کد غیر فعال سازی تعرفه آزاد همراه اول

0

کد غیرفعال سازی تعرفه آزاد همراه اول دائمی ، کد غیر فعال کردن تعرفه ازاد همراه اول ، کد غیر فعال سازی اینترنت تعرفه آزاد همراه اول ، کد غیر فعال سازی استفاده از تعرفه آزاد همراه اول ، کد دستوری غیر فعال سازی اینترنت تعرفه آزاد همراه اول ، کد غیر فعال سازی طرح تعرفه ازاد اینترنت همراه اول

کد غیر فعال سازی تعرفه آزاد همراه اول

اگر از مشترکین همراه اول هستید و نیاز به اینترنت همراه دارید بهتر است برای خرید یکی از بسته‌های اینترنت این اپراتور اقدام کنید. در غیر این صورت هزینه‌ی اینترنت شما به صورت آزاد محاسبه می‌شود که نسبت به بسته‌های اینترنتی گران‌تر خواهد بود. تعرفه‌های مصرف آزاد اینترنت همراه اول برای سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری به صورت زیر است. در هر صورت شما می‌توانید از روش‌هایی که در ادامه معرفی خواهیم کرد اقدام به قطعِ مصرف آزاد اینترنت همراه اول و غیر فعالسازی مصرف آزاد اینترنت همراه اول اقدام کنید.

  • تعرفه‌ی اینترنت آزاد سیم‌کارت‌های اعتباری

اینترنت تعرفه‌ی عادی برای سیم‌کارت‌های اعتباری برای هر کیلوبایت تبادل داده ۰.۶ ریال است. اینترنت تعرفه‌ی عادی برای سایت‌های منتخب داخلی نیز برای هر کیلوبایت تبادل داده ۰.۳ ریال تعیین شده است.

  • تعرفه‌ی اینترنت آزاد سیم‌کارت‌های دائمی

برای سیم‌کارت‌های دائمی تعرفه‌ی عادی اینترنت برای هر کیلو بایت تبادل داده ۰.۴ ریال و برای سایت‌های منتخب داخلی ۰.۳ ریال تعیین شده است.

روش‌های قطع مصرف آزاد اینترنت همراه اول

تمام مشترکین اپراتورهای ارائه‌دهنده‌ی خدمات تلفن همراه از جمله اپراتور همراه اول می‌توانند از بسته‌های اینترنتی ارائه شده از اپراتور خود استفاده کنند. هزینه‌ی استفاده از بسته‌های اینترنتی معمولا کم است و هرکسی می‌تواند با توجه به نیازهای خود از میان بسته‌های اینترنتی متنوع، یکی را انتخاب کند. اما اگر کسی بدون خرید بسته‌های اینترنتی با استفاده از سیمکارت اعتباری یا دائمی خود به اینترنت متصل شود مصرف اینترنت برای او به صورت آزاد محاسبه خواهد شد.

در برخی موارد پس از پایان یافتن بسته‌های اینترنتی، مصرف اینترنت به صورت خودکار از روی شارژ سیمکارت انجام خواهد شد. به همین خاطر شما برای مدیریت هزینه‌های خود می‌توانید اقدام به قطع مصرف آزاد اینترنت همراه اول و غیر فعالسازی مصرف آزاد اینترنت همراه اول کنید.

کدهای دستوری همراه اول تعرفه آزاد همراه اول اینترنت همراه اول

استفاده از کد دستوری برای قطع مصرف آزاد اینترنت همراه اول

برای غیرفعال کردن مصرف آزاد اینترنت همراه اول خود می‌توانید کد دستوری #۱۱*۱۰۰* را شماره‌گیری کنید. پس از شماره‌گیری این کد دستوری کادری برای شما نمایش داده می‌شود که از میان گزینه‌های موجود در آن باید شماره‌ی ۳ یعنی قطع تعرفه‌ی آزاد را انتخاب کنید. سپس پیامکی برای شما ارسال خواهد شد که نشان می‌دهد درخواست شما با موفقیت انجام شده است و مصرف آزاد اینترنت همراه اول شما غیرفعال شده است.

بعلاوه مشترکین همراه اول می‌توانند از کد دستوری #۱۱۳*۱۰۰* برای انجام این عملیات نیز استفاده کنند.

قطع مصرف آزاد اینترنتِ همراه اول از طریق اپلیکیشن همراه من

یکی دیگر از راه‌های غیرفعال ساختن مصرف آزاد اینترنت همراه اول، استفاده از اپلیکیشن همراه من است. با نصب و ثبت نام در این اپلیکیشن می‌توانید از خدمات گسترده‌ی همراه اول بهره‌مند شوید. برای انجام این کار با استفاده از اپلیکیشن همراه من لازم است ابتدا وارد منوی خدمات من شوید. سپس با انتخاب گزینه‌ی قطع و وصل تعرفه‌ی آزاد می‌توانید این گزینه را فعال یا غیرفعال کنید.

روش فعال‌سازی دوباره‌ی مصرفِ آزاد اینترنت همراه اول

اگرچه همانطور که گفتیم مصرف اینترنت به صورت آزاد هزینه‌ی بیشتری خواهد داشت اما در برخی مواقع شاید برای خرید مجدد بسته‌های اینترنتی نیاز به اینترنت داشته باشید. در این صورت می‌‌توانید اقدام به فعالسازی دوباره‌ی مصرف آزاد اینترنت کنید. برای این کار می‌توانید از همان دو روش قبلی استفاده کنید.

  • کد دستوری #۱۱*۱۰۰*

با شماره‌گیری این کد دستوری و انتخاب شماره‌ی ۴ یا وصل تعرفه‌ی آزاد، اینترنت مصرف آزاد شما دوباره فعال خواهد شد.

  • اپلیکیشن همراه من

در اپلیکیشن همراه من همانطور که پیشتر گفتیم می‌توانید وارد منوی خدمات من و سپس قطع و وصل تعرفه‌ی آزاد شده و مصرف آزاد اینترنت خود را دوباره فعال کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ