زمان پرداخت سود سهام شرکت کشت و دامداری فکا (زفکا)

0

شرکت کشت و دامداری فکا (سهامی عام) در خصوص برنامه زمانبندی پرداخت سود سهام سال مالی منتهی به ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ به سهامداران حقیقی و حقوقی تصمیم‌گیری کرده است.

شرکت کشت و دام فکا در اطلاعات و صورت‌های مالی ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷، سود هر سهم را ۱,۳۴۴ ریال اعلام کرد که نسبت به فعالیت مدت مشابه سال گذشته توانست میزان سود را ۱۲۸ درصد افزایش دهد.

میزان سود تقسیمی برای هر سهم ۱۰۰۰ ریال  تصویب شد.

«زفکا» در این دوره سود عملیاتی خود را با رشد ۷۹ درصدی به ۳۱۷ میلیارد ریال، سود خالص را با رشد ۱۲۸ درصدی به ۴۰۳ میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره را با رشد ۱۰۶ درصدی به ۴۵۹ میلیارد ریال رساند.

این شرکت در تشریح اهداف و برنامه‌های راهبردهای خود در بخش تولید و فروش محصولات اعلام کرده که با تثبیت سهم بازار فعلی قصد بهبود کیفیت محصولات خود را دارد تا بتواند قدرت رقابت‌پذیری و کاهش بهای تمام‌شده محصولات خود را محقق سازد.

«زفکا» نرخ فروش شیر در سال ۹۸ را به مبلغ ۲۰ هزار ریال نرخ پایه پیش‌بینی کرده و مازاد بر آن بابت جوایز پروتئین و چربی در نظر گرفته شده است. همچنین باتوجه به نوسانات نرخ ارز و افزایش قیمت مواد اولیه انتظار می‌رود که هزینه مواد مصرفی نیز افزایش یابد.

این شرکت با توجه به پروژه توسعه دامداری جهت افزایش تولید روزانه ۲۱۰ تن شیر را در حال اجرا اعلام کرد که تا پایان سال مالی مذکور ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا پایان آذر ماه سال ۱۳۹۸ به بهره‌برداری خواهد رسید.

لازم به ذکر است، سهامداران به همراه مدارک شناسایی به شعب بانک تجارت در سراسر کشور مراجعه و نسبت به دریافت سود اقدام کنند.

زمانبندی واریز سود سهام شرکت کشت و دامداری فکا (زفکا)

شرکت های کشت و صنعت شرکت کشت و دامداری فکا سود سهام شرکتهای بورسی سود سهام زفکا زمانبندی پرداخت سود نقدی شرکت ها بورس نیوز اخبار مجامع بورسی اخبار دامداری و دامپروری

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ