مرگ تلخ محمد جعفری (قهرمان ووشو) در محل کار +عکس

1

جواد مرادی مدیر روابط عمومی مرکز فوریت‎های پزشکی استان زنجان گفت: ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه روز گذشته، با مرکز اورژانس استان زنجان تماس گرفته شد، بلافاصله پس از دریافت گزارش، یک دستگاه آمبولانس از پایگاه اورژانس شهرک الهیه به شرکت راشا کاسپین زنجان اعزام شد، که متاسفانه کارگر کارخانه قبل از رسیدن نیروهای اورژانس در دم فوت شده بود.

قهرمان ووشو حوادث واقعی حوادث زنجان بیوگرافی محمد جعفری (ووشو) اخبار زنجان

وی با بیان اینکه به احتمال زیاد دست کارگر، در دستگاه گیر کرده بود، افزود: در حین تلاش برای درآوردن دست خود از زیر دستگاه، سر این کارگر هم گیر می‎کند.

مرادی با بیان اینکه تقریبا سر این کارگر قطع شده است، یادآور شد: طی سال‎جاری حوادثی از این قبیل در شرکت‎های مختلف استان زنجان رخ داده است.

این کارگر محمد جعفری، حدود ۲۸ ساله و قهرمان کاپ جهانی ووشو ایتالیا در سال ۲۰۰۵ بوده است که روز گذشته در حین کار در کارخانه کاغذسازی راشا کاسپین فوت شده است.

زنده یاد محمد جعفری از کودکی در رشته ووشو فعالیت داشته و دارای عنوان قهرمانی استانی، ملی و یک مقام بین‌المللی از کشور ایتالیا در این رشته ورزشی بوده است.

همچنین گفتنی است؛ علت فوت محمد جعفری ورزشکار زنجانی گیر کردن دست و سرش در دستگاه محل کارش بوده است و مراسم تشییع پیکر این مرحوم نیز روز سه‌شنبه ۱۱ مهر ساعت ۱۵ در زنجان برگزار می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. سایت استان زنجان می گوید

    خدا رحمتش کنه…واقعا قهرمان بود