اسامی تعدادی از محکومان مفاسد اقتصادی اعلام شد

0

غلامحسین محسنی اژه ای در یکصدو سی و پنجمین نشست خبری خود افزود: حکم این افراد از نشست خبری قبلی تا امروز قطعی شده است.

محسنی اژه ای اسامی این افراد و حکم صادره در باره آنها را به این شرح اعلام کرد:

حمیدرضا جان قربان، به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور به ۲۰ سال حبس، ۱۲۰۰ میلیارد ریال در دادگاه ویژه اصفهان محکوم شده است

آزاده سجادیه به همین اتهام به ۱۰ سال حبس محکوم شده است که این دو نفر زن و شوهر هستند.

دکتر حمیدرضا جانقربان ، متخصص جراحی مغز و اعصاب روز گذشته به همراه همسرش دکتر آزاده سجادیه متخصص پوست و مو به دلیل اخلال در نظام اقتصادی کشور به ترتیب به ۲۰ و ۱۰ سال زندان قطعی و پرداخت ۱۲۰ میلیارد تومان جریمه محکوم شدند.

۱- حمید رضا جان قربان فرزند علمدار، پزشک به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور به ۲۰ سال حبس و ۱۲۰۰ میلیارد ریال جزای نقدی در دادگاه ویژه اصفهان محکوم شد.

۲- آزاده سجادی فرزند یحیی ، پز شک به اتهام اخلال در نظام اقتصادی و همسر حمید رضا جان قربان به ۱۰ سال حبس در دادگاه ویژه اصفهان محکوم شد.

۳- شاپور هیبتی فرزند حجت الله سردفتر دفترخانه شیراز به جرم استفاده از سند مجعول به ۱۰ سال حبس و همچنین به جرم فروش مال غیر به ۴ سال حبس محکوم شد.

۴- امیر سجادیان فرزند عسکر به جرم جعل سند رسمی در شیراز به ۳ سال حبس و به جرم استفاده از سند مجعول به ۷ سال حبس محکوم شد.

۵- محمد جواد خسروی فرزند اسدالله به جرم جعل سند رسمی در شیراز به ۳ سال حبس و به جرم استفاده از سند مجعول و فروش مال غیر به ۷ سال حبس و به رد مال به مبلغ ۳ میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال محکوم شد.

۶- محمد کاظم احمد زاده فرزند محمدجعفر به جرم جعل سند رسمی در شیراز به ۳ سال حبس و استفاده از سند مجعول به ۷ سال حبس محکوم شد.

۷- هیبت الله علوی خواه فرزند لطف الله به جرم جعل سند رسمی در شیراز به ۳ سال حبس محکوم شد.

۸- بهرام رضایی دشتکی فرزند علی به جرم جعل سند رسمی در شیراز به ۳ سال حبس محکوم شد.

۹- محمد حسین نجم زاده فرزند ذوالفقار کارمند بانک شیراز به جرم خیانت در امانت به ۲ سال و ۱۱ ماه حبس و به جرم استفاده از سند مجعول به ۴ سال حبس محکوم شد.

۱۰- احمد پاسدار فرزند عبدالرسول به اتهام اخلال از طریق گران فروشی عمده به ۱۲ سال حبس و پرداخت جزای نقدی به مبلغ ۱۳۹ میلیارد و ۴۸۳ میلیون و ۸۰۶ هزار و ۸۵۶ ریال و دو سال محرومیت از اینکه بتواند ارز دولتی و کارت بازرگانی بگیرد محکوم شد.

۱۱- مهران طیاری فرزند اسماعیل به جرم قاچاق سوخت به ۴ سال حبس و ۸۰ میلیون ریال جزای نقدی و به جرم جعل سند رسمی به ۴ سال حبس محکوم شد.

۱۲- ناصر محمدی نژاد فرزند عبدالسلام به جرم قاچاق سوخت به دو سال حبس و پرداخت ۵۸۳ میلیون و ۲۱۴ هزار و ۱۶۲ ریال جزای نقدی محکوم شد.

۱۳- عبدالستار مولا پور فرزند محمد به جرم قاچاق سوخت به دو سال حبس و پرداخت ۵۸۳ میلیون و ۲۱۴ هزار و ۱۶۲ ریال جزای نقدی محکوم شد.

۱۴- بنیامین گلشن زاده فرزند محمد به جرم قاچاق سوخت به دو سال حبس و پرداخت ۵۸۳ میلیون و ۲۱۴ هزار و ۱۶۲ ریال جزای نقدی محکوم شد.

۱۵- عبدالرزاق فرقانی فرزند حسین به جرم قاچاق سوخت به دو سال حبس و پرداخت ۵۸۳ میلیون و ۲۱۴ هزار و ۱۶۲ ریال جزای نقدی محکوم شد.

۱۶- سهیل آذر پور فرزند علی به جرم قاچاق سوخت به دوسال حبس و پرداخت ۵۸۳ میلیون و ۲۱۴ هزار و ۱۶۲ ریال جزای نقدی محکوم شد.

۱۷- عبدالکریم عبدلی پور فرزند منصور به جرم قاچاق سوخت به دو سال حبس و پرداخت ۵۸۳ میلیون و ۲۱۴ هزار و ۱۶۲ ریال جزای نقدی محکوم شد.

۱۸- اردلان زینل زاده فرزند نجف به جرم مسائل مالی و رشوه در شهرداری گچساران به ۵ سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق و دو سال انفصال از خدمات دولتی محکوم شد که دادگاه ۴ سال حبس را تعلیق کرد و به دلیل همکاری ۵۰ ضربه شلاق هم تعلیق شد.

۱۹- میثم نارکی فرزند ریمو معاون شهردار گچساران به ۵ سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شد که دادگاه ۵۰ ضربه شلاق و ۴ سال حبس را تعلیق کرد.

۲۰- علیرضا پناه پور معاون شهردار گچساران به ۵ سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شد که دادگاه ۵۰ ضربه شلاق و ۴ سال حبس را تعلیق کرد.

۲۱- نعمت الله متولی امامزاده فرزند نورمحمد کارمند شهرداری گچساران به جرم تصرف غیرمجاز به ۷۴ ضربه شلاق محکوم شد.

۲۲- جعفر گوهر کانی فرزند علی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهکیلویه و بویراحمد به جرم تصرف غیر قانونی در اموال دولتی به صورت مکرر به ۱۱۰ ضربه شلاق محکوم شد.

۲۳- حمزه سی سختی نژادیان فرزند حسین قلی رئیس امور اراضی کهکیلویه و بویر احمد به جرم تصرف غیر قانونی در اموال دولتی به ۱۱۰ ضربه شلاق محکوم شد.

۲۴- الیاس تاج الدینی فرزند محمد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهکیلویه و بویراحمد به جرم تصرف غیر قانونی به ۷۴ ضربه شلاق محکوم شد.

منبع : میزان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ