زمان فروش و ثبت نام پژو ۲۰۷ و دنا پلاس با سقف پانوراما اعلام شد

0

مدیرعامل ایران‌خودرو با بیان اینکه پیش فروش پژو ۲۰۷ و دنا پلاس از دو هفته آینده شروع می شود، زمان تولید پژو ۳۰۱ را اعلام کرد.

هاشم یکه‌زارع در حاشیه نمایشگاه خودروی تهران از دور جدید پیش فروش محصولات ایران خودرو طی دو هفته آینده خبر داد و به خبرنگاران گفت: پیش فروش دو محصول پژو ۲۰۷ و دنا پلاس با سقف شیشه ایی تا پایان سال انجام می شود و قیمت نهایی نیز هنگام ارسال دعوتنامه و تحویل مشخص خواهد شد.

مدیرعامل ایران خودرو قیمت دنا پلاس سقف پانوراما قیمت خودرو دنا قیمت پژو 207 سقف پانوراما سوابق هاشم یکه زارع زمان ثبت نام و فروش پژو 301 خودرو سقف شیشه ایی تازه های خودرو در ایران پژو 207i جدید اخبار خودرو Peugeot 301 Peugeot 207

وی ادامه داد: در پی خروج پژو با تهمیداتی اقدام به داخلی سازی پژو ۳۰۱ شد و این محصول بعد از تولید آزمایشی در اسفند از سال آینده بدون حضور شرکت فرانسوی به بازار عرضه خواهد شد.

این مقام مسئول در مورد شکایات خریداران از عدم تحویل نیز گفت: مشکلات قطعه باعث کاهش تولید خودرو شده و زمان تحویل را نیز افزایش داده اما مشتریان مطمئن باشند تمامی خودروهای پیش فروش شده با کمی تاخیر تحویل مشتریان می شود.

به گفته یکه‌زارع، خریداران ۲۰۰۸ به نوبت درحال دریافت خودروها بوده و طبق قرارداد ، اقدام به پرداخت خسارت‌ و جرایم تأخیر خواهد شد .

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ