عکس های بازیگران سریال مرضیه +زمان پخش

0

خلاصه داستان سریال مرضیه

«مرضیه، خانم دکتر جراحی است که همراه خانواده‌اش زندگی شادی دارند. آنها خوشحال کنار هم زندگی می‌کنند، اما شکل‌گیری معضلات اجتماعی و تاثیر آن در زندگی این خانواده باعث می‌شود اعتقادات و رفتارهای آنها هم دستخوش ماجراهایی شود.» این خلاصه‌ای از داستان مجموعه تلویزیونی مرضیه است که به نویسندگی و کارگردانی فلورا سام و تهیه‌کنندگی مجید اوجی ساخته می‌شود. این کارگردان که تا به امروز کارگردانی سریال‌هایی همچون ما فرشته نیستیم، باغ سرهنگ، بی‌قرار ۱ و ۲، راز و نیاز و راز پنهان را ساخته است، حالا برای محرم امسال دست روی چنین سوژه‌ای گذاشته و آن را می‌سازد. ۳۰ درصد از قصه این سریال در روستایی به نام خاوه در اطراف ورامین تصویربرداری شده است و حال گروه در تهران مستقر هستند و مشغول ادامه کار. گروه سازنده این روزها در فضای خانه شخصیت اصلی قصه به نام مرضیه واقع در امین حضور هستند و این سریال قرار است در ایام محرم از شبکه دو روی آنتن برود. به گفته نویسنده و کارگردان سریال، مرضیه قصه جامعه امروز ماست و به معضلات اجتماعی روز همچون فسادهای مالی می‌پردازد. با توجه به این که این اثر در ماه محرم پخش می‌شود در فواصل قصه و به شکل زیرپوستی هم به مفاهیمی همچون تکیه‌های مراسم عزاداری امام حسین‌(ع) پرداخت می‌شود.

در این سریال تلویزیونی نقش مرضیه را ماه‌چهره خلیلی بازی می‌کند و امیرحسین صدیق در نقش همسرش حضور دارد که خبرنگار است.

فیلمهای فلورا سام سریال مرضیه سریال شبکه دو جدول پخش شبکه دو بیوگرافی مجید اوجی بیوگرافی ماه چهره خلیلی بازیگران سریال مرضیه اینستاگرام ماه چهره خلیلی اخبار فیلم و سریال

بازیگران سریال مرضیه

داریوش ارجمند، گوهر خیراندیش، ماه چهره خلیلی، مجید مظفری، پژمان بازغی، امیرحسین صدیق، علی اوجی، حسن زارعی، شیوا خسرومهر، نیلوفر شهیدی و … بازیگرانی هستند که در این مجموعه ۱۵ قسمتی به ایفای نقش می پردازند.

بخشی از عوامل این سریال

تهیه کننده: مجید اوجی

نویسنده و کارگردان: فلورا سام  

مدیر تصویربرداری: ابوالفضل نباتی

مدیر صدابرداری: امیر پرتوزاده

طراح صحنه و لباس: فرامرز بادرامپور

طراح گریم: حسین بنایی یکتا

تدوین: روزبه کلباسی

آهنگساز: امید کرامتی

مدیر تولید: عباس دقاقی

برنامه‌ریز و دستیار کارگردان: مسعود حقی

فیلمهای فلورا سام سریال مرضیه سریال شبکه دو جدول پخش شبکه دو بیوگرافی مجید اوجی بیوگرافی ماه چهره خلیلی بازیگران سریال مرضیه اینستاگرام ماه چهره خلیلی اخبار فیلم و سریال

ساعت پخش و تکرار

این سریال کاری است از گروه فیلم و سریال شبکه دو که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱:۳۰ روانه آنتن می‌شود و خلاصه هفتگی آن پنجشنبه‌ها همین ساعت پخش خواهد شد.

علاقمندان به سریال‌های تلویزیونی بازپخش این سریال را در ساعت‌های ۱۲:۰۰، ۱۶:۱۵ و ۱:۳۰ بامداد روز بعد می‌توانند مشاهده کنند.

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ