درب ورودی ساختمان شورای شهر بروجرد «تخته» شد +تصویر

1

صبح امروز تعدادی از شهروندان در اعتراض به ناکارآمدی شورای شهر بروجرد درب ساختمان شورا را تخته کردند.

گفتنی است، این شهروندان معترض و ناراضی به عملکرد اعضای شورای پنجم شهر بروجرد درب ساختمان شورا را با جوشکاری تخته کرده و سپس با نصب بنری با این عنوان «به علت عدم کارایی شورای شهر درب شورا تخته شد» اعتراض و نارضایتی خود را به عملکرد شورایی‎ها نشان دادند.

این اقدام تعدادی از شهروندان بروجردی موافقت و مخالفت‎هایی را به دنبال داشت، چرا که برخی‎ها معتقد بودند نارضایتی از عملکرد شورایی‎ها به عنوان نمایندگان مردم حق آن‌ها است، اما اینکه عده‎ای خودسرانه درب شورا را جوش و آن را تخته کنند، اقدامی ناشایست است.

از اقدام امروز تعدادی از شهروندان بروجردی که بگذریم، مدت‎ها است که مردم این شهرستان از عملکرد منتخبان خود در این پارلمان محلی ناراضی بوده و معتقدند که شورایی‎ها آنگونه که باید نه تنها به وعده‎‎های خود عمل نکرده و منفعت مردم را بر موضوعات و مسائل حاشیه‎ای ترجیح نداده‎اند.

لیست امید عملکرد اصلاح طلبان شورای شهر بروجرد تکرار خاتمی انتخابات شوراها اصلاح طلبان چه کسانی هستند اخبار لرستان اخبار بروجرد

لازم به ذکر است، اینک که کمی بیش از یک سال از روی کار آمدن ۹ عضو شورای پنجم شهر بروجرد می‎گذرد، در طول این مدت موضوعات مختلفی انسجام و عملکرد شورا را تحت تاثیر قرار داده و یا شاید بتوان گفت که به حاشیه برده است.

مواردی مانند برکناری غلام عباس یاراحمدی از سمت شهردار بروجرد، انتخاب امیر جاویدپور  با ۹ رأی و سپس مخالفت ۵ عضو از اعضای شورا برای ابقای او به دلایلی که آن‎ها را موجه می‎دانند و موافقت ۴ عضو دیگر که این دلایل را توجیه‎پذیر نمی‎خوانند، از موضوعات اختلاف شورایی‎ها است.

آخرین موضوعی هم که اعضای شورای شهر بروجرد بر سر آن اختلاف نظر پیدا کردند، انتخاب سالانه رئیس و هیأت رئیسه این پارلمان محلس است که تاکنون بی‎نتیجه مانده است.

از همه این موضوعات که بگذریم، شهروندان بروجردی از منتخبان خود در شورای شهر می‎خواهند که هر گونه اختلاف نظر را در بین خود حل و فصل کرده و از دامنه‌دار شدن آن‎ها جلوگیری کنند، تا توان و ظرفیت شورا بر حل مسائل شهر و مردم متمرکز شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. پیراسته فر می گوید

    تاقبل دیماه ۱۳۹۶که مشق «تظاهرات مردمی درکف خیابان»برای پیگیری مطالبات ازدولت ،تکلیف بود وحالا «پلمپ مردمی ادرات ونهادها»را بنمایش گذاشتید!فکرش راکردید که اگراین «نهضت خودجوش پلمپ»براه بیفتد چه اتفاقی می افتد!؟