شکایت خانواده کفاشیان از آقازاده جنجالی!

0

احسان کفاشیان باز سوژه حمله به پدرش شده است. این بار این آقازاده خبرساز که حتی پدرش از او تبری جسته، او را به عنوان یکی از آقازاده‌های فوتبال لقب داده و اتهاماتی را نسبت داده که خانواده کفاشیان همه را تکذیب می‌کنند.

خبرورزشی نوشت،  ساشا سبحانی، پسر سفیر سابق ایران در ونزوئلا، در تازه‌ترین دور اتهام‌زنی، این بار به کفاشیان و پسرش گیر داد!

احسان پسر کوچکتر علی کفاشیان است که در تیم دوومیدانی نفت هم حضور داشته است. ساشا سبحانی که اخیراً به تعدادی از بازیگران و حتی فوتبالی‌ها توهین کرده، در تازه‌ترین لایو خود به عنوان افشاگری، سر وقت کفاشیان و پسرش رفت و گفت:

احسان چطور این همه پول خرج می‌کند؟ سبحانی از پورشه پسر کفاشیان گفت و اتهامات دیگری هم به او وارد کرد. در نهایت هم گفت: مگر حقوق کفاشیان نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال چقدر است؟!

این اولین بار نیست که احسان پسر کفاشیان چنین چیز‌هایی را می‌شنود. در گذشته و بر سر دستگیری یکی از مشاوران علی کفاشیان، ادعا‌هایی می‌شد مبنی بر اینکه احسان حتی کار نفتی می‌کند.

او از این اتهامات تعجب کرده بود و حتی پدرش در مصاحبه‌ای گفت: می‌خواهند با این اتهامات او را نشانه بروند. کفاشیان در آن روز‌ها پربیراه هم نمی‌گفت. او قصد داشت برای دور دوم ریاست فدراسیون فوتبال کاندیدا شود و به محض چنین تصمیمی، جو علیه‌اش برگشت.

بعد‌ها وقتی کفاشیان رئیس فدراسیون شد، این بحث‌ها هم دیگر مطرح نشد. حالا ساشا سبحانی که هر روز درباره آدم‌های مختلف حرف و به آن‌ها اتهام می‌زند، سر وقت احسان رفته است. پس از ادعا‌های او، خانواده کفاشیان ترجیح داد واکنشی به این مسئله نشان ندهد چراکه اعتقاد داشتند نباید جواب اظهارات «بی‌پایه و اساس» و «دروغین» را داد.

احسان در این باره به خبرورزشی توضیح می‌دهد: «قطعاً از این آدم به خاطر دروغ‌هایی که گفته شکایت خواهیم کرد. البته او به کشور ممنوع‌الورود است و معلوم نیست الان کجاست.»

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ