طعنه جنجالی احسان خواجه‌امیری به آزاده نامداری! + فیلم

5

شب گذشته احسان خواجه‌امیری در تالار وزارت کشور کنسرت اجرا کرد.

احسان خواجه‌امیری در کنسرت شب گذشته خود، نسبت به ماجرای آزاده نامداری و سفرش به سوئیس واکنش نشان داد.

او در کنسرت دیشب خود برای تجلیل و بزرگداشت افشین یداللهی ترانه‌هایی از این شاعر فقید را اجرا کرد و در بخشی از اجرای خود، گفت: ترانه «هفتاد سال عبادت یک شب به باد میره» من را یاد دوستان سوئیس رفته‌ای می‌اندازد که عبادتشان یک شبه به باد رفت.

گفتنی است؛ چندی پیش انتشار عکس‌های جنجالی آزاده نامداری در فضای مجازی خبرساز شد و واکنش‌های متفاوتی را در پی داشت.

لو رفته آزاده نامداری کنسرت احسان خواجه امیری بیوگرافی احسان خواجه‌امیری بیوگرافی آزاده نامداری اینستاگرام آزاده نامداری

عذرخواهی احسان خواجه‌امیری پس از شوخی با آزاده نامداری

اما به دنبال حواشی که بعد از صحبت این خواننده پیش آمد وی در صفحه اجتماعی خود عذرخواهی کرد و گفت:  سلام دوستان من دیشب یه شوخی کردم گفتم هم که دارم شوخی میکنم که کسی ناراحت نشه ولی با اینکه قصد بدی نداشتم اگه کسی و ناراحت کردم معذرت میخوام.

دانلود فیلم

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 5 )
  1. ناشناس می گوید

    ….وَلَا تَیْأَسُوا مِن رَّ‌وْحِ اللَّـهِ ۖ إِنَّهُ لَا یَیْأَسُ مِن رَّ‌وْحِ اللَّـهِ إِلَّا الْقَوْمُ الْکَافِرُ‌ونَ ﴿٨٧﴾ «سوره مبارکه یوسف» و از رحمت خدا نومید مباشید، زیرا جز گروه کافران کسى از رحمت خدا نومید نمى‌شود.» (۸۷)
    قُلْ یَا عِبَادِیَ الَّذِینَ أَسْرَ‌فُوا عَلَىٰ أَنفُسِهِمْ لَا تَقْنَطُوا مِن رَّ‌حْمَهِ اللَّـهِ ۚ إِنَّ اللَّـهَ یَغْفِرُ‌ الذُّنُوبَ جَمِیعًا ۚ إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ‌ الرَّ‌حِیمُ ﴿۵٣﴾ «سوره مبارکه زمر» بگو: «اى بندگان من -که بر خویشتن زیاده‌روى روا داشته‌اید- از رحمت خدا نومید مشوید. در حقیقت، خدا همه گناهان را مى‌آمرزد، که او خود آمرزنده مهربان است. (۵۳)

    1. ناشناس می گوید

      قَالَ وَمَن یَقْنَطُ مِن رَّ‌حْمَهِ رَ‌بِّهِ إِلَّا الضَّالُّونَ ﴿۵۶﴾ «سوره مبارکه حجر»گفت: «چه کسى -جز گمراهان- از رحمت پروردگارش نومید مى‌شود؟» (۵۶)

  2. ناشناس می گوید

    در جاهای مختلف کامنتهایی میخونم که مو به تنم راست میشه …. بعضی ها خواهان شلاق خوردن این خانم هستند!! تا آبروی چادریها برگرده سر جاش !!
    حتی کامنتی خوندم که خانمی خواهان سنگسار نامداری بود تا آبروی چادریها برگرده سر جاش!!
    یعنی میخواند با شکنجه یک انسان برای انسانهای دیگه آبرو بخرند ؟؟
    رک میگم …. من این افکار و عقاید رو نوعی افکار سادیسمی میدونم .
    ———————————————————————————————————————–

    اما در مورد کسانی که دغدغه آبروی این خانم رو دارند یک پرسش دارم . فقط این خانمه که آبرو داره ؟؟ دخترانی که به جرم بدحجابی داخل ون های نیروی انتظامی ریخته مشند آبرو ندارند ؟؟!!

    مونا برزویی که در یک رسانه عمومی , نامداری بهش گفت حجابتو رعایت کن و روسریتو بیار جلوتر , آبرو نداشت ؟؟!!

    و شما آقای خواجه امیری , کار شما درست بود که به شوخی بیجای خودتون پی بردید اما ای کاش صبر میکردید که اول این خانم از مردم بابت ریاکاری خودش عذرخواهی کنه بعد شما ازش عذر میخواستید .

  3. فلامینگو می گوید

    اگه مسلمونید باید به دفتر شرع نگاه کنید و از مراجع بپرسید باید با چنین فردی چگونه برخورد کرد اینکه این و اون چی میگن و …کارهای بیهوده است،دغدغه رفتن آبروی ایشون بحث تجسس کردنه که بصورت مخفیانه و عدم رضایت ایشون صورت گرفته که از منظر قرآن پسندیده نیست و خانم … که میفرمایید بهشون گفته شده حجابتو …. چرا آبروش رفت؟اگر ایشون و بقیه معتقدند کارهاشون و حجابشون درسته دفاع کنن و اگر هر کسی هم گیر داد نباید ناراحت بشن در ضمن کسی ایشون رو به زور در رسانه نیاورده هر کسی تشریف میبره چنین جاهایی باید فکر همه جاشو بکنه و پیی همه چیزو بماله اشکال ما اینه که نمیدونم چرا دوست داریم همه چیزو با هم خلط کنیم مثلاً من هم خیلی شنیدم که مردم میگن ایشون که ریا میکرده پس فلان اتفاق زندگیش حقش بوده یا فلان کار به صلاحش نبوده و کتک خوردنش توسط فلان صحیح بوده یا نفرین فلان و…دوستان کار اشتباه کسی کار اشتباه کس دیگه رو مبرا نمیکنه!!!

  4. ناشناس می گوید

    کسی که دعوت میشه به رسانه باید پیه همه چیز رو به تنش بماله ؟!
    واسه چی ؟!
    خانم برزویی در مورد حوزه تخصصیش که موسیقی بود به این مصاحبه دعوت شد به نامداری و غیره ربطی نداشت که حجابش چجوریه . که البته خانم برزویی جواب نامداری رو به خوبی داد .

    و من ساده دل رو باش که با وجود اینکه از آدمهای ریاکاری مثل خانم نامداری بیزارم اما نگرانم بودم وقتی به ایران برگرده مبادا مجازات شلاق واسش اجرا بشه اما حالا میبینم سرکار خانم به محض برگشتن به کشور به ریاکاری خودش ادامه میده !! انگار نه انگار اتفاقی افتاده ……