الهی بمیرم بر این همه عقده که تو وجودته…چه جوری زندگی میکنی تو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  34. معصومه می گوید

    دوستان گلم صلوات بفرستید.
    اتفاقی که باید می افتاد، افتاد. اونی که خوار و خفیف شد آزاده نامداری نبود………..
    شنونده باید عاقل باشه.
    در ضمن یک زن باید خیلی زجر کشیده باشه که حاضر به طلاق بشه. تمام

  35. amin می گوید

    اگر با متن فوق موافق باشیم صدا وسیما مقصر است ، نه نامداری.
    در خصوص شکستن سکوت طلاق هم شاید نکته ها یی باشد که ما از آن بی خبریم.

  36. سارا می گوید

    حالم از این متن بهم خورد. چند خطشو بیشتر نتونستم بخونم. این حرفهای خاله زنکی چیه؟ خجالت بکشین. خودتون هزارتا گند می زنین ولی نوبت به دیگران که می رسه میشین قدیس. شرم آوره

  37. آزرده خاطر می گوید

    واقعا خجالت آوره براتون متاسفم انقد فضولی در زندگی مردم میکنید و سرک میکشید به زندگی خصوصی مردم!!! لابد اسم خودتون هم مسلمون میزارید؟؟!!!تا کی میخواید با پخش تصاویر و وقایع خصوصی زندگی مردم مخاطب جذب کنید؟!!!

    1. پریسا می گوید

      سلام من هم موافقم یعنی چی؟چرا تو زندگی مردم تجسس میکنید چرا آبروشو میبرید؟هرکسی خودش میدونه چ جوری بگرده؟حضرت علی فرموده دنبال عیب های خودت باش اینطوری دیگه حتی فرصت نمی کنی عیب دیگرانو ببینی.

  38. آزرده خاطر می گوید

    خداهم چادررنگی رو حرام یا مکروه ندونسته متاسفم براتون

    1. آزرده خاطر می گوید

      اینم جا انداختم محض اطلاعتون در اسلام رنگ مشکی مکروه است

  39. مهمان می گوید

    وااااااای،واقعاً که
    خیلی متاسفم برای نویسنده. “دوران سرخوردگی”؟؟؟؟؟ آخه خداوکیلی شماها خواهر و مادر محترمه نداری؟؟؟زندگی، طلاق، حجاب، لاک و آرایش و چادر رنگی و ….. به من و تو چه ربطی داره آخه؟ البته تو هم که گناهی نداری، بالاخره تو این بازار بد جمهوری اسلامی، تو هم باید یه نونی بخوری دیگه. ولی تو رو جون عزیزت مثبت بنویس تا راحت تر نون بخوری

  40. محمد می گوید

    واقعا متاسفم براتون… به شماها چه ربطی داره اون چطور لباس می پوشه …. اینا همش زیر سر اون پسره دختر نما فرزاد حسنی که میخواد نامداری خراب کنه….

  41. سجاد می گوید

    این همه حمله دلیلش چی میتونی باشه ؟؟؟ خصومت شخصی داری باهاش ؟دوسته فرزادی ؟؟ یه دفعه بگو ازاده نامداری شیطان هستش و خودتم نعوذ بالله پیامبر و امام معصوم . .واقعا خجالت اور .متاسفم برات

  42. samira می گوید

    دوستان هرکی با نظر من موافقه بگه .؟من میگم هرچی سرمون میاد از این قضاوتهایی هست که برا هم داریم و بیخبر از کارمای سنگینی که برا ی ما میاره . غیبت دروغ قضاوت نادرست . نمیخوام اسلامیش کنم چون اصلا پایه همه دینها هست و البته صدای وژدان
    اینقدر همو قضاوت نکنیم نکنیم کارمای سنگین داره . به جای فکر کردن به زندگی و کارهای دیگران به درست و به هنجار بودن خودمو فکر کنیم. دزدی فقط عملی نیست فکری هم هست .

    1. مهدی می گوید

      بیچاره کجا بی حجاب بود الان !!!!!!!!!!
      یعنی چی؟؟
      اگرم بود به من و شما چه

  43. سعید می گوید

    فضولی مگه . به شما چه ربطی داره که تو زندگی مردم دخالت میکنی .

  44. مهسا می گوید

    آخه آدم اینقدر عقده ای میشه که مجری به این دوست داشتنی ای رو به این فضاحت نقد کنه. شما که این همه ادعا داری و از همه چیزه خانوم نامداری ایراد میگیری، به نظرت خدا خوشش میاد دل یه آدم که نه این همه آدم رو بشکونی. واقعا خجالت داره که با آبروی مردم بازی میکنی.

  45. بختیار می گوید

    منم بانظرسمیراموافقم دوستان چرامااینقدزوددرباره دیگران قضاوت میکنیم؟ بابا اینم آدمه کاربدی که نکرده. درضمن زندگی شخصی دیگران به خودشون مربوطه…ای وای برما..

  46. مهر می گوید

    خجالت بکشید… به زودی خدا بینتون قضاوت خواهد کرد… اونوقت می بینیم که این خانوم با شخصیت پیش خدا عزیزتره یا شما آدمهای پر ادعا

  47. عدالت کجاست می گوید

    سلام واقعا برات متاسفم این چیزایی که نوشتی برا من هم که چادری هستم فقط به حالت تاسف خوردم همه هزارتا کثافت کاری میکنن شما سخنی ندارید خدایی چه چیزای بی معنی نوشته یه طوری خط قرمز کشیده بودی که گفتم خانم نامداری چه کرده واقعا خجالت اور است مگه ممکنه تمام وقت چادر سر کنی یعنی بنده خدا حالا که گفته چادری ام دیگه قتل کرده اگر احیانا سر نکرد در یه مهمانی خصوصی .اگه کار درستید برید جاهای دیگه رو درست کنید حالمونو به هم زدید با حرفای چرتتون

  48. عدالت کجاست می گوید

    راستی یه طوری نوشتید طلاقشونو رسانه ای کرده انگار مثلا طلاق شما رو رسانه ای کرده زندگی خودشونه اینجوری صلاح دونستن.چقدر شما ادعاتون میشه واقعا حالمون به هم خورد اگه میشه چندتا عکس از خودتون تو مهمونی و …. بزارید برام سوال شده شما چطور میگردید احتمالا نقاب میزنید

  49. مهدی می گوید

    هر کسی هر جوری دوس داره میگرده به من و شما چه که بخوایم کسیو بکوبیم

  50. آرزو می گوید

    ,واقعا شرم آوره باید خجالت بکشید با آبروی مردم بازی میکنید همه خانم نامداری را میشناسند و متانت و حجاب و وقار این خانم با چند خط نا حق و چند عکس خصوصی زیر سوال نخواهد رفت اما تاسف برای هیزم کش بدبخت. لطفا به جای آبرو ریزی مردم به کارهای مهمتر بپردازیم و باعث بهبود جامعه باشید نه عامل ویران کردن. خانم نامداری با این حرفها هرگز از علاقه مردم به شما کم نخواهد شد .

  51. نادیا می گوید

    این ارایش کجاش غلیظه یا این عکسایی که خانم نامداری گذاشتن کدومش بی حجابه اگه به اینا میگین بی حجابی عکسای بازیگرامونم ببینین بد نیست در ضمن دلش میخاد چادر رنگی بپوشه به ماها چه ربطی داره دلش میخاد پستای عاشقانه بذاره به کسی چه

  52. شکوفه می گوید

    وقتی حجاب آزاده نامداری رو با حجاب و آرایش بقیه بازیگرا ومجریا مقایسه کنید متوجه میشید که چقدره..آزاده داره سعی میکنه دین رو از افراط و تفریط دور کنه و من کاملا باهاش موافقم..نه شمایی که چادر چادر میکنی دینت درسته نه اونیکه ساپورت میپوشه میاد بیرون!! اسلام دین میانه رو انقدر با این کارا خرابش نکنید..بسه انقدر ما جوونارو از دین زده نکنید..توی همون دین اسلامم گفته تو زندگیه بقیه تجسس نکنید!! متاسفم واقعا

  53. بنده خدا می گوید

    فرق شما با داعش و طالبان اینست که اسلحه در اختیارتون نیست. . کاش اسم خودتان را مسلمان نمیگذاشتید.

  54. لیلا می گوید

    سلام

    ریختن آبروی دیگران در هیچ شرایطی جایز نیست.دوست عزیز مطلبتون رو خوندم و خیلی ناراحت شدم چرا که بازی با آبروی دیگران رو اصلا نمی پسندم.خواهش می کنم این مطلب رو حذف کنید و قضاوت بی جا نکنید.فردای قیامت رو به یاد داشته باشید که هر کس ذره ای در حق دیگران بد کند به مجازات اعمالش خواهد رسید.خانم نامداری خودش میداند و خدای خودش.هر کسی در دنیا و آخرت نتیجه اعمالش را خواهد دید نیازی به اینهمه توهین و جنجال نیست.گناه شما از او هم بیشتر است اگر کمی پایین تر از مطلبی که نوشته اید پاسخ های مردم و متاسفانه فحاشی ها و هتاکی هایی را بخوانید که عاملش شما هستید…بله شما!
    یادتان باشد که گناه ریختن آبروی دیگران کمتر از انتشار عکس بی حجاب نیست که حتی بیشتر است.امید که این مطلب و چنین مطالبی از سایتهای ما حذف شوند و حرمت همه انسانها حفظ شود.

  55. رفیق می گوید

    کار درست همینه
    پشت دوربین خودت باش
    جلو دوربین طوری باش که میخوان

  56. زهرا می گوید

    واقعا متاسفم ریختن ابروی مردم از قتل نفس بدتره.مواظب صحبت هاتون باشید

  57. حامد می گوید

    واقعا این نوشته نشانگر یه تخریب جهت دار و کاملا مسخره است!این همه تهمت و غیبت و…!!!اینو دین گفته??

  58. سام می گوید

    از فرزاد حسنی هرچی بگین برمیاد

  59. ف.ج می گوید

    واقعا خجالت آوره!مگه چیکار کرده زنا کرده آخه نمیدونم لاکشو ازکجا دیدن؟حجابشم عالیه عاشقشم امیدوارم موفق باشه هرجا وهرجوری که هست چشم حسوداشم کور شه ایشالا اگرم صلاحش هست با فرزاد آشتی کنه چون جفتشون ماهن

  60. شهرزاد می گوید

    میخوام بپرسم از شما ها .. حالا این دختره معصوم رنگ چادرش عوض شد گناه کرد.؟؟ والله مهناز افشار با مرد متاهل رفاقت کرد و شرط ازدواجش طلاق همسر اول اون مرده بود کسی نگفت آخ آخ ………………….ولی برا این بنده خدا یه دفعه همه جوگیر شدن

  61. میلاد می گوید

    این وصله هابه خانم نامداری نمیچسبه براش حاشیه نسازین

  62. نسرين می گوید

    با فرزاد حسنی زدوبند کرده بودی که ازاده راخراب کنی ولی بااین حرفای احمقانه خودتا خراب کردی.

  63. بردیا می گوید

    ۹۰ درصد مردم حجاب رو قبول ندارن. فقط ۱۰ درصد عقب مونده ها هنوز چادر سرشونه.

    1. مهدیار می گوید

      عقب مونده خودتی بردیا به چادر خانم فاطمه زهرا توهین نکن بی دین . اگه اینطوریه ۱۰۰ درصد …. و…..بوووووق ها هم بد حجاب هستن . خوبه همه رو به یه چوب ادم بزنه

      1. مرضیه می گوید

        متعجم!!!!!!متعجب از نوشتار بی انصافانه ی نویسنده،اتفاقا ایشون خیلی هم متین و با وقار بودن، این عکسها برعکس نظر نویسنده نشون میده که خانم نامداری علاوه بر محیط کارش که ایجاب میکنه رسمی تر و پوشیده تر باشن، در محافل دوستانه و خصوصی هم پوشیده، و با وقارن، قرار نیست احکام اسلام با متر و مقیاس شخصی آدمها سنجیده بشه، همینکه حجابشون کاملا شرعی و مطابق با عرفه بسیار زیبا ست و برازنده ی یک خانم محجبه، و از قضا عطر یاس خانم فاطمه زهرا با ملاحت حجاب ایشون بخوبی قابل استشمامه،
        اونوقت میگیم مرگ بر داعش و القاعده و فرقه های انحرافی متعصب گونه!!!بیخبر از جامعه ی به اصطلاح شیعه ی خودمونیم که مومن به خواهر مومن خودش انگ نفاق و دورویی میزنه!!!خانم نویسنده قضاوت کنید که آیا حمله ی حریم شکن شما به خواهر مومن دینی تون هم بوی عطر یاس خانم فاطمه زهرا رو میده؟؟!!

    2. مائده می گوید

      خیلی احمقی

  64. خبرنگار می گوید

    واقعا حرصم گرفت از این مطلب، چقد شما کوتاه فکر و کج اندیش هستید، خواستم بعد خوندن مطلب اعتراضمو بگم اما دیدم دوستان دیگه خیلی خوب شمارا نقد کردند، چون مردم ایران فهیم اند و می دانند چه کسانی اهل ظاهر سازی هستند، اصولا آدمهایی که ظاهر سازی می کنند دل نشین نیستند.
    خانم آزاده نامداری واقعا بی حاشیه هستند. ظاهر و باطنشون یکی است، ایشون با چادر پوشیدنشون به رسانه ملی به مردم احترام می گذارند و قصدشون نشون دادن یک زن ایرانی با تمام خصوصیات است، نشاط، سرزندگی، حجاب، اجتماعی بودن وروابط عمومی بالا و باسواد بودن خصوصیاتی است که هر زن ایرانی باید دارا باشد.
    ما افتخار می کنیم زن ایرانی هستیم چون نه مانند عرب های افراط گر حبس در خانه ایم و نه مانند غربی ها بی بند بار ، ما زنان ایرانی اهل اعتدالیم، ما برای دنیا حرف های زیادی برای گفتن داریم و می بینید آنقدر مهم هستیم که غرب برای براندازی کشورمان ما را نشانه گرفته است.
    پوشیدن چادر رنگی شاید در عرف هضم نشده باشد اما هیچ مشکل شرعی ندارد، زنان ایرانی در قدیم چادر رنگی سر می کرند و چادر مشکی به شکل امروز رایج نبود.
    ایشون هیچوقت آرایش غلیظ نداشتند، من بارها ایشون رو در حاشیه جشنواره های مختلف در شهرهای مختلف دیدیم و آخرین بار هم در جشنواره فیلم کودک اصفهان که مانند همیشه نمونه یک زن باوقار ایرانی بودند.
    قرار نیست ایشون همیشه به خاطر مردم از خودشون بگذرند، ایشون تا یک مدت با همسرشون زندگی کردند و مطمنا ازدواج نکردند که طلاق بگیرند ، مثل همه ما که در ابتدای زندگی آرزوها و رویاهای بسیاری داریم اما بعد از اینکه وارد زندگی می شویم تازه می فهمیم زندگی یعنی چی، به قول قدیمی ها ازدواج هندوانه در بستس، خوب بعضی ها آستانه تحملشون بالاست بعضی ها نه، این دلیل نمیشه که شخصیت ایشون رو تخریب کنیم.
    حس کردم نویسنده این مطلب به آقای فرزاد حسنی علاقمند هستند و یه جورایی از طلاق ایشون ناراحتند خواستند که با تخریب شخصیت خانم نامداری، ناراحتی خودشون رو التیام بدند.
    من و همه مخاطبان فهیم این مطلب برای خانم نامداری و آقای فرزاد حسنی آرزوی موفقیت داریم.
    انتهای پیام/

  65. سارا می گوید

    همین حرفارومیزنن که مردم ازدین زده شدن کدوم یکی ازاین عکسابی حجابه من خودم چادریم چادررنگی خیلیم قشنگه همش نبایدسیاه باشه حجاب کامل باشه چه ایرادی داره اگه رنگ مشکل بودتومکه همه سفیدنمیپوشیدن بعدن زندگی خصوصی مردم به ماچه ربطی داره نشهوروغیرمشهورم نداره حدتون وحفظ کنیدافراط تفریط جفتش وحشتناکه الان اکثریت جامعه مادچارش شدن یاازاین ورافتادن یااون ور.

  66. مریم می گوید

    دماغتون رو از زندگی مردم بکشید بیرون

  67. بی طرف می گوید

    من تازه دیروز برای اولین بار قسمتی از برنامه سال تحویل ۹۳ حسنی و نامداری رو در آپارات دیدم. عنوان فیلم هم خیلی با مسما بود!
    علت جدایی فرزاد حسنی و آزاده نامداری. توی این فیلم اهانت نشون میده که این تازه داماد چجوری جلوی رسانه ملی خانواده همسرش رو به استهزا می گیره. خیلی دلم برای خانم نامداری سوخت.
    البته بیشتر از همه از این تعجب کردم که خانم نامداری با وجود آشنایی قبلی که در فضای کاری داشتند، چطور به پیشنهاد ایشون جواب مثبت داده اند.
    بر خلاف نوشته پر از دروغ بالا، همه می دونند که انتخاب آقای حسن خمینی هم کار آقای فرزاد حسنی بوده. ایشون همیشه از امام خمینی به عنوان عشقشون اسم می برند ولی کاش کمی از اخلاقیات امام خمینی هم یاد می گرفتند.
    در آخر هم توصیه ام برای خودم و همه کسانی که در خطر پرحرفی هستند توجه به این حدیث علوی است:
    هر که کلامش زیاد شود. اشتباهاتش زیاد می‌شود و هر کس خطایش زیاد شود، شرم و حیایش کم می‌شود و آنکه حیایش کم شود، ورع و پرهیزگاری‌اش کم شود، و هر کسی خداترسی‌اش کم شود، قلبش می‌میرد و آنکه قلبش مُرد، در آتش افکنده شود.

  68. سحر می گوید

    یه نگاه به عکس بازیگرای سینما بندازید ایشون خیلی هم حجابشون خوبه ..چون قبلا چادری بودن الان اینطوری نقدش میکنید؟؟؟بعدشم اون کسی که عکسای خصوصی ایشون رو گذاشته تو فضای مجازی اشتباه کرده همه ما تو مهمونی هاای خصوصیمون عکسای …..میگیریم به کسی هم ربطی نداره

  69. یلدا می گوید

    همه ادما یه سری عکس شخصی دارن.. اسمشم روشه شخ-صی
    حالا یه سری ادم بی شخصیت عکسارو پخش می کنه دلیل بر بدی اون بیچاره ها نیست
    درضمن اگه بازیگرای خودمونو نگاه کنیم بد نیست.. حجاب اونا تازه میشه بی حجابی ازاده نامداری..
    اینقدر تهمت نزنیم… یادمون باشه ما هم توی گوشی… توی کامپیوتر.. تو سی دی.. فیلم.. هرجایی حتی فلش و مموری عکس شخصی داریم… همه عکسای شخصی باحجاب نیستن…

  70. سعیده می گوید

    گفتنی ها رو دوستان گفتن.اون از منصوره صامتی اینم از سارا توانگر.۹۵ درصد مردم اینا رو نمیشناختن بعد از اینکه در مورد خانم نامداری مطلب نوشتن ۴نفر شناختنشون مطمین باشید خانم نامداری دلش نمیخواسته طلاق بگیره ما که تو زندگیشون نبودیم حتما شرایطشون طوری بوده که به نظرشون راه حل خوبی رو دارن انتخاب میکنن پس فضولی موقوف .خانم نامداری میتونست از اول چادر نپوشه مگه تمام مجری ها چادری هستن.تا ده سال اینده هم هیچ مجری زنی به اندازه خانم نامداری دوست داشتنی نمیشن .هرچقدر هم در موردش مطلب وبیانیه بنویسن

  71. سحر می گوید

    جالبه واقعا
    تو این جامعه با چه چیزایی می شه یه زن رو خراب کرد
    با چادری که روی شونه افتاده
    با مانتو شلوار و جایی بدون چادر بودن و البته از پشت که معلوم نباشه واقعا خود طرف هست یا نه…. گیریم که خوده طرف باشه که کاملا هم معمولی بوده
    با کمی آرایش بیشتر
    با لاک ناخن که دیگه واقعا جنایته
    با عکسهای خصوصی طرف
    خاک بر سرتون که به جای پیشرفت تو زندگی خودتون مغرضانه قصد خراب کردن یکیو دارین
    من نه اصلا طرفدار این خانومم نه خیلی برام شخص مهمیه ولی این طرز خراب کردن زنان مملکت دیگه خیلی قدیمی شده ابله
    این کارارو مثلا ۱۰ سال پیش می کردی خوب جواب میداد …. برو دنبال دلایل قانع کننده تر ……بیچاره ها حق دارن از این مملکت برن ….. با این دشمنان ابله آدم اصلا نمیدونه چیکار بکنه

  72. حافظ می گوید

    چادر سرش میکنه به خودش ربط داره. لاک میزنه به خودش ربط داره. جوراب نپوشیده به خودش ربط داره.آخه مگه از تو نظر میخواد؟خییییییییییلی فضولید

  73. no name می گوید

    معلوم نیس ازکی چندگرفتی که این مزخرفاتوگذاشتی..همه چیزبه چادرنیس..حجاب ایشون بدون چادر زننده نیس مانندسایربازیگران

    1. joonoob می گوید

      از فرزادودماغ لانه زنبوریش ، عسل گرفته…….

  74. بختیار می گوید

    تقریبابیشترنظرات نشون میده مردم فهیم هستن وخوب میفهمن کی خوبه کی بده..شمانویسنده ی تقریبا محترم بروخودتو اصلاح کن. ببین چقدعقده تودلته که باخراب کردن شخصیت دیگران میخوای جبرانش کنی.خداتوروشفابده.بقول خواجه شیراز«عیب رندان مکن ای زاهدپاکیزه سرشت..که گناه دگری برتونخواهندنوشت..من اگرنیکم اگربدتوبروخودراباش..هرکسی آن درود عاقبت کارکه کشت.»

  75. عباس می گوید

    برو بمیر نویسنده قلم فروش.

  76. شقایق می گوید

    دوستان به نکات خوبی اشاره کردن چند مورد کوچیک میمونه با اجازه میگم من به این خانوم کاری ندارما ولییییییییی کجای اسلام گفته چادر غیر رنگ مشکی حرمت چادرو رو زیر سوال میبره؟ اولا در اسلام پوشیدن رنگ مشکی مکروه هستش حتی پوشیدن کفش مشکی چه برسه چادر این چیزه ماها باب کردیم رو این کاملا فکر کنین که من حتی روحانیایی دیدم که کفش زرد پاشون بوده پس بخاطر رنگ چادر این بازیا رو در نیارید بعدش بیرون اومدن مچ پا به پایین گناه حساب نماید و تو قرآنم قید شده که خدا گفته دست و پا از مچ به پایین اگر پوشیده نباشه مشکلی نیست بعدش این عکس نوشتین ارایش غلیظ داره من فکر کردم طرف خودشو مثل دافا ارایش کرده بعدش شما همه چادریا رو در همههههههههههههههه موارد چادری میبینید نمیشه بردارن برای چند لحظه؟ بیخیال بابا شور همه چیزو در اوردین میگن شاه میبخشه وزیرش نمیبخشه مثل شماهاس با خدا خدا راحت میگیره شماها میخواین سخت ترش کنین به چادریا توهین نباشه ولی دلیل نمیشه کسی چادر نمیذاره حجابشم کامل نباشه

  77. محمد می گوید

    ما خودمون بیگناهیم که میایم در مورد دیگران حکم صادر میکنیم؟

  78. نغمه می گوید

    خیلی بی شعورید که تو مسایل خصوصی مردم اینطوری کنکاش میکنید.

  79. تنها می گوید

    فضولی تو زندگی مردم موقوف؛سیاهنمایی موقوف.

  80. هلن می گوید

    با این سایت مسخره زشته به خدا اه اه دلم واسه ازاده نامداری میسوزه

  81. star می گوید

    آخه کجای قرآن و دین و …. گفته چادر رنگی ممنوعه؟؟؟؟
    کی گفته چادری ها باید اخمو باشند و تیره بپوشن؟

  82. رویا می گوید

    واقعا تاسف باره که قلم به دست چنین افراد سخیف و جاهلی میوفته! ایکاش یاد بگیریم جای قضاوت دیگران و دخالت در زندگی خصوصیشون، اندکی در حال و احوال خودمون تامل کنیم. اگر این وقتی که برای دخالت در زندگی دیگران صرف می کنیم رو صرف تفکر در مورد ضعف ها و کردار خودمون می کردیم الان این وضعمون نبود. نویسنده عزیز، کسی رو به خاطر اشتباه دیگران مجازات نمی کنند. هرکس به تنهایی به قبر میره و مسئول اعمال خودشه. اما قضاوت مسئولیت سنگینی داره. شما که از قرار خیلی ادعای اسلام داری چطور به خودت اجازه میدی انقدر راحت در مورد بنده های خدا قضاوت کنی؟ شما از کجا میدونی در حساب کتاب خدا کی چه جایگاهی داره که اینطور به قضاوت دیگران نشستی؟ اگر واقعا به خدا ایمان داری، قضاوت رو دست خودش بسپر و انقدر جای خدا نشین! واقعا متاسفم!

  83. نرگس می گوید

    آخه مردک بی انصاف و بی شعور چرا با آبرو و شخصیت یک دختر بازی میکنی؟کاملا مشخصه این متن رو مغرضانه نوشتی. چقدر بابت این متنت پول گرفتی. من خودم چادری هستم ولی بالاخره یک وقتایی پیش میاد که نمیشه جادر داشت.پس من منافقم؟یااینکه من دل ندارم که بخوام یک خورده آرایش کنم. تواین چند تا عکسی که از خانوم آزاده گذاشتی ما عکس غیر موجهی ندیدیم! بهتره به جای سرک کشیدن تو حریم خصوصی مردم و بهانه های بنی اسراییلی گرفتن یک خورده منصفانه درمورد شخصیت و آبروی مردم نظر بدی آقای صاااااحب نظر!!!!!

  84. آراد می گوید

    واقعا برای این نویسنده متاسفم خانوم نامداری خیلیم دخترنجیب وباوقاری توی همه عکس هاشم باحجاب بود درضمن این نویسنده اگرخیلی حجاب براش مهم بره یکم ازبی بندوباری وبی حجابی بازیگرانتقادکنه

  85. سید کیارش می گوید

    متاسفم برای طرز فکرت به شما چ مربوط تو حواست به کار خودت باشه روز قیامت قرار نیست من و تو حکم صادر کنیم چرا با آبروی مردم بازی میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟

  86. بانو می گوید

    دین دار بودن و دین دار ماندن یه ظرفتهایی داره که تاخلوص واقعی نداشته باشی خودش میشود “ضد دین”

  87. عباس می گوید

    واقعا برای فرهنگ پایین شما هموطن عزیز متاسفم واقعا زدگی مردم به شما چه ربطی داره؟
    خداوکیلی یکی در مورد خواهرت ایجور حرف بزنه چه حالی میشی؟
    همه عکساشم عالی بودن و هیچکدومم مورد نداشت خیلیم متین و با وقار بود و بهتر از بعضی ها

  88. فرشته می گوید

    خانم توانگر حیف سید که تویی. میخواستی معروف بشی که شدی.بابا خجالت بکش. آخه به تو چه که همیشه چادر میپوشه یا نه. اصلا دلش میخواد عکسای شخصیشو بذاره تو فیسبوک .شما فضول مردمی آیا؟ با تفکیک جنسیتی مخالفه.به شما ربطی داره؟ امثال شما با افراطی بازی هاتون ریشه دین رو سوزوندین. چرا میخوای معروف بشی با آبروی مردم بازی میکنیِ؟ منم چادر میپوشم ولی نمیخوام امثال تو بخوان به اصطلاح حرمت چادر منو حفظ کنن. والا من لاک میزنم ءآرایش میکنمءبدون چادر عکس میگیرمءهمه لباس رنگ روشن هم میپوشم. شما میخوای با چادرت خودتو افسرده کنی به ما چه آخه. حالم از آدمای تندرو بهم میخوره

  89. شادی می گوید

    وقتی که نظرای هم وطنامو خوندم واقعا خوشحال شدم … خوشحال به این دلیل که چقد عاقلانه نظر میدنو ببه این چرتو پرتایی که از ذهن یه ادم بیشعور تراوش کرده اهمیتی نمیدن

  90. fariba می گوید

    ینی چی یکی هم ک سرش ب تنش میارزه با این حرفا میخوایین خراب کنید ..مسخره ها این عکسا مگه چین حالا

  91. fariba می گوید

    اصلا حیف ازاده نامداری ک ی مدت زن اون فرزاد حسنی بود انقد ازش بدم میاد

  92. سید می گوید

    این خانم سید سارا توانگر یه بیمار روانیه و دیگر آزاری داره باید حتما خودشو به به روانکاو معرفی کنه اصلا چطور همچین آدم ارتجاعی و روان پریشی تو یه سایت رسمی این مملکت مشغول به کاره؟؟؟؟

  93. zahra می گوید

    خیلی وقیحی خانم توانگر، خجالت نمیکشی؟

  94. اناهیتا می گوید

    نمی خوام مثل بعضی دوستان یا از این ور بوم بیافتم یا اون ور
    از یک جهت گه نگاه می کنم حرف خانم توانگر درسته. ازاده نامداری در جایگاه یک دختر چادری با اعتقادات مذهبی ایستاده و شهرتش رو مدیون همین پوشش و اعتقاداتشه، پس بهتره که بیشتر از این حواسش رو به اعمالش جمع کنه… تا از یک الگوی مذهبی به یک الگوی مذهبی نما تغییر هویت نده. من خودم به عنوان یک مخاطب دوست دارم بتونم به الگوم اعتماد کنم. و صد البته که چنین رفتارهای متناقضی اعتماد ادم رو نسبت به طرف مقابلش مخدوش می کنه. و بیشتر تبلیغ منفی به حساب میاد تا مثبت! هرچند خدا رو شاکرم که نه این خانم نه هیچ خانوم رسانه ای دیگری تا حالا الگوی من نبوده و نخواهد شد! روی سخنم بیشتر در مورد اون افراد کم سن و ساله که دوس دارن الگوشون رو از میان چهره ها انتخاب کنن.
    از طرف دیگه حق رو به خانم نامداری هم می دم. این خانم هم یک انسانه با خطاها و لغزشهای انسانی! تعهد نامه ی کتبی که امضا نکرده! معصوم هم نیست… درست نیست به خاطر اشتباهاتی که داره اینطوری کوبونده بشه. قبل از امر به معروف و نهی از منکر باید آدابش رو یاد بگیریم! از طرف دیگه قبول دارم اینم درست نیست که چنین عکسهایی رو تو فضای مجازی پخش کنه، آدم احساس دورویی می کنه. ولی خب اینم درست نیست که اینطور باهاش برخورد شه. اونم واسه خودش یه چهره است و در مقابل نهی از منکر با این لحن، مطمئنا گارد می گیره و از خودش واکنش نشون می ده.
    بعضی وقتها نهی از منکر اون هم با این لحن به جای اینکه نتیجه ی مثبت داشته باشه بیشتر موجب کدورت و نفاق میشه
    خوبه که تو هرچیزی اعتدال رو رعایت کنیم و بجای بحث و دعوای الکی که نتیجه ای هم به دنبال نخواهد داشت، برای هدایت همگان دعا کنیم…

  95. یاسی می گوید

    قصد قضاوت ندارم چون معتقدم رفتار هرکس به خود شخص مربوطه و همه ما حسابرسی به نام خدا داریم پس لطفا به حریم خصوصی همدیگه کاری نداشته باشیم و بدونیم که افشا کردن عیوب دیگران از بدترین گناهانه….پس حجاب و پوشش درست و نادرست بقیه به ما ارتباطی نداره دوست عزیز…..

  96. یاسی می گوید

    دوست عزیز اینو هم بدونین که در اسلام رنگ مشکی مکروه است نه رنگهایی امثال بنفش و قهوه ای….

  97. مطهره می گوید

    واقعا براتون متاسفم که با ابروی مردم بازی می کنید اونم با ابروی یک زن از انسانیت به دوره شما هم یک زن هستید

  98. مطهره می گوید

    چرا درمورد حجاب بازیگران که هر روز هم داره بدتر میشه نظرنمی دید چرا اونا رو زیر سوال نمی برید وضع اونارو نمی بینید .
    خانوم نامداری خیلی زن باوقار ومتینی هستن بجای اینکه این بنده خدا را زیر سوال ببرین برید از بازیگرای بی حجاب که کم هم نیستن انتقاد کنید

  99. احمد می گوید

    خداروشکر. همش خواستم یه چیزی به این نویسنده بی شعور بگم. خداروشکر همرو دیگران گفته بودن. آخه آدم بخواد کسی رو خداب کنه دیگه اینقدر واضح خراب نمیکنه که عزیزم.

  100. پرستو می گوید

    اولا که کاملا مشخص نیست. در ثانی اصلا درست باشه عکسا. بازم بنده خدا مانتو شلوار پوشیده روسریشم که کاملا جلو هست موهاش پوشیدس.
    کاملا مشخصه خصومت شخصی دارین وگرنه این همه بازیگر که بدترین عکساشون لو رفته! این بنده خدا هیچ جا بی حجاب نیس.
    من کلا از این مجری خوشم نمیاد. ولی این نظر شخصی منه. دلیل نمیشه چون ازش بدم میاد به شخصیتش توهین کنم. بنده خدا همه جا حجابشو حفظ کرده