ibshop چیست؟ نحوه کار با آی بی شاپ چگونه است؟

1

با توجه به تبلیغات رسانه ای گسترده ای که در خصوص IBSHOP تاکنون صورت گرفته است، ممکن است برای شما این سوال نیز پیش آمده باشد که به طور کلی IBSHOP چیست و چه کاربردی دارد؟ آیا همانطور که از نام این وب سایت بر می آید در واقع نوعی فروشگاه است؟ اگر فروشگاه است چه محصولی را برای ارائه به مشتریانش دارد؟ آیا عموم افراد می توانند در آی بی شاپ به فعالیت بپردازند یا فقط برای عده ای خاص کاربرد دارد؟

IBSHOP چیست؟

اولین سوالی که ممکن است در مواجهه با نام IBShop برای هر فردی پیش آید، این است که به طور کلی آی بی شاپ چیست و چه کاربردی دارد؟ اگر گشتی در محیط اینترنت زده و به جستجوی این عبارت بپردازیم البته با اطلاعات زیادی روبرو می شویم که گاها از کلماتی در آن ها استفاده شده است که برای ما چندان شناخته شده نبوده و همین عامل سبب می شود تا نتوانیم آن چنان که باید با این سامانه، ارتباط برقرار کنیم.

اما اگر بخواهیم به زبانی ساده و قابل درک برای تمامی آحاد جامعه، IBShop را تعریف کنیم، باید بگوییم که در واقع آی بی شاپ یک سامانه سرمایه گذاری آنلاین است که نمونه های مشابه آن در تمامی نقاط دنیا وجود دارد. کاربران آی بی شاپ می توانند بدون نیاز به حضور در بورس و یا مراجعه به شرکت های سرمایه گذار در بورس، به صورت آنلاین، حتی در روز های تعطیل نیز، در IBShop به فعالیت پرداخته و درخواست های صدور یا ابطال واحد سرمایه گذاری خود را انجام دهند.

این روش نوین سرمایه گذاری آنلاین، پیش از این وجود نداشته و می توان IBShop را اولین نمونه کاملا بومی در این زمینه دانست. با استفاده از این سامانه شما می توانید در یکی از صندوق های تحت مدیریت آی بی شاپ که لیست آن ها در وب سایت و اپلیکیشن ذکر شده است، سرمایه گذاری نموده و سهام خریداری کنید. پس از خرید سهام حال شما به نوعی وارد بازار سرمایه گذاری و بورس شده اید و می توانید به میزان سهمی که خریداری کرده اید در سود و زیان صندوق شریک باشید.

این روش سرمایه گذاری برای افرادی که آشنایی چندانی با بورس ندارند اما علاقه مند به سرمایه گذاری و ورود به بازار بورس هستند، می تواند بسیار جذاب باشد. ثبت نام در این سامانه بسیار ساده بوده و به راحتی می توان سهام شرکت های موجود در لیست را خریداری نمود.

سایت آی‌بی‌شاپ که متعلق به شرکت‌های: بانک شهر، سرمایه گذاری آتیه اندیشان مس، گروه راهبران اقتصادی آرمان، سرمایه گذاری شهر آتیه و بانک توسعه صادرات ایران است، با ارایه خدمات مختلف سرمایه گذاری وارد حوزه مالی آنلاین شده و خدمات متنوعی را به کاربران اینترنتی ارایه می‌نماید.

iBshop که در حقیقت با توجه به ترکیب سهام‌داران آن متعلق به بانک شهر است، در زمینه سرمایه گذاری‌هایی مثل: صدور و ابطال واحدهای صندوق‌های سرمایه گذاری، خرید و فروش اوراق تامین مالی، خدمات مشاوره سرمایه گذاری؛ خدمات کارگزاری و سبدگردانی فعالیت می‌کند.

از طریق سایت سرمایه گذاری iBshop چه مدت طول می‌کشد تا واحدها صادر شوند؟

یکی از سوالاتی که معمولا توسط کاربران در مورد سایت‌های این چنینی پرسیده می‌شود، زمانی است که از طریق این شرکت‌های تامین سرمایه برای صدور واحدهای سرمایه گذاری صرف می‌کنند. طبق اطلاعات موجود در سایت رسمی این شرکت، کاربر می‌بایست ۳ روز کاری برای صدور واحدهای خود منتظر بماند که یک روز از این مدت به دلیل تاخیری است که تسویه شاپرک با سایت آی‌بی شاپ دارد.

مالک ibshop صندوق گنجینه زرین بانک شهر شرکت تامین ‌سرمایه تمدن سرمایه گذاری آنلاین ibshop سرمایه گذاری آنلاین دنیای اقتصاد ثبت نام در ibshop بهترین صندوق سرمایه گذاری اطلاعات عمومی روز اخبار سرمایه گذاری اخبار تکنولوژی اخبار بانکی اخبار بانک شهر ibshop چیست ibshop بانک شهر

طبق آنچه در قسمت “درباره ما” در وبسایت رسمی ibshop.ir قابل مشاهده است، این اطلاعات آورده شده است که در بند زیر می توانیم مطالعه نماییم:

شرکت تأمین ‌سرمایه تمدن، با هدف ارائه سبد کاملی از خدمات مالی به مشتریان خود در تاریخ ۱۳۹۰/۱۲/۲۱ و با سرمایه ثبتی ۳۷۰۰ میلیارد ریال و دارایی تحت مدیریت نزدیک به ۳۰۰.۰۰۰ میلیارد ریال با شماره ۴۲۲۵۵۸ در اداره ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیر تجاری تهران به ثبت رسیده و فعالیت رسمی خود را از تاریخ ۱۳۹۰/۱۲/۲۷ با اخذ مجوز فعالیت از سازمان بورس و اوراق بهادار آغاز نموده است.
IBSHOP برای کلیه افراد راه حل های سرمایه گذاری متنوعی از طریق ایجاد امکان صدور و ابطال واحدهای صندوق های سرمایه گذاری، خرید و فروش اوراق تامین مالی، خدمات مشاوره سرمایه گذاری؛ خدمات کارگزاری و سبدگردانی ارایه می کند و دسترسی به خدمات مالی و سرمایه گذاری را به صورت یکپارچه و بدون واسطه در سریع ترین زمان ممکن فراهم می نماید.

صندوق های تحت مدیریت آی بی شاپ کدامند؟

اما سوال دیگری که در این بخش قصد پاسخ گویی به آن را داریم، معرفی صندوق های تحت مدیریت شرکت تامین سرمایه تمدن می باشد که در آی بی شاپ می توان روی این صندوق ها سرمایه گذاری نمود. لیست این صندوق ها به ترتیب زیر می باشد:

  • صندوق سرمایه گذاری گنجینه زرین شهر (درآمد ثابت و تقسیم سود)
  • صندوق سرمایه گذاری اندوخته توسعه صادرات آرمانی (درآمد ثابت و تقسیم سود)
  • صندوق سرمایه گذاری سرآمد (درآمد ثابت و تقسیم سود)
  • صندوق سرمایه گذاری در سهام (سهام)
  • صندوق سرمایه‌گذاری فیروزه موفقیت (سهام)
  • صندوق سرمایه گذاری مختلط (سهام و اوراق)

شما می توانید در هر یک از این ۶ صندوق سرمایه گذاری به صورت دلخواه سرمایه گذاری کرده و در سود مشارکت سهام با توجه به قوانینی که در هر صندوق ارائه شده است، شریک شوید. با مراجعه به وب سایت اصلی، ثبت نام در سایت، و انتخاب هر کدام از صندوق می توانید روی گزینه “سرمایه گذاری کنید” کلیک کرده و اولین سرمایه گذاری آنلاین خود را به انجام برسانید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. جواد می گوید

    سلام