حسن رفتاری مالک پاساژ پالادیوم در زعفرانیه تهران +عکس

27

حسن رفتاری، صاحب مرکز خرید پالادیوم به نیویورک تایمز می‌گوید ما به آنچه مردم می‌خواهند انجام دهند، توجه می‌کنیم. آنها می‌توانند حین خرید کردن، پول خرج کنند، چیز بخرند و لذت ببرند. وی از خانواده‌یی است که مشهور به داشتن رستوران‌های چلوکبابی است. وی قبلا مجتمع‌ های آپارتمانی مجلل می‌ساخت. او مصرانه می‌گوید مرکز خرید وی ۱۰۰درصد خصوصی است. وی اکنون ۲۵۰ فروشگاه این مرکز خرید را یکی‌یکی می‌فروشد. او گفت ما ۱۰۰۰ پارکینگ داریم و تنها اشتباهم این بود که پارکینگ بیشتری نساختم.

ثروت حسن رفتاری پاساژ پالادیوم زعفرانیه بیوگرافی حسن رفتاری بیوگرافی ثروتمندان ایران

حسن رفتاری یکی از مدیران موفق ایرانی است که با ساخت و راه اندازی و بهره برداری مرکز خرید تجاری پالادیوم توانمندی خود را در زمینه مدیریت به اثبات رسانده است .

او در  با ره اهداف راه اندازی پالادیوم به مجله موفقیت  گفت :

جامعه صنعتی  باعث افسردگی آدم ها می شود  در حالی که مثلا در ترکیه یا دبی  وقتی افراد  به مراکز خرید  وارد می شوند  اول از همه حال خوبی پیدا می کنند  و به طور خود جوش تشویق می شوند  که از مرکز خرید کنند . درواقع ما هم  سعی کردیم  این حال خوب   را  در پالادیوم  و بر طبق مقررات کشور پیاده  کنیم  . برای مثال  از نظر مواد مواد غذایی انواع و اقسام  غذاها  را اینجا مهیا کردیم . علاوه بر این مجموعه  ورزشی  خوب داریم  که دارای سالن های ورزشی  گروهی برای خانم هاست  و می تواند در طول روز  به ۵۰۰  تا ۶۰۰ نفر  سرویس می دهد .

ثروت حسن رفتاری پاساژ پالادیوم زعفرانیه بیوگرافی حسن رفتاری بیوگرافی ثروتمندان ایران

البته به دنبال این هستیم  که بتوانیم  امکان پاتیناژ و اسکی روی یخ  را هم فراهم کنیم .حتی در این مجموعه کمبود سالن تئاتر  و کنسرت  احساس می شود  و ما هم  تمام تلاش خود را می کنیم  که  در کنار خرید  حال خوب را  نیز  در این مجموعه به وجود بیاوریم .

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 27 )
  1. نیما می گوید

    این آقای رفتاری با اون آقای رفتاریِ مالکِ چلوکبابی های رفتاری نسبتی دارند ؟

    1. Yc می گوید

      بله ایشون صاحب اون چلوکبابی هام هستش ک یکیش تو میدون شاپوره چلوکباب رفتاری

  2. shaghayegh می گوید

    خیلی گرونه اجناسش ی میوه خوری پایه دار پرسیدیم۶۱میلیون اولش فک کردم ب ریاله بعد از خود فروشنده پرسیدیم گف تومنه فرار کردیم همون موقع

  3. رضا می گوید

    بقول خودش تنها اشتباهش این بوده که پارکینگ بیشتری نساخته . قیمت یک ساعت پارک کردن در پالادیوم به اندازه قیمت خون یک آدم است . به معنای واقعی … بازار ، اونم در روز روشن

  4. حسن می گوید

    یکساعت و نیم اونجا پارک کردم . ۱۰ هزار تومان از اینجانب دریافت شد . بدون اینکه نرخ پارکینگ در انظار عمومی باشه . متصدی مربوطه هم نرخ رو هرجور دوست داره محاسبه میکنه . بیخود نیست که بعضیها اینجوری پولدار میشن .

  5. رضا می گوید

    کدوم مدیر موفق؟؟؟؟؟؟ . آدمی که پرسنلش بابت هزینه پارک در پارکینگ پالادیوم در یک ساعت و نیم مبلغی بالغ بر ۱۰ هزار تومان میگیره ، اونم بدون اینکه نرخی رو درج کرده باشه . چطور میتونین مدعی بشین که موفق هست . این یه جور …. در روز روشن است . … کردن به این شکل که موفق بودن نمیخواد .

  6. جهان می گوید

    اگه حق و حقوق مردم رو رعایت کنن وجود چنین جاهای لوکسی بد هم نیست.
    یه عده که تواناییش رو دارن خرید میکنن
    جاهایی مثل پالادیوم نباشه که چیزی برای تهران نمیمونه

  7. میترا می گوید

    مدیر موفق؟؟؟ چطور امکان داره کسی رو که باعث تخریب فضای سبز و ایجاد ترافیک و ده ها مشکل دیگر شده رو مدیر موفق به حساب آورد؟ پالادیوم نمونه بارز تجاوز به حقوق شهروندی است. صد البته طبق قوانین احداث پاساژ در یه خیابان با عرض آسفالت کمتر از ۹ متر توجیه ندارد و اینکه چگونه این مجتمع ها ایجاد میشوند جای بسی تامل دارد. سرطان، ایجاد سرب و ترافیک و رفتار های نابهنجار اجتماعی مثل انبوه پیک های موتوری متخلف از آثار افراد سود جویی است که فقط به فکر مال اندوزی هستند و بدون توجه به قانون فقط تیرآهن جوش میدهند و درخت قطع می کنند.

    1. علی می گوید

      موافقم با نظر شما

      1. رضا می گوید

        روش ارتباط شخصی با ایشان چگونه است حضوری یا مجازی؟

  8. اكرم می گوید

    از نظر مدیریت و مشتری مداری بهترین پاساژًتهرانه.نظم پالادیوم رو در هیچ کجای ایران ندیدم.

  9. یلدا می گوید

    چه فایده مکان تجاری با این وسعت اما فقط ۴% مردم میتونن از این پاساژ خرید کنن…..

  10. سولماز می گوید

    با وحوز همه مشکلاتی که سر راهشون بوده و هست قطعا ساخته شدن و اداره چنین مالی با استانداردهای بالای جهانی تحسین برانگیزه….

  11. ali می گوید

    خیلی خوبه فقط بعضی از فروشگاهها درجه ۳ میباشد همچون lcwakiki چینی که در ترکیه ثبت شده که خود ترکها به ندرت از آن خرید میکنند.

  12. میلاد می گوید

    سلام. ممنون میشم لطف کنید تاریخ و شماره مجله نیویورک تایمزی که باهاش مصاحبه داشتن رو مشخص کنید.
    تا از صحت و سقم این مصاحبه مطمئن بشیم و بشه به منع اصلی و کامل مراجعه کرد.

    1. ملكي می گوید

      احسنت

  13. سید ابراهیم می گوید

    تنها مشکلش پارکینگ آن است

  14. امین می گوید

    چه فایده همه کارکنان آنجا با پارتی رفتن سرکار مردم قشر کم درآمد نمیتونن آنجا حتی کارکنن چه برسه بخوان خرید کنن

    1. مهسا می گوید

      به نظر من دقیقا قشر نیازمند اونجا کار میکنه مخصوصا داخال رستوران ها فقط داخل فروشگاه مجبورن تمیز بگردن لباس خوب بهشون میدن

  15. وحید می گوید

    به نظر من بهترین مدیر هستش خدا حفظش کنه به پرسنلش میرسه ونمیزاره حق کارگر خورده بشه ولی باز تو مجموعه هستن که جیب خودشون نگاه میکنن دور از چشم آقای رفتاری

  16. صادق می گوید

    سلام میخواستم با جناب رفتاری حضوری باهاشون صحبتی داشته باشم در رابطه با یک پروژه خاص میتونید کمکم کنید ممنون میشم

  17. رنجبر می گوید

    آقای رفتاری من ملکم رو به شما فروختم امروز از مخابرات زنگ زدن که مبلغ یک میلیون و سیصد بدهی داره که باید پرداخت کنم،در صورتی که من ملک رو با تلفن به شما دادم و متاسفانه فراموش کردم خطم رو قطع کنم حالا نمیدونم چطوری این هزینه تلفن رو پرداخت کنم

  18. فاطمه محمودخانی می گوید

    لطفا از خانمهای امور مشتریان یک نفر را بگذارید از تمام مشتریان که سن بالایی دارنند بپرسند نیاز دارند در خرید کردن کمک کنند واقعا گاهی هل دادن ترولی برای بعضی از آنها سخت میباشد آن زمان که در پالادیوم کار میکردم با اینکه من در قسمت نیری کار میکردم ولی می گفتم اگه دوست دارید کمک کنم بعضی قبول میکردم تا یه حدی کمک میکردم برمی گشتم و به بچه های مرچن می گفتم کمک کنند منظورم ار مطرح کردن این سوال این بود کمک به این سالمندان عزیز درک و شعور پالادیوم را می رساند

  19. فاطمه محمودخانی می گوید

    آقای رفتاری در حق خیلی افرادی که تازه وارد تهران شده بودنند و کار نداشتند و تجربه کافی نداشتند ایشان کمک کردند که اون افراد در پالادیوم صاحب شغل شوند و خوابگاه در اختیار آنها قرار داد و آنها بعد از گذشت سالها صاحب تجربه کافی و حرفه ایی شدند و با این تجربه یک گروه ماندند و یک گروه رفتند اون تا زمانیکه زنده هستند مدیون هستند و دور از وجدان هست که فراموش کنند ایشون مانند یک پدر دلسوزی کردند امیدوارم خدا ایشان را سالم نگه دارد در پناه حق

  20. فاطمه محمودخانی می گوید

    آقای رفتاری سعی کردند هوشمندانه این مرکز خرید را اداره کنند و تاثیر بسزایی در چرخه اقتصاد ایفا کنند،ایشان با فراهم کردن کار برای هزاران نفر نقش بسزایی در زمینه کار آفرینی دارنند و با در اختیار گذاشتن امکانات زیاد ساعاتی پر از آرامش برای بازدید کنندگان ایجاد کردند همیشه احترام به مشتری و مشتری مداری شعار اصلی آقای رفتاری میباشد

  21. فاطمه محمودخانی می گوید

    زمانی که در پالادیوم کار کرده بودم به چشم دیده بودم که آقای رفتاری چقدر همیشه دوست داشتن همه چیز در کمال نظم ارائه شود و اخلاق خوبی با پرسنل داشتند گاهی اگر پرسنل حواسشون به کار کردن بود و متوجه حضور ایشان در سطح فروش سوپر مارکت نمی شدند ایشان با احترام سلام می دادند حضور ایشون برای همه مایه برکت میباشد امیدوارم هر جا هستند خداوند بهشون سلامتی بدهد

  22. عبدالحسين تيمورى می گوید

    با درود خدمت جناب اقاى حسن رفتارى
    با سپاس بیکران ازطرف خودم و خانواده ام لازم میدونم از پشتکار و تلاش حضرتعالى در ایجادو احداث این مجموعه بسیار زیبا ، مدرن و مردم پسند که به حق با بهترین مجموعه هاو مال هاى اروپا و امریکا برابرى میکند و مایه مباهات هر ایرانیست ، بنده هر وقت از مدیران و پرسنل کمپانى هاى دارو سازى اروپائى تولید کننده دارو هاى طیور و دام بزرگ دعوت به حضور و بازدید ازصنعت طیور و دام مینمایم قطعاً بازیدى هم از مجموعه پالادیوم میگذارم که باعث حیرت و تشویق آنها میشود (البته با شرایط کرونا این بازدید ها فعلاً لغو شده)
    امید دارم در راهى که درپیش گرفته روز بروز موفق تر باشید .
    بنده عبدالحسین تیمورى از مشتریان وفادار مجموعه پالادیوم باشماره کارت ٢٣٨٠ ٠٠٨۵ ٨٠٠٠ ۴٢۵٢ هستم .
    البته بهیچ عنوان قصد انتقاد و گلایه ندارم شما بعنوان درد دل یک طرفدار خود بدانید.
    باتفاق خانمم روز پنجشنبه ١۴٠١/۶/١٧ ساعت ٢١ براى خرید به مجموعه امدم و از سوپر – اجیل فروشى و سوهان ساعدى حدود ٨ میلیون تومن خرید داشتیم متاسفانه پس از مراجعه به منزل متوجه شدیم دو قلم از کالا ها رو اشتباهى برداشتیم بلافاصله فردا شب ساعت ٢١ به کانتر مشتریان مراجعه کردم و با برخورد مودبانه و محترمانه کالاى مرحوعى را عودت دادم و وجه انرا حدود ١٢۵٠٠٠ تومن رو نقدى دادند لازم میدونم از مدریت جناب اقاى شکیب سپاسگزارى و قدردانى نمایم که با طمانینه و روى خوش برخورد نموده و دستورات لازم رو به متصدى کانتر دادند ، ازجنابعالى در خواست مینمایم طبق مقررات و مرامنامه مجتمع از ایشان قدردانى شود .
    ولى متاسفانه پس از مراجعه به فروشگاه ساعدى نیا با توجه باینکه ۴ عدد سوهان ژله اى رو اشتباهاً بجاى سوهان پودرى به خانم اینجانب دادند با رفتار بسیار به ادبانه و غیر حرفه چند دختر خانم جوان مواجه شدم که با توجه به اشتباه خودشان از تعویض ۴ عدد ژله سوهان باتوجه به دست نخوردن خوددارى می نمودند و تقاضاى بنده هم با تماس و صحبت با مدیر فروشگاه را هم اکیداً رد میکردند نهایتاً پس از ٣٠ دقیقه بحث بی فایده بالاخره با اصرار من مجبور به تعویض شدند که این طرز برخورد بسیار ناپسند و غیر حرفه اى بود .
    ازجنابعالى درخواست دارم به این موضوع هم بنحو مطلوب رسیدگى فرموده و اجازه ندهید که چند دختر جوان و بى تجربه و مدیران بى مسئولیت انها اعتبار وتلاشهاى قابل تقدیر جنابعالى را بیهوده هدر دهند .
    ارادتمند. : عبدالحسین تیمورى
    مدیر عامل شرکت داروئى آریافارمد
    ٩١٧، ٩١۵ ٢٣٠ ٨٨ – موبایل. ۵۴٨۶ ١١٣ ٠٩١٢
    Email:
    ahteymouri@yahoo.com
    hteymouri@aria-pharmed.com