فعال سازی و غیر فعال سازی اینترنت همراه اول ۳g و ۴g

2

غیر فعال سازی اینترنت همراه اول ،فعال سازی اینترنت همراه اول برای اندروید ،کدهای همراه اول ، چگونه اینترنت همراه اول را فعال کنیم ،تنظیمات اینترنت همراه اول ۴g ، تنظیمات اینترنت همراه اول ۳g ، تنظیمات اینترنت همراه اول برای آیفون ، فعال سازی اینترنت گوشی ،خرید بسته اینترنت همراه اول

تمامی مشترکین ایرانسل و همراه اول  تنها با خرید بسته‌های اینترنتی (نوترینو برای همراه اول) و حضور در مناطق تحت پوشش می‌توانند از اینترنت ۳G و با تغییر سیم کارت خود از اینترنت ۴G ایرانسل وهمراه اول استفاده کنند. هر کدام از علامت‌های H+ ،H یا ۳G و  ۴G یا LTE به ‌جای E بر روی نمایشگر نشان می‌دهد که به اینترنت پرسرعت ایرانسل یا همراه اول متصل شده‌اید.

برای استفاده از خدمات نسل چهارم نیاز به تعویض سیم‌کارت است. شما می‌توانید با مراجعه به مراکز خدمات سیم‌کارت فعلی خود را با سیم‌کارت Usim تعویض کرده و یا یک سیم‌کارت جدید Usim تهیه نمایید.سیم کارت های نسل چهار ، به آسانی و بدون نیاز به برش، قابلیت تبدیل از سیم کارت معمولی به میکروسیم و نانوسیم را دارا هستند. سرعت متوسط دانلود شبکه LTE ایرانسل بین ۱۰ تا ۴۰ مگابیت بر ثانیه ، سرعت آپلود یک تا ۱۵ مگابیت بر ثانیه و مدت زمان پاسخگویی ۵۰ تا ۱۵۰ میلی ثانیه اعلام شده است.

 

تفاوت H+، H یا ۳G چیست؟

با توجه به منطقه‌ای که  حضور دارید، اگر به نسل سوم اینترنت متصل باشید،یکی از علامت‌های زیر در قسمت‌بالایی دستگاهتان نمایش داده می‌شود.

H+

سرعت اینترنت +H یا همان HSDPA Plus حداکثر ۲۱ مگابیت در ثانیه است و در بسیاری از نسخه‌های اندروید با همین علامت نمایش داده می‌شود. با فناوری +H به راحتی می‌توانید فیلم‌هایی با کیفیت HD ببینید.

H

استاندارد HSDPA که با علامت H نشان داده می‌شود کمی کند‌تر از +H ، با سرعتی حدود ۷٫۲ مگابیت در ثانیه است. این سرعت حداقل سرعتی است که برای تماشای فیلم‌های HD لازم است و برای گشت و گذار در اینترنت بسیار مناسب به‌شمار می‌آید.

۳G

شبکه داده ۳G برای اولین بار برای پشتیبانی از مکالمه تصویری با سرعت ۲ مگابیت در ثانیه (اگر چه در ابتدا سرعتی تنها برابر ۳۸۴ کیلوبیت داشت) ارائه شد.

مقرون به صرفه ترین بسته اینترنت کدهای دستوری همراه اول فعال سازی اینترنت همراه اول تنظیمات اینترنت همراه اول برای آیفون تنظیمات اینترنت همراه اول تنظیمات اینترنت نوترینو اینترنت همراه اول

آموزش تنظیم خودکار اینترنت ۳G ایرانسل و همراه‌ اول

برای دریافت خودکار تنظیمات اینترنت ایرانسل می‌توانید کد #۶*۳*۱۳۰* شماره‌گیری کنید یا به این نشانی بروید تا تنظیمات از طریق پیامک برایتان ارسال شود. برای همراه اول نیز می‌توانید به این نشانی مراجع کنید و کد #۲۳۱*۱۱۱* راشماره گیری کنید. اگر از قبل تنظیمات GPRS را روی موبایل خود دارید دیگر نیازی به دریافت دوباره تنظیمات نیست؛ زیرا تنظیمات ۳G و GPRS یکسان هستند. برای فعال سازی بسته های اینترنتی همراه اول، آگاهی از میزان مصرف و دریافت راهنمای بسته های نوترینو باید کد #۱۰۰* را شماره گیری نمایید. هچنین جهت خرید بسته های آلفا+ (با سرعت ۱Mbps)، ضروریست مدارک مربوطه را به دفاتر خدماتی و مراکز تلفن ثابت تحویل داده و یا در وب سایت شرکت بارگذاری نمایید.

آموزش تنظیم دستی اینترنت ۳G ایرانسل و همراه‌ اول

راهنمای تصویری تنظیم دستی اینترنت ۳G همراه اول برای تمامی سیستم عامل‌ها  در این نشانی و اینترنت ۳G ایرانسل در این نشانی موجود است.
اگر با دریافت تنظیمات اینترنت به صورت خودکار مشکل داشتید (پیامک فرستاده نشد یا موبایلتان قابلیت انجام تنظیمات خودکار (OTA) نداشت) می‌توانید به صورت دستی تنظیمات را اعمال کنید.

مقرون به صرفه ترین بسته اینترنت کدهای دستوری همراه اول فعال سازی اینترنت همراه اول تنظیمات اینترنت همراه اول برای آیفون تنظیمات اینترنت همراه اول تنظیمات اینترنت نوترینو اینترنت همراه اول

نحوه فعالسازی اینترنت همراه اول از طریق دو روش زیر:

۱.    ارسال پیام کوتاه  با متن عدد یک به شماره ۸۰۸۸
۲.    ارسال دستور #۲۳۱*۱۰*

همچنین می توانید با ارسال پیامک به شماره ۸۰۰۸ تنظیمات اینترنت گوشی خود رادریافت کنید.

 

تنظیمات اینترنت از طریق سه روش زیر:

۱.    مشاهده شماره سریال (IMEI) ۱۵رقمی گوشی با وارد کردن کد میانبر #۰۶#*، ارسال نوع و مدل گوشی یا شماره سریال گوشی)IMEI( ازطریق پیام کوتاه به شماره ۸۰۰۸
۲.    مراجعه به سایت همراه اول (www.mci.ir)
۳.    در صورتی که گوشی تلفن همراه قابلیت انجام تنظیمات خودکار را نداشته باشد، مشترک می‌تواند تنظیمات زیر را به صورت دستیدر قسمت تنظیمات اینترنت دستگاه خود وارد نماید.

 

غیرفعال سازی و لغو اینترنت همراه اول از طریق دو روش زیر:

۱. ارسال پیامک با متن عدد دو به شماره ۸۰۸۸
۲. ارسال دستور #۲۳۲*۱۰*

 

چطور از تمدید خودکار اینترنت سیم کارت همراه اول جلوگیری کنیم؟

در صورتی که مشترکین سیم کارت همراه اول اقدام به فعالسازی اینترنت همراه نموده اند توجه داشته باشید که در صورت تمدید خودکار بسته اینترنت با هزینه های بالایی مواجه خواهید شد.

لذا در صورتی که می خواهید تمدید اینترنت همراه سیم کارت شما بصورت دستی و با اطلاع شما انجام شود کد دستوری #۸*۱۰۰* را شماره گیری نمایید.

با استفاده از این کد دستوری تمدید خودکار بسته اینترنت همراه اول لغو شده و هر زمان که شما بخواهید می توانید جهت فعالسازی بسته اینترنت اقدام نمایید.

لازم به ذکر است پس لغو تمدید خودکار اینترنت همراه اول تا خرید بسته جدید امکان بازگشت به تمدید خودکار وجود ندارد .

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. Sina می گوید

    برای من جواب نداد وگفت ممکن نیست

  2. یگانی می گوید

    سلام چرا اینترنت همراه اول دائمی من خودبه خودوصل میشه خدادتومن هم قبض میاد