ساعت پخش فیلم های سینمایی شبکه پنج در نوروز ۹۷ +اسامی

0

پخش فیلم های سینمایی این شبکه از روز ۲۹ اسفندماه ساعت ۱۳:۳۰ شروع و تا ۱۳ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

روز یارگیری

فیلم سینمایی «روز یارگیری» محصول ۲۰۱۴ آمریکا در ژانر درام ورزشی است که روز ۲۹ اسفندماه از شبکه پنج سیما پخش می شود.

در خلاصه این فیلم آمده است: سانی مدیر یک تیم پر طرفدار فوتبال آمریکایی است که سابقا پدرش مربی اسطوره ای این تیم بوده و به تازگی فوت شده است. سانی سال های آخر مجبور شده، پدرش را از تیم اخراج کند. چون پدر او بیمار بوده و در صورت ادامه مربیگری و تحمل استرس قطعا فوت می کند. اما سانی بدون اینکه ماجرا را به پدرش بگوید، مجبور به اخراج او می شود. همین ماجرا باعث می شود همه او را فردی بی رحم بدانند و…..

بچه غول

فیلم سینمایی «بچه غول» محصول ۲۰۱۵ فرانسه – بلژیک است که چهارشنبه اول فروردین ماه ساعت ۹ صبح از شبکه پنج سیما پخش می شود.

در خلاصه این فیلم آمده است: مکس پسری نوجوان به همراه خواهر، پدر و مادرش برای تعطیلات به خانه مادربزرگ در یک منطقه کوهستانی و برفی آمده اند. مکس و خواهرش همیشه با هم دعوا دارند و مکس رویا پرداز و منزوی است و نمی تواند مثل بچه های هم سن خودش تحرک داشته باشد و بازی کند. تا اینکه او در اطراف خانه کوهستانی مادر بزرگ با یک موجود عجیب برخورد می کند و…..

فصل نرگس

فیلم سینمایی «فصل نرگس» به کارگردانی نگار آذربایجانی در ژانر خانوادگی چهارشنبه ۱ فروردین ماه ساعت ۱۳:۳۰ پخش می شود.

داستان این فیلم، داستان دو زن راننده تاکسی، یک بازیگر، یک استاد موسیقی و شخصیت‌های دیگر است که مخاطب در طول فیلم شاهد گر‌ه‌های داستان هر کدام از این شخصیت‌هاست که به صورت موازی روایت می‌شود.

عملیات میلان

فیلم سینمایی «عملیات میلان» محصول ۲۰۱۷ چین – هنگ کنگ در ژانر طنز است که روز پنج شنبه ۲ فروردین ماه برای مخاطبان پخش می شود.

در خلاصه این فیلم آمده است: یک شرکت چینی- هنگ کنگی که توسط پسری نابغه به نام لوییس لو اداره می شود قصد دارد، اختراع دانشمند سوئیسی را خریداری کرده و برای منافع انسانی به تولید انبوه برساند. این دانشمند بذری را پرورش داده و تولید کرده که بدون خاک و با اندکی آب به سرعت رشد کرده و به درختی بزرگ تبدیل شده و میوه می دهد. اما در لحظه ملاقات ناگهان یک گروه تبهکار حرفه ای به آنها حمله کرده و ……

منشی فرمانروا

فیلم سینمایی «منشی فرمانروا» محصول ۲۰۱۷ کره جنوبی در ژانر طنز است که روز جمعه ۳ فروردین ماه پخش می شود. مخاطبان در خلاصه این فیلم خواهند دید: یون سئو مرد جوان و با سوادی است که قرار شده به عنوان منشی و تاریخ نویس فرمانروا استخدام شود. در آزمون ابتدایی او مورد توجه فرمانروا یجونگ قرار می گیرد و کارش را آغاز می کند. او همه جا به همراه فرمانروا می رود و حتی به نوعی باید مراقب جان فرمانروا نیز باشد زیرا در همین روزها اتفاقات عجیبی رخ داده و شایعات زیادی در شهر پیچیده است. ماموران مخفی فرمانروا به طرز عجیب و مشکوکی کشته می شوند و شایعه شده که یک ماهی غول پیکر به نام شبح-ماهی در رودخانه به ماهیگیرها حمله کرده و آنها را می کشد و….

متولد ۶۵

فیلم سینمایی «متولد ۶۵» به کارگردانی محمد مهدی عسگرپور در ژانر خانوادگی شنبه ۴ فروردین ماه پخش می شود.

در خلاصه این فیلم آمده است: خاطره و امیر نامزدند آنها از طبقه معمولی هستند و برای گذراندن روزشان دست به کارهای پولدارها می زنند مثلا از فروشگاه لوازم زیادی می خرند و موقع حساب کردن از فروشگاه به بهانه ای بیرون می روند و یا به بهانه خرید ماشین گران قیمت سوار ماشین های مدل بالا می شوند . آنها می خواهند چند ساعت را با هم در یک خانه گرانقیمت بگذرانند و به بهانه اجاره خانه به یک برج می روند و از دوستانشان می خواهند که به آنها زنگ بزنند تا بتوانند بهانه ای برای چند ساعت بیشتر ماندن را در آن خانه بیابند. صاحب خانه آقای بهرامی از امیر سوالاتی می پرسد و امیر به دروغ جوابهایی را می دهد که بهرامی فکر می کند که او پسر محسن ابک کسی است که سالها قبل سر آنها را در یک پروزه بزرگ ساختمانی کلاه گذاشته است و…

ارباب جنگ

فیلم سینمایی «ارباب جنگ» محصول۲۰۱۷ چین- هنگ کنگ در ژانر حادثه ای است که روز یکشنبه ۵ فروردین ماه نمایش داده می شود.

در خلاصه این فیلم آمده است: در سال ۱۵۵۷، جنگجویان سامورایی ژاپنی و عده ای دزد دریایی، کنترل روستاهای ساحلی چین را تصرف می کنند . آنها با تصرف یک قلعه مستحکم و ایجاد موانع پیچیده موفق به عقب راندن هجوم چینی ها شده اند. ژنرال چی جیگانگ مامور می شود تا به این منطقه رفته و برای شکست دشمن فکری کند. او با ایجاد روش های استراتژیک و سلاح های جدید موفق می شود در اولین حملات دزدان دریایی متحد با ژاپنی ها را عقب براند. اما ….

سودای شکارچی

فیلم سینمایی «سودای شکارچی» محصول ۲۰۱۷ مشترک آمریکا- آلمان در ژانر حادثه ای است که دوشنبه ۶ فروردین ماه پخش می شود. لوکاس یک قاتل حرفه ای از طرف ریچارد یک قاچاقچی و خلافکار خطرناک استخدام شده تا دختری به نام الا را به قتل برساند. پدر و مادر این دختر به تازگی توسط افراد ریچارد به قتل رسیده اند. چون پدر الا حسابدار ریچارد بوده و بعد از اینکه از کارهای غیرقانونی و جنایت های ریچارد باخبر می شود. قصد افشاگری داشته که توسط ریچارد کشته می شود. پدر الا قبل از مرگ ……

نبرد با آتش

فیلم سینمایی «نبرد با آتش» محصول آمریکا ۲۰۱۷ در ژانر حادثه ای است که سه شنبه ۷ فروردین ماه پخش می شود.

در خلاصه این فیلم آمده است: یک گروه محلی از جوان های علاقمند به آتش نشانی جنگل به رهبری اریک مارش که آتش نشان با سابقه ای است، تلاش می کنند که به عنوان اولین گروه ویژه محلی توسط اداره مرکزی آتش نشانی جنگل ها به رسمیت شناخته شوند. آنها می خواهند در شهر خودشان همیشه آماده نبرد با آتش باشند تا قبل از اعزام و رسیدن نیروهای مرکزی بتوانند از پیشروی آتش سوزی های زیاد این منطقه جلوگیری کنند. اما اداره مرکزی مخالف تشکیل یک گروه محلی است. …

مدرسه هندی

فیلم سینمایی «مدرسه هندی» محصول ۲۰۱۷ کشور هند در ژانر طنز است که چهارشنبه ۸ فروردین ماه برای مخاطبان نمایش داد می شود.

در خلاصه این فیلم آمده است: آقای راج و خانم میتا در یک محله متوسط زندگی می کنند، راج مغازه پارچه فروشی دارد. آنها دختر کوچکی دارند که باید به مدرسه برود. میتا بسیار اصرار دارد که دخترشان به یک مدرسه خوب غیرانتفاعی برود، متوجه می شوند، تعداد اندکی از خانواده های بی بضاعت می توانند به صورت قرعه کشی در این مدرسه ثبت نام کنند. راج مدارک جعلی جور می کند و به عنوان یک خانواده فقیر ثبت می کند آنها مجبورند تا اتمام ثبت نام در آنجا به سختی زندگی کنند. آنها به همه همسایه های جدید خود دروغ می گویند و نقش یک خانواده فقیر را بازی می کنند. در همسایگی آنها مرد کارگر و فقیری به همراه زن و پسرش زندگی می کند و او نیز پسرش را در این مدرسه ثبت نام کرده و آرزو دارد او پذیرفته شود. بالاخره بازرس مدرسه می آید و ….

قلب خفته بر می خیزد

فیلم سینمایی «قلب خفته بر می خیزد» محصول هنگ کنگ ۲۰۱۶ در ژانر جنایی – پلیسی است که پنج شنبه ۹ فروردین ماه پخش می شود: در این فیلم مخاطبان خواهند دید: چان یک قاتل حرفه ای است که به صورت زنجیره ای چندین فرد پر نفوذ را به جرم فساد به قتل رسانده و بارها از دست پلیس فرار کرده است. بالاخره پلیسی به نام «جان ما» او را گیر انداخته و با شلیک گلوله ، او را از پا در می آورد. اما در این درگیری یک گلوله هم به قلب خود جان ما اصابت می کند و پزشک ها برای نجات او قلب چان را به جان ما پیوند می زنند. او پس بهبودی با اصرار به کارش بر می گردد و پرونده را به دست می گیرد ولی ……

سریع و خشن ۸

فیلم سینمایی «سریع و خشن ۸» محصول ۲۰۱۷ آمریکا در ژانر حادثه ای است. این هشتمین قسمت در مجموعه فیلم‌های سریع و خشمگین به شمار می‌رود. این فیلم جمعه ۱۰ فروردین ماه پخش می شود.

کونگ فو یوگا

فیلم سینمایی «کونگ فو یوگا» محصول ۲۰۱۷ چین – هند در ژانر طنز است که ۱۱ فروردین ماه پخش می شود. در خلاصه این فیلم آمده است: جک استاد باستان شناسی چین مامور یافتن گنجی می شود که در دوران باستان و در یک جنگ تاریخی در هند ناپدید شده است. او با تیم خود وارد یک غار دورافتاده می شوند و یک الماس بزرگ پیدا می کنند که گویا کلید اصلی رسیدن به گنج است. اما ناگهان آنها مورد حمله قرار می گیرند و الماس به سرقت می رود. پس از مدتی متوجه می شوند این الماس ……

ساخت آمریکا

فیلم سینمایی «ساخت آمریکا» محصول ۲۰۱۷ آمریکا است که روز ۱۲ فروردین ماه پخش می شود. در خلاصه این فیلم آمده است: در دهه هشتاد میلادی که دونالد ریگان رییس جمهور آمریکاست. بری خلبان جوان یک شرکت هواپیمایی با همسر و دو فرزند خود زندگی می کند. او هرازگاهی جنس های قاچاق از کشورهای دیگر می آورد تا پول بیشتری بدست آورد. تا اینکه مامور سی آی ای به نام شیفر او را استخدام می کند تا تحت یک شرکت جعلی برای آنها از مناطق نظامی کشورهای آمریکای لاتین عکس برداری کند. اما ….

اشنوگل

فیلم سینمایی «اشنوگل» به کارگردانی علی سلیمانی – هادی حاجتمند محصول ایران در ژانر دفاع مقدس است. این روز ۱۳ فروردین ماه پخش و در خلاصه این فیلم آمده است: یونس به عنوان فرمانده گردان غواصان سه شب قبل از عملیات در حالی که در صدد حفر تونلی در منطقه عملیاتی بوده، مفقودالاثر شده است. حالا پس از سی سال اطلاعاتی به دست می‌آید که نشان می‌دهد احتمالاً یونس زنده است و در آن زمان به واسطه منافقین قرارگاه اشرف با دشمن همکاری کرده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ